devon00 Opublikowano 20 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2013 Panowie wyskoczyly mi dwa bledy. odczytywalem je nasposobem liczenia mrugniec pomaranczowej kontrolki na desce z tego co udalo mi sie odczytac blad pierwszy 10 wolno 4 szybko 2 szybko 10 szybko blad drugi 10 wolno 10 szybko 1 szybko 1 szybko nie wiem czy dobrze kalkuluje ale blad pierwszy to 420? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monia88 Opublikowano 20 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2013 (edytowane) tak pierwszy to 0420 a drugi 0011 Tylko ze kodu 0011 nie ma 0420 to blad katalizatora jak sie nie myle Edytowane 20 Czerwca 2013 przez Monia&Krzys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devon00 Opublikowano 20 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2013 czyli kat sie konczy? blad 0011 jest ale go nie ma ciekawa sprawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monia88 Opublikowano 20 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2013 Sory moze jest taki ale na tej liscie go nie ma Innej nie znalazlem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devon00 Opublikowano 20 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2013 spoko na liscie ktora znalazlem na forum tez go nie ma...jak sytuacja sie ma z katalizatorem da sie go zastapic kawalkiem rury bo patrzac na alledrogo uzywki chodza po 300zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jolo Opublikowano 15 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2013 hmmmm a może patent z tulejką nadałby się do błędu z katem, co ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 31 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2015 Hej, u mnie dziś wyskoczył błąd 0303 - czy to cewka? Auto jeździ prawidłowo, więc nie rozumiem o co chodzi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 31 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2015 wyskoczył błąd zapłonu na 3 cylindrze, moze to wina mieszanki, świecy, regulacji, łańcucha itd auto w gazie?? jaki przebieg?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 31 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2015 3 cylinder? no właśnie, jak go znaleźć? patrząc w kierunku silnika (stojąc przy otwartej masce), który to od lewej - trzeci? Tak, auto w gazie. Przebieg 395 tys. km. Świece wymienione miesiąc temu. Autko kupiłem od wujka (pierwszego wł.), rocznik samochodu 2007. Umówiłem się z lokalnym, dobrym warsztatem LPG na pełną diagnozę lpg i ew. mapowanie od nowa. Błąd pojawił się dziś, gdy jechałem na oparach gazu i silnik leciutko zaczął szarpać. Na benzynie chodzi jak rakieta. Łańcuch się nie tłucze, autko nie ma katalizatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 31 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2015 czyli wypadło bo powrót na pb z lpg za nisko ustawiony albo za wolno jechałes akurattko OK to bez paniki na koniec LPG jak działa wszy cylindry w tym silniku liczysz od rozrządu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 31 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2015 Skasowałem błąd, zobaczymy czy wyskoczy jutro. Może cewka padła.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 31 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2015 Może cewka padła.... wtedy zamień miejscami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 31 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2015 ale po co? wtedy inny cylinder nie będzie pracować (?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 31 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2015 a po to aby zobaczyc czy to wina cewki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 31 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2015 OK, jak się pojawi znów check engine i ten sam błąd to zamienię cewki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 31 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2015 obstawiam spadek ciśnienia gazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 31 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2015 (edytowane) Byłoby super, ale zobaczymy... auto może nie stare, ale swój przebieg ma :-D UPDATE: 200km przejechane i błąd nie wraca, może się uda bez wydatków. Edytowane 3 Sierpnia 2015 przez sebastiw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Ja stawiam na to ze to cewka już "kończy się" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2015 To może kupić już jedna na zapas, w razie W? warto kupować używki oryginałów, czy nowy zamiennik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Ja kupowałem używki, kosztuja grosze. Jedną w zapasie zawsze woziłem jakby bład cewki wyskoczył mi w trasie - wymiana prosta i szybka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2015 A właśnie, wymiana, czyli odkręcam śrubkę krzyżakiem, odpinam złączkę i wysuwam do góry cewkę? jak to się robi, żeby nic nie urwać, zepsuć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Dokładnie, zdejmujesz palstikową obudowe (odkrecasz sruby kluczem który pasuje do odkrecenia cewki) następnie odkrecasz cewkę (wspomniany srubokret lub klucz) odpinasz kostkę i wyciągasz cewkę. Nic nie jestes w stanie zepsuc Ja jeżdzac na gazie wymieniałem świece co 30 tys (nie kosztuja duzo a na LPG dostaja mocno w kość) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 7 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2015 (edytowane) Świece wymieniałem 1,5 mies. temu, czyli mają jakieś 3 kkm, więc na razie luz. No i dziś znów błąd 0303... gazu było pół baku. Usterka pojawiła się, gdy wjeżdżałem pod lekkie wzniesienie, na zakręcie, przy ok. 2500 rpm - na lpg. Cewkę ostatnio wymieniłem, także na używkę - właśnie tę 3cią. Auto nie traci mocy, oczywiście na lpg jest słabsze, ale na benzynie wszystko OK. Edytowane 7 Września 2015 przez sebastiw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 8 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 Jakiej firmy masz świece? Zamień cewki miejscami i zobacz czy wywali Tobie bład tej samej cewki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 8 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 Hanshin - oryginały. OK, zamienię miejscami cewki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.