ronnie89 Opublikowano 18 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2013 Witam!Posiadam Almere 2.2di 110k i wymieniłem w niej przepływomierz-dłuższy czas jeździłem z odpiętym i powiem że z odpiętym jeździ się lepiej niż z podpiętym.PO PODŁĄCZENIU:-auto nie ma mocy na niskich obrotach (tak do 1800)-na trasie po dodaniu gazu auto przyspiesza dopiero po jakiś 2-3 sekundach-czas 0-100km/h to 13s PO ODŁĄCZENIU:-auto mam moc na niskich obrotach (ale to nie jest jeszcze to co powinno być)-na trasie po dodaniu gazu od razu czuć ze przyspiesza-czas 0-100km/h to 12s-spalanie 7.5l (70% miasto 30% trasa)Postanowiłem zrobić teraz reset ECU ale jak? Słyszałem żeby odłączyć akumulator na 12h a następnie zapalić go i pozostawić na 10minut. I chciałem się zapytać czy to wystarczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 18 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2013 nie wiem jak tobie wyszlo ze 12 sec. bez przeplywki ja po odlaczeniu ledwo 120km/h osiagam a auto wiare normalnie przyspiesza do 2200obr wyzej to tragedia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ronnie89 Opublikowano 18 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2013 Hmm to już sam nie wiem o co tu chodzi :/ ja najwięcej jechałem 140km/h bez przepływki i poszedł by więcej ale już pomału droga się kończyła :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2013 wyczysc dolot moze egr ciezko sie domyka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ronnie89 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2013 Tak z pol roku bawiłem się już przy tym i ERG niby chodzi dobrze, wylot jest oki, turbinka tez była robiona ale niestety brak efektów. Odpiłem akumulator, jutro podłącze i zobaczymy czy reset pomoże. Po podłączeniu i odpaleniu auta trzeba czekać te 10minut na jałowym biegu? Robił możne to ktoś w almerce? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2013 Nie wiem jak jest w dieslu, ale w wielu samochodach benzynowych, po odpaleniu silnika /wszystkie odbiorniki wyłączone/ czeka się do momentu załączenia wentylatora. W tedy komputer ustawia się na parametry fabryczne. W Micrze tak zrobiłem i się udało. Diesel długo się rozgrzewa, więc nie wiem ile by musiał chodzić, ale na dworze gorąco, to możesz spróbować. A nóż się uda?!?!? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ronnie89 Opublikowano 20 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2013 Oki to spróbuje poczekać do włączenia się wentylatorów, auto mam w ciasnym garażu wiec może nie będzie trzeba długo czekać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartek9108 Opublikowano 20 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2013 Weź zatkaj ten egr, wywal kata, wyprostuj przynajmniej przed ostatnim tłumikiem rurę i od razu lepiej I poganiaj go porządnie jak jest dogrzany. Zobaczysz jakie będą efekty jak będzie lżej wychodzić spalinom a silnik nie będzie zaśmiecany. A tak w temacie Albo ja odmuliłem auto po poprzedniej właścicielce, albo mam gdzieś nieszczelność i nie potrafię jej znaleźć, a szukam co kilka dni i albo jestem ślepy albo przesadzam... Od 3 miechów jakoś dziwnie mocno wstaje, jakby mu z 15koni przybyło? 0.o nic podejrzanego nie widać, zniknęło to przymulenie pod 4k, nie wiem może jestem podejrzliwy ale to się po wirusie okaże... Nie mam czasu przysiąść do tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ronnie89 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Niestety nie udało się rozgrzać silnika do włączenia wentylatorów - godzina czekania :/ Jeśli chodzi o kata to wywaliłem go zaraz po zakupie ale raczej nic nie dało. Patrzyłem tez czy na odpiętym wydechu będzie więcej mocy ale nie zauważyłem różnicy-no możne minimalnie. Za tydzień pojadę do znajomego i podepnie mi go pod komputerek i zobaczymy co tam wyjdzie. Zero błędów. Zatkałem zawór EGR i o wiele lepiej sprawuje się na mniejszych obrotach (poniżej 1800) na większych bez zmian ok. 12-13s do 100km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.