Gość maxior270 Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 obrotomierz wariuje jak szalony predkosciomierz padł kontrolka od rezerwy nie swieci wzkaznik temperatury dochodzi do połowy niewiem co mam robic czytalem ze jakies zimne luty ale ja niemam płytki scalonej tylko jakąś folie pomocy !!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Len Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 (edytowane) Rezerwa teraz nie świeci czy w ogóle nie widziałeś nigdy żeby świeciła? W Nissanach wskazówka rezerwy zaświeca się jeszcze poniżej czerwonego pola, więc jak dochodzi do czerwonego i kontrolka nadal nie reaguje to nie znaczy że nie działa. Jak zeszła poniżej czerwonego pola to już gorzej że nie świeciGaźnik czy wtrysk?O zimne luty chodzi na płytce z prędkościomierzem i obrotomierzem które są pod tym czarnym panelem. Trzeba rozebrać zegary i wykręcić poszczególne wskaźniki i sprawdzić luty na tych płytkach. Zegarów nie trzeba rozkręcać, wystarczy się nieco posiłować z zatrzaskami Jak prędkościomierz padł to ja bym jeszcze sprawdził impulsator w skrzyni biegów (wkręcany jest jedną śrubką od góry skrzyni biegów, od strony ściany grodziowej. Wpinana jest to niego kostka). Ja też miałem tak że jechałem sobie spokojnie i w pewnym momencie wskazówka padła jak kamień w wodę i amen.Inna sprawa jak masz na linkę, wtedy po prostu trzeba ową linkę wymienić (trochę gimnastyki,ale nie jest to jakieś trudne)A co do wskazówki temperatury dochodzącej do połowy, to chyba jednak dobrze że nie idzie wyżej Edytowane 11 Maja 2013 przez Len Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maxior270 Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 dzięki za odpowiedz tak myslałem że chodzi o te luty na samych wskaznikach ale wolałem się upewnic a co do lampki do rezerwy to jak kombinowałem przy stycznikach kolo akumulatora to kilka razy sie zaswiecila i po chwili zgasla a paliwa mam zaledwie 15 zloty bo jeżdzę na gazie a temperatura jest na połowie a wiatrak się włącza i wyącza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Len Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 Sprawdź czy żaróweczka się nie przepaliła, ew. przekręć z jakiegoś innego wskaźnika na próbę.A temperaturę masz ok, wiatrak się włącza i wyłącza jak tego potrzeba Wszytko masz dobrze, u mnie też się nieraz zdarza że wiatrak tylko na 30sekund się załącza więc tym się nie przejmuj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maxior270 Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 żarówka jest ok bede prubował z zamianą licznika i wyeliminować zegary czy inna usterka bede wiedzial wieczorem zegary podmienione i okazuje sie ze obrotomierz w moim liczniku niedobry ale pretkosciomierz nie ma plusa na licznik brak oswietlenia licznika i konsoli na ciepla i zimna bezpieczniki sprawdzone pod kierownica i pod maską niema plusa na czujniku pretkosciomierza na skrzyni gdzie morze tkwic problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Len Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Moim zdaniem w samym czujnikuU mnie też było na czujniku totalne zero, wymiana na sprawny rozwiązała problem. Niestety ich dostępność jest w miarę ograniczona, ale można popytać po klubie, szrotach albo po prostu na allegro jak ktoś sprzedaje auto na części.Ale dlaczego nie podświetla licznika to nie wiem, może gdzieś ścieżka przecięta, tak na sucho nie potrafię ocenić. Może ktoś inny da radę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo1976 Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 A zegary montowałeś od swojej wersji czy od innej? Druga sprawa masz możliwość podpięcia starych zegarów do innego auta? Mogę się mylić ale podejrzewałbym kabelki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Len Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Ja u siebie przerabiałem kabelki pod 3 różne typy zegarów i w żadnym nie było tak żeby nie działało tylko na jednym wskaźnikuJak by podświetlenie było źle podpięte to nie działała by ci cała jedna strona podświetlenia a nie tylko jeden wskaźnik bo wszystko jest na jednej masie. Do tego każde zegary różnią się na tyle kabelkami że nie działała by połowa wskaźników albo byłby całkowity misz-masz typu kontrolka aku zamiast otwartych drzwi, kontrolka lewego kierunku zamiast oleju czy prawy kierunek po włączeniu lewego Przerabiałem to przez kilka miesięcy i przez to straciłem połowę włosów z głowy Ale kolega dobrze radzi, poszukać kogoś żeby podpiął zegary u siebie żeby zobaczyć czy na 100% są one sprawne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maxior270 Opublikowano 19 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 witam spowritem mam problem tego typu zgasło mi cale oswietlenie zegarów nie mam tez zasilania na podnoszenie i opuszczanie lampbezpieczniki sprawne gdzie szukac ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Len Opublikowano 19 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 podświetlenie to by było z powodu braku masy na zegarachAle podnoszenie i opuszczanie lamp jest już na zupełnie innej kostce więc nie mam pojęcia co się tam u ciebie dzieje.Nie wiesz może czy grzebał ktoś u ciebie w kablach (wiązce)? może ktoś coś poknocił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maxior270 Opublikowano 19 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 witam nissanomaniaka problem z światlami rozwiązany nie stykalo kolo regulacji intensywnosci światla ale nadal mam probem z prędkosciomierzem sprawdzalem voltomierzem i na kostce przy czujniku predkosci gdy wypiolem to na zielonym pokazywało mi 2,08v a na czerwonym pokazywało mi 00,4 gdy wpiołem wtyczke do predkoscio mierza na obydwóch kablach pokazywało mi 00,4 ale naal mam problem i mysle ze brakuje mi chyba masy na predkosciomierz ale nie jestem pewien nissanmaniak jesli estes z okregu łodzi to daj mi znac to morze zerkniesz w wolnej chwili pozdrawiam serdecznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Len Opublikowano 19 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 że ja?Ja z Krakowa więc kawałek drogi Ja bym też nadal obstawiał ten czujnik prędkości (impulsator). Impulsator na postoju nie będzie dawał odczytów, ja podniosłem auto podnośnikami i wbiłem bieg i przyśpieszałem. Dopiero wtedy ocenisz czy wartości na impulsatorze się zmieniają w zależności od danych prędkościNajprościej by było jak byś znalazł kogoś niedaleko siebie kto by włożył do siebie twoje zegary i tak sprawdził czy one są sprawne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maxior270 Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 witam ja tak zrobiłem i podnioslem samochód zapomnialem otym napisac ale mi chodziło czy musze jakis plus podac na impulsator czy inaczej nie znalazłem nic na zadnym forum morze zle szukam a co do obrotomierza to polutowałem kilka lutów i teraz reaguje czesciej ale po chwili opada i klaps ale na innym zegarze działała bezpłynnie u mnie w samochodzie mam pytanie czy mugł bym sie z tobą zkontaktować na skeyp lub tel więcej bym sie dowiedział i konkretniej pozdrawiam serdecznie!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.