przemal Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 Siemka W grudniu kupiłem zupełnie seryjna Zetkę i tak powoli zbieram się żeby zrobić z niej cos ciekawego Obecnie szukam alternatywy do seryjnych felg, nie jestem zwolennikiem chromu, ale polatam na nich zanim nie znajde czegoś bardziej JDM SILNIK: 3,5 VQ35DE plany: jeśli żona pozwoli to turbo UKŁAD DOLOTOWY: seria UKŁAD WYDECHOWY: była seria, jest: Kolektory Megan Racing Testpipes Megan Racing brak środkowego i y-pippe Od testpipów 2x2" Invidia do końcowej puszki Invidia ELEKTRONIKA: seria UKŁAD NAPĘDOWY: Lekkie koło zamachowe F1 Sprzegło organiczne Exedy ZAWIESZENIE: sprężyny Eibach -35mm UKŁAD HAMULCOWY: seria BODY-KIT:seria plany: są.. KOŁA: 18 seria i 19 Barracuda Voltec T5 Car Audio: Seryjne radio poszło pod klin do kół: jest 2din JVC AVX 820 reszta fantów czekan na montaż obecnie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 30 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 Felgi mocno rzucające się w oczy PS. czuć różnice w poprawie osiągów po zmianie wydechu ?? PSS. Wydech nie urywa głowy ?? Nie IDZ w TURBO !! Dawaj z wolnossakiem się pobaw Są do tych aut super wałki rozrządu, fajne kolekotry bo MEGANY względem serii dają od 1 do 3KM... Jest parę patentów z modyfikacją kolekotra ssącego, no i można to wszystko ładnie wystroić Nie wspominając już o doprężających tłokach Woosnera - jako jedyni oferują je ze sprężaniem 12:1 więc myślę że pod 350KM można w N/A ogarnąć Na ćwiartkę z taką mocą będziesz na bak szybszy niż np. 450KM w Turbo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elDiabollo Opublikowano 30 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 Fajnie wygląda, błyszczy... Chyba też bym wolał bez turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemal Opublikowano 3 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 Tak, wydech sporo dołu dał, ale to i zamach mu pomogl Najwieksza odczuwalna roznica pojawila sie po wywaleniu katow i y-pippe Bylem wczoraj na Jura Moto Show, na wydechu bylo 116.2 dB -4miejsce Felgi robią wypad z auta i poki co zakladam serie: http://allegro.pl/fielgi-19-barracuda-voltec-t5-chromy-opony-i3297314906.html Kuba powiedz mi cos wiecej o tych walkach i tłokach bo do ssacego to tylko plenum spacer no nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 no powiem ci srzerze ze felgi byly słabe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemal Opublikowano 11 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 slabe nie byly bo to fajne kolo, ale nie do zetki nie pasuje :/ te niech czekaja na nowego nabywce a ja zakladam seryjne z pierwszych fotek. Coobcio żyjesz?? Do spręzenia 12:1-2 chyba nie zatankuje juz zwyklego paliwa na stacji benzynowej? a raczej c16 myle sie? Co z Zaworami, wałkiem i przepustnicą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 Mój torowy Sunny SR20VE o mocy 243KM z pojemności 2.0 ma stopień sprerzania na poziomie 12,5:1 - tyle co seryjne BMW M5 Takie optimum pod paliwo PB98 to nie więcej jak 13:1 powyżej tej wartości już za bardzo trzeba cofać zapłon i nie uzyska się największej mocy na wspomnianej PB98... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 szybko http://allegro.pl/nissan-350z-i3351455958.html opis mistrz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.