kodi7 Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Witam Czy moze ktos sie orientuje czy do nissana p10 2.0 mozna zrobic swapa na GTIR z pulsara lub ewentualnie SR20DET z 200SX, chodzi mi konkretnie o to czy nie ma jakis skomplikowanych przerobek z przeniesieniem napedu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafallos Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 (edytowane) Z tego, co wiem, to w 200SX jest zamontowany wzdłużnie, czy (chociaż nie mam bladego pojęcia o swap'ach ) nie lepiej (i prościej zarazem) byłoby wpakować turbinkę do zwykłego SR20DE? Edytowane 1 Maja 2013 przez rafallos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dck Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 a uturbenie nie wychodzi około 10tysiaków? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elDiabollo Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Jeśli chodzi Ci tylko o silnik z GTiR'a bez skrzyni to sprawa jest chyba dość prosta, o ile Twoja skrzynia pasuje do bloku od GTiR'a. Trzeba będzie zrobić nowy wydech.Kłopoty są jeśli chcesz przełożyć cały napęd od pulsar'a, tam siedzi 4X4 i trzeba z tego co wiem przerobić całą podłogę więc modów jest dużo.Co do DET'a z 200sx'a to jest on montowany wzdłużnie czyli potrzebujesz innej skrzyni biegów, chyba że chcesz prime z napędem na tył ale to chyba tak samo dużo modów co z 4x4.Najprościej będzie zrobić porządny remont silnika i wtedy się bawić w turbo i jakiegoś prosiaka.Chyba że masz SR 2.0 Di to wtedy jest ciut więcej zabawy... ale De i DE będą git. Trzeba tylko kogoś kto w to się bawił (np. Coobcio) spytać czy kolektor od DTE'a, nowy wydech i prosiak starczą czy coś jeszcze.A czy nie prościej w Twoim przypadku było by założyć głowę od VE? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kodi7 Opublikowano 1 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 A moze ktos wie jakiej skrzyni potrzebuje do GTIR i czy glowica VE pasuje do DE bo na forach o tym roznie pisza, gdzie taka wogule mozna dostac? Ewentualnie jaki jest przyblizony koszt zaturbienia DE? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elDiabollo Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/18598-sr20-de-na-ve/ <- tu masz o VE polecam leniwyś ;-) http://www.coobcio.pl/ <- tu masz o modach nissanów baaaaardzo leniwyś ;-) Kolega z forum zakłada bi turbo do 350Z i wycenił tę operację na poniżej 10K Jeśli jesteś w UK to tam masz śliczne opcje na VE, poszukaj na ebay, http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_odkw=VE+engine&_osacat=33615&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0&_nkw=VE+engine+nissan&_sacat=33615 <- leniwyś ;-) :-) tak więc opcji masz duuużo, a najfajniej było by do P10tki wsadzić GTiR'a :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 8 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 do bloku z GTI-R pasuje skrzynia ze wwykłego sr20 FWD mozesz poszukać też silnika sr20det z blubirda tez jest przedni naped. silnik z 200sx sr20det sobie odpuść bo skrzynia z FWD nie pasuje (inny rozstaw otworów) sumujac : jeśli chcesz mieś turbolota to szukaj silnika det z GTI-R lub blubirda, uturbiania DE nie polecam ale o tym nie bede się tutaj rozpisywał jesli chcesz mieć seryjne mocne SR20 wolnossące to montujesz sobie silnik VE. zabawy w dokładanie głowicy z VE do dołu z DE nie polecam i o tym też nie bede sie tu rozpisywał powodzenia 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość probe914 Opublikowano 2 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 panowie moze troche nie na temat ale mam podobny problem bo potrzebuje dol silnika do 200sx s14 sr20det czy orientujecie sie od czego mozna dopasowac?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 2 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 n niczego tylko z 200sx bo z każdego FWD z turbem będziesz miał inny rozstaw śrub od strony skrzyni i po prostu nie dokrecisz skrzyni do takiego bloku. ostanio porównywałem kilka róznych bloków przy okazji budowy pewnego projektu tylno napedowego na bazie silnika turbo z nissana. skończyło sie na tym że wskoczył motor z 200sx wraz ze skrzynią. a w czym masz problem z blokiem z 200sx? dlaczeo szukasz takowego jak coś to pisz PW moze cos podpowiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 korby tloki i wal mozna pobrac i z FWD AWD turbo do RWD ale bloki sa inne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.