Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

P11.144 czujnik prędkości pojazdu, obroty, czasem gaśnie


misq

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie

 

Jako że nie znalazłem odpowiedzi na forum albo źle szukałem zwracam sie do was szanowni koledzy i koleżanki (jeśli są takie) o pomoc.

 

Wywala check'a - błąd "czujnik prędkości pojazdu" nadmieniam iż prędkościomierz działa dobrze (gdzie szukać tego czujnika?)

 

Dziwna sprawa stała się z obrotami gdy stałem w korku, zaczeły sobie rosnąć od 900 do 2000 i spaść nie chciały, jak wyjechałem z korka to sie znormalizowały, czyli silnik był mocno rozgrzany, może jakaś czujka temperatury?

 

Gasł po wysprzęgleniu ale po zasięgnięciu rady wymieniłęm przepływkę na jakąś używkę z alledrogo poprawiło się ale obroty spadają do około 500 a potem wracają na normalną wartość, nauki wolnych obrotów nic nie dają. Używana przepływka kiepska czy "tak ma być"?

 

Gdy jest na "w pół ciepły" jakieś 50-60 stopni na oko to po wcisnieciu sprzęgła potrawi zgasnąć na przy dojeżdżaniu do świateł a jak się rozgrzeje to tak jak wyżej, spadają do 400-500 ale nie gaśnie.

 

Silnik SR20DE ze świeżą instalacją LPG

 

Dzięki z góry za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten pierwszy objaw - że obroty rosną same w korku - to może być za mocno naciągnięta linka gazu. To normalna sprawa w Primerach. Na zimnym silniku linka jest luźna a na gorącym pancerz się rozgrzewa, linka skraca i sam przyspiesza :-) musisz dać naprawdę sporo luzu na lince na zimnym silniku, albo wyregulować na gorącym.

 

A to co się dzieje teraz to mi wygląda na błędy przepływki. Czyściłeś tę nową? Jak nie to zacznij od tego, przy okazji czyszczenie przepustnicy, potem można zrobić reset TPS (jest na forum jak to zrobić) i w razie potrzeby go ustawić przy pomocy miernika, a na końcu nauka wolnych obrotów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten pierwszy objaw - że obroty rosną same w korku - to może być za mocno naciągnięta linka gazu. To normalna sprawa w Primerach. Na zimnym silniku linka jest luźna a na gorącym pancerz się rozgrzewa, linka skraca i sam przyspiesza :-) musisz dać naprawdę sporo luzu na lince na zimnym silniku, albo wyregulować na gorącym.

 

To jest zresztą łatwo sprawdzić: jak obroty wzrosną trzeba wsadzić nogę pod pedał gazu i spróbować go podnieść, jak spadną to jest jak nrb pisze. Wg mnie najlepiej to wyregulować na mocno rozgrzanym silniku, bo na zimnym to się ciężko wstrzelić w odpowiedni luz. Miałem dokładnie ten sam przypadek zresztą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest zresztą łatwo sprawdzić: jak obroty wzrosną trzeba wsadzić nogę pod pedał gazu i spróbować go podnieść, jak spadną to jest jak nrb pisze. Wg mnie najlepiej to wyregulować na mocno rozgrzanym silniku, bo na zimnym to się ciężko wstrzelić w odpowiedni luz. Miałem dokładnie ten sam przypadek zresztą.

 

O tym nie pomyślałem, sprawdzę jeśli znów tak się stanie.

 

A wiecie gdzie szukać czujnika prędkości pojazdu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...