Gość tomekcvc Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Metodą stosowaną przez "starych" mechaników, sprawdziłem czy w mojej primerze nie ma "przedmuchów" wyjmując bagnet. Niestety zauważyłem, że bagnetem wypryskuje olej. Opinie są różne, jedni twierdzą, że musi tak być, bo to taki silnik, inni że nie powinien. Pojechałem do mechanika, specjalizującego się w Nissanach i twierdzi, że jeśli z bagnetu nie wydostaje się powietrze pod ciśnieniem to wszystko jest ok i olej ma prawo wylatywać. Co Wy na to? Jest się czym przejmować? Jak jest u Was w dieslach na rozgrzanym silniku? Dodam, że po za tym zjawiskiem nie zauważyłem nic podejrzanego, spalanie w normie, odpala bez problemu, nie spala oleju, nie kopci i ma sporą moc Jestem trochę przewrażliwiony, ponieważ niedawno kupiłem to auto a w niedalekiej przyszłości będę musiał nim pokonać trasę 1700km w jedną stronę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yauheni Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 dziwny ten swiat, jak nic sie nie dzije to dawaj poszukamy problemów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomekcvc Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Pytam z czystej ciekawości, tym bardziej, że nie chciałbym aby auto zaskoczyło mnie 1500km od domu, więc jeśli to mogą być początki jakiejś większej awarii, to wolałbym to wiedzieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colcichy Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Ja mam to samo w 2.2dci!!Auto ma przebieg 40 tys mil i pelen servis w Nissanie.Oleju tez nic nie bierze nie kopci itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Mechanik wie co mowi, wsiadaj, odpalaj i jedz do celu, nic sie nie dzieje to normalne zjawisko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomekcvc Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2013 To chciałem usłyszeć Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 5 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2013 Zawsze możesz przytknąć nos i sprawdzić czy nie leci dym - i to mógłby byc problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123hudy Opublikowano 26 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 No wlasnie ja mam podobny problem, w sobote skonczylem instalowac nowy silnik bo stary umarl i zauwazylem ze wydmuchuje olej bagnetem, czego stary silnik nierobil, oba silniki takie same 2.2dci 138koni zauwazylem tez ze ubylomkolo centymetra plynu z choldnicy no ale zrobilem na tym silniku dopiero 100 km wiec pewnie sie jeszcze nieodpowietrzyla chlodnica, niemniej jednak zmartwil mnie fakt zecos tym bagnetem wylatyje czym moze to byc spowodowane? Skoro jeden silnik niewyzucal a drugi to robi choc ma polowe mniejszy przebieg to chyba cos nietak? A olej jest czarny, przynajmniej narazie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jolo Opublikowano 26 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 A olej jest czarny, przynajmniej narazie w dieslu olej to zaraz po wymianie jest czarny, więc OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123hudy Opublikowano 27 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 No puki co to czarny ale zobaczymy co bedzie za kilka dni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 27 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 plukanke trzeba bylo zrobic przed zalaniem nowego i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
123hudy Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 No moze i tak tylko ze mechanik mi doradzil aby nieplukac go odrazu tylko pojezdzic troche i dopiero zmienic ponownie olej zeby niewyplukac ewentualnych nagarow bo mogl by sie rozszczelnic , wiec tak tez zrobilem, rano bylem z nim u znajomego imowi ze to moze byc cos z podcisnieniem , co ciekawe jak dotad odma jest czysta , nia nic niewylatuje a bagnetem pryska Witam ponownie, odświeżem wątek bo coś tam wymieniłem w tym temacie, otóż po zmianie glowicy bo w nowym silniku mi pękła ( założyłem ze statego glowice, walki rozrządu i pompe vacum) olej przestał pryskać z bagnetu, wniosek nasowa mi sie taki ze to może byc cos z papą vacum może? Bo walki niemaja raczej nic z tym wspolnego, chyba ze coś od zaworów moze?co o tym sądzicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.