Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

2.2 di- pryskający olej z bagnetu.


Gość tomekcvc
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Metodą stosowaną przez "starych" mechaników, sprawdziłem czy w mojej primerze nie ma "przedmuchów" wyjmując bagnet. Niestety zauważyłem, że bagnetem wypryskuje olej. Opinie są różne, jedni twierdzą, że musi tak być, bo to taki silnik, inni że nie powinien. Pojechałem do mechanika, specjalizującego się w Nissanach i twierdzi, że jeśli z bagnetu nie wydostaje się powietrze pod ciśnieniem to wszystko jest ok i olej ma prawo wylatywać. Co Wy na to? Jest się czym przejmować? Jak jest u Was w dieslach na rozgrzanym silniku? Dodam, że po za tym zjawiskiem nie zauważyłem nic podejrzanego, spalanie w normie, odpala bez problemu, nie spala oleju, nie kopci i ma sporą moc :) Jestem trochę przewrażliwiony, ponieważ niedawno kupiłem to auto a w niedalekiej przyszłości będę musiał nim pokonać trasę 1700km w jedną stronę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytam z czystej ciekawości, tym bardziej, że nie chciałbym aby auto zaskoczyło mnie 1500km od domu, więc jeśli to mogą być początki jakiejś większej awarii, to wolałbym to wiedzieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Zawsze  możesz przytknąć nos ;) i sprawdzić czy nie leci dym - i to mógłby byc problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

No wlasnie ja mam podobny problem, w sobote skonczylem instalowac nowy silnik bo stary umarl i zauwazylem ze wydmuchuje olej bagnetem, czego stary silnik nierobil, oba silniki takie same 2.2dci 138koni zauwazylem tez ze ubylomkolo centymetra plynu z choldnicy no ale zrobilem na tym silniku dopiero 100 km wiec pewnie sie jeszcze nieodpowietrzyla chlodnica, niemniej jednak zmartwil mnie fakt zecos tym bagnetem wylatyje czym moze to byc spowodowane? Skoro jeden silnik niewyzucal a drugi to robi choc ma polowe mniejszy przebieg to chyba cos nietak? A olej jest czarny, przynajmniej narazie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

No moze i tak tylko ze mechanik mi doradzil aby nieplukac go odrazu tylko pojezdzic troche i dopiero zmienic ponownie olej zeby niewyplukac ewentualnych nagarow bo mogl by sie rozszczelnic , wiec tak tez zrobilem, rano bylem z nim u znajomego imowi ze to moze byc cos z podcisnieniem , co ciekawe jak dotad odma jest czysta , nia nic niewylatuje a bagnetem pryska

Witam ponownie, odświeżem wątek bo coś tam wymieniłem w tym temacie, otóż po zmianie glowicy bo w nowym silniku mi pękła ( założyłem ze statego glowice, walki rozrządu i pompe vacum) olej przestał pryskać z bagnetu, wniosek nasowa mi sie taki ze to może byc cos z papą vacum może? Bo walki niemaja raczej nic z tym wspolnego, chyba ze coś od zaworów moze?co o tym sądzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...