Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11.144] Przełącza na PB podczas przyspieszenia


GeorgeGt
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Pacjent Primera P11.144 SR20DEH podczas jazdy pod większym obciążeniem przełącza na benzynę nawet przy pełnym zbiorniku.

 

LPG:

 

1. Stag 4plus

2. Hanna zielona

3. OMVL XXL G

 

Instalacja ma 4 miesiące

 

 Czytając troszkę fora wnioskuję spadki ciśnienia (chociaż nie pokazuje błędów) i mapsensor za winowajcę.

 Dobrze kombinuję? :)

 

Przy okazji proszę o ocenę i ewentualne korekty mapy gazowej bardziej obeznanych „graczy” w temacie niż ja.

 

Dziękuję,

 

 

 

 

post-27640-0-38525600-1371914839_thumb.png

post-27640-0-24326200-1371914847_thumb.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nagraj osc z jazdy, prawdopodobnie klęka reduktor



MAP od STAG-a praktycznie bezawaryjny, jak by padł, to nie przełączył by na LPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reduktor dwukomorowy, Koleś mówił, że taki zestaw zakładał już do sr20 i działa ok. Reduktor podobno (w co nie wierzę) do 180km.

 

Plik z jazdy poniżej choć nie jestem pewny czy dobrze zgrałem. Mapa gazowa ok czy poprawiać?

osc.zip

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 na poczatek posprawdzaj wszystkie kabelki, czy czasem gdzieś jakiś pod wpływem telepania silnika itp. nie dotyka do masy, ten redek co masz to tak średnio się nadaje, nie ma regulacji ciśnienia, podłóż podkładkę pod sprężynę wtedy nie będzie tak klękał, albo wymień na coś normalnego, pokaż korekty po obrotach?? mapa ogólnie do zmiany i instalacja do regulacji 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro jak dam radę to zgram. Mam wadliwe wskazania poziomu LPG przez podobno pogięty wielozawór. Pokazuje jak chce- do 350km wszystkie kontrolki a później od rezerwy do pełnego (butla 45 wchodzi 42). Czy on może także robić problemy jak wyżej?

Edytowane przez GeorgeGt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A walnięty wielozawór? Dziś zatankowałem tylko za 1zł bo się chyba zaciął.

W załączniku korekty po obrotach (mam nadzieję, że coś się da odczytać ).

lpg.zip

Edytowane przez GeorgeGt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciśnienie leci nawet do 0,2 czyli problem w reduktorze, a czy WZW sprawny to poluzuj wejście na redku i zobaczysz czy gaz bedzie leciał, jak nic nie grzebałeś, to raczej wina reduktora a nie WZW, 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Podepnę się pod temat:

od kilku dni mam nietypowy ( tak mi się wydaje) problem. Na trasie spalał mi i benzynę i gaz :whistle:

Po przejechaniu ok.1,5kkm spalił mi ok.8l benzyny - goniłem z prędkościami 140-150km/h.
Ostatnio miałem problem z oringiem na wtrysku benzyny, ale wymieniłem oring, z którego wyciekało paliwo i jest sucho na kolektorze. Byłem u gaziarza, ale oczywiście jego zdaniem jest to niemożliwe (czasy benzyny i gazu w normie, obciążenie 100%)sterownik Tech. Podpowiedzcie czym to może być spowodowane, ew. gdzie szukać, etc??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

No dobra Panowie I Panie odkopuję ten temat :)

 

Reduktor Omvl poszedł na wymianę i wleciał ACR 01 czarny. Po odjechaniu od gazownika niby ok ciągnie do końca nie przełącza..... zadowolenie nie trwało jednak długo. Wczoraj przerzucił na Pb (1 zielona kontrolka na wskaźniku stanu LPG butla wchodzi 36L).

 

Mapki mam takie:

 

Na osc (nie zapisałem) widać, że reduktor klęka. Spada do 04. Kolejny wadliwy reduktor.

post-27640-0-06452000-1381751341_thumb.png

post-27640-0-99600700-1381751349_thumb.png

post-27640-0-57244900-1381751361_thumb.png

post-27640-0-08684400-1381751372_thumb.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A no widzisz..... według niego wężyki 4cm nie da się wsadzić do SR20. Na ile obniżyć w programie też zmniejszać? Dino mnożnik odpowiada za spalanie? Przed acr miałem na czas reklamacji At09 chyba alaskę i też tam nisko mnożnik był.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrób jeszcze scriny z innych zakadek, nagraj ustawienia i daj może być na maila, masz poniżej, 

da sie zrobić na 4cm węzykach i to bez specjalnej trudności, no ale o tym wiesz bo widać w galerii :D 

ciśnienie obniżasz na reduktorze, imbusem, w programie masz przełączone na gaz i patrzysz jak się zmienia po kalibracji ciśnienie samo się ustawi, 

mnożnik to taki przelicznik czasu PB do czasu LPG, nie wiem co autor tego strojenia miał na myśli :D na pewno nie powierzył bym mu swojego auta :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako jedyny zgodził się na włożenie tego o co go prosiłem i wziąć kasę tylko za montaż bez wkładania kitów za 600zł a brania 2500. Udało się tylko z Hanną (chciałem acr od razu a wsadził Omvl, tech-a wsadził Stag Plus) ... zastanawiam się czy dobrze zrobiłem. Acr ma chyba na środku imbus prawda? Ustawić ciśnienie na ile, mnożnik powinien startować od ilu? 1,2? jakie ustawienia nagrać?

Edytowane przez GeorgeGt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

STAG  się zatrzymał i jakoś nei rozwija, mam takie wrażenie, 

tak, imbus masz na środku, ustaw na początek 1bar i zrób kalibrację, zobacz jak wyjdzie mnożnik, dobrze by było aby był w granicach 1-1.2

w programie jak odpalisz masz na dole masz guzior zapisz kliknij i zapiszą się ustawienia jakie masz w programie, i stosuj to przed każdą modyfikacją, bo w razie czego jak coś nie pójdzie, możesz zawsze wgrać poprzednie ustawienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok jutro się zamelduję dzięki  :)


Dino wysłałem Ci zdjęcia o które prosiłeś mailem. Myślę, że będziemy ciągnąć temat tutaj ... dla potomnych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okazało się, że max ciśnienie z jakim udało się zejść na reduktorze to 1,24... później imbus się poddał :)Dino ciągnąc rozmowę z maili jakie jest minimalne robocze ciśnienie możliwe do ustawienia kręcąc ACR 01 do oporu? Skąd taki imbus wziąć? z reklamacją raczej sprawa przegrana.... jutro osc z jazdy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okazało się, że max ciśnienie z jakim udało się zejść na reduktorze to 1,24... później imbus się poddał :)Dino ciągnąc rozmowę z maili jakie jest minimalne robocze ciśnienie możliwe do ustawienia kręcąc ACR 01 do oporu? Skąd taki imbus wziąć? z reklamacją raczej sprawa przegrana.... jutro osc z jazdy

masz uszkodzony reduktor, :D wsadził CI lipę, ale to zobaczymy jutro po osc. 

ACR01

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to naprawdę coś nie halo skoro zakres regulacji 0,9-1,3 a u mnie :wtf:    Nie wiem czy tankować go do pełna  do nagrań? Trzeba jednak będzie rozebrać ten reduktor. Do niego z  rozwalonym imbusem nie ma co nawet jechać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...