GeorgeGt Opublikowano 22 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2013 Witam, Pacjent Primera P11.144 SR20DEH podczas jazdy pod większym obciążeniem przełącza na benzynę nawet przy pełnym zbiorniku. LPG: 1. Stag 4plus 2. Hanna zielona 3. OMVL XXL G Instalacja ma 4 miesiące Czytając troszkę fora wnioskuję spadki ciśnienia (chociaż nie pokazuje błędów) i mapsensor za winowajcę. Dobrze kombinuję? Przy okazji proszę o ocenę i ewentualne korekty mapy gazowej bardziej obeznanych „graczy” w temacie niż ja. Dziękuję, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 22 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2013 nagraj osc z jazdy, prawdopodobnie klęka reduktor MAP od STAG-a praktycznie bezawaryjny, jak by padł, to nie przełączył by na LPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeorgeGt Opublikowano 22 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2013 Reduktor dwukomorowy, Koleś mówił, że taki zestaw zakładał już do sr20 i działa ok. Reduktor podobno (w co nie wierzę) do 180km. Plik z jazdy poniżej choć nie jestem pewny czy dobrze zgrałem. Mapa gazowa ok czy poprawiać? osc.zip Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 22 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2013 na poczatek posprawdzaj wszystkie kabelki, czy czasem gdzieś jakiś pod wpływem telepania silnika itp. nie dotyka do masy, ten redek co masz to tak średnio się nadaje, nie ma regulacji ciśnienia, podłóż podkładkę pod sprężynę wtedy nie będzie tak klękał, albo wymień na coś normalnego, pokaż korekty po obrotach?? mapa ogólnie do zmiany i instalacja do regulacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeorgeGt Opublikowano 23 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 (edytowane) Jutro jak dam radę to zgram. Mam wadliwe wskazania poziomu LPG przez podobno pogięty wielozawór. Pokazuje jak chce- do 350km wszystkie kontrolki a później od rezerwy do pełnego (butla 45 wchodzi 42). Czy on może także robić problemy jak wyżej? Edytowane 23 Czerwca 2013 przez GeorgeGt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 wskaźnik nei ma wpływu na nic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeorgeGt Opublikowano 24 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 (edytowane) A walnięty wielozawór? Dziś zatankowałem tylko za 1zł bo się chyba zaciął. W załączniku korekty po obrotach (mam nadzieję, że coś się da odczytać ). lpg.zip Edytowane 24 Czerwca 2013 przez GeorgeGt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 ciśnienie leci nawet do 0,2 czyli problem w reduktorze, a czy WZW sprawny to poluzuj wejście na redku i zobaczysz czy gaz bedzie leciał, jak nic nie grzebałeś, to raczej wina reduktora a nie WZW, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rachel Opublikowano 5 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 Podepnę się pod temat: od kilku dni mam nietypowy ( tak mi się wydaje) problem. Na trasie spalał mi i benzynę i gaz Po przejechaniu ok.1,5kkm spalił mi ok.8l benzyny - goniłem z prędkościami 140-150km/h.Ostatnio miałem problem z oringiem na wtrysku benzyny, ale wymieniłem oring, z którego wyciekało paliwo i jest sucho na kolektorze. Byłem u gaziarza, ale oczywiście jego zdaniem jest to niemożliwe (czasy benzyny i gazu w normie, obciążenie 100%)sterownik Tech. Podpowiedzcie czym to może być spowodowane, ew. gdzie szukać, etc?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 6 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2013 ustawienia i osc z jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeorgeGt Opublikowano 14 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2013 No dobra Panowie I Panie odkopuję ten temat Reduktor Omvl poszedł na wymianę i wleciał ACR 01 czarny. Po odjechaniu od gazownika niby ok ciągnie do końca nie przełącza..... zadowolenie nie trwało jednak długo. Wczoraj przerzucił na Pb (1 zielona kontrolka na wskaźniku stanu LPG butla wchodzi 36L). Mapki mam takie: Na osc (nie zapisałem) widać, że reduktor klęka. Spada do 04. Kolejny wadliwy reduktor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 14 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2013 kto CI to zrobił ;D obniż ciśnienie na redku i od nowa kalibracja, mnożnik ma się zaczynać powyżej 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeorgeGt Opublikowano 14 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2013 A no widzisz..... według niego wężyki 4cm nie da się wsadzić do SR20. Na ile obniżyć w programie też zmniejszać? Dino mnożnik odpowiada za spalanie? Przed acr miałem na czas reklamacji At09 chyba alaskę i też tam nisko mnożnik był. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 14 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2013 zrób jeszcze scriny z innych zakadek, nagraj ustawienia i daj może być na maila, masz poniżej, da sie zrobić na 4cm węzykach i to bez specjalnej trudności, no ale o tym wiesz bo widać w galerii ciśnienie obniżasz na reduktorze, imbusem, w programie masz przełączone na gaz i patrzysz jak się zmienia po kalibracji ciśnienie samo się ustawi, mnożnik to taki przelicznik czasu PB do czasu LPG, nie wiem co autor tego strojenia miał na myśli na pewno nie powierzył bym mu swojego auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeorgeGt Opublikowano 14 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2013 (edytowane) Jako jedyny zgodził się na włożenie tego o co go prosiłem i wziąć kasę tylko za montaż bez wkładania kitów za 600zł a brania 2500. Udało się tylko z Hanną (chciałem acr od razu a wsadził Omvl, tech-a wsadził Stag Plus) ... zastanawiam się czy dobrze zrobiłem. Acr ma chyba na środku imbus prawda? Ustawić ciśnienie na ile, mnożnik powinien startować od ilu? 1,2? jakie ustawienia nagrać? Edytowane 14 Października 2013 przez GeorgeGt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 14 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2013 STAG się zatrzymał i jakoś nei rozwija, mam takie wrażenie, tak, imbus masz na środku, ustaw na początek 1bar i zrób kalibrację, zobacz jak wyjdzie mnożnik, dobrze by było aby był w granicach 1-1.2 w programie jak odpalisz masz na dole masz guzior zapisz kliknij i zapiszą się ustawienia jakie masz w programie, i stosuj to przed każdą modyfikacją, bo w razie czego jak coś nie pójdzie, możesz zawsze wgrać poprzednie ustawienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeorgeGt Opublikowano 15 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 Ok jutro się zamelduję dzięki Dino wysłałem Ci zdjęcia o które prosiłeś mailem. Myślę, że będziemy ciągnąć temat tutaj ... dla potomnych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 OK, jak uważasz info dostałeś na maila jeszcze, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeorgeGt Opublikowano 15 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 Okazało się, że max ciśnienie z jakim udało się zejść na reduktorze to 1,24... później imbus się poddał Dino ciągnąc rozmowę z maili jakie jest minimalne robocze ciśnienie możliwe do ustawienia kręcąc ACR 01 do oporu? Skąd taki imbus wziąć? z reklamacją raczej sprawa przegrana.... jutro osc z jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 Okazało się, że max ciśnienie z jakim udało się zejść na reduktorze to 1,24... później imbus się poddał Dino ciągnąc rozmowę z maili jakie jest minimalne robocze ciśnienie możliwe do ustawienia kręcąc ACR 01 do oporu? Skąd taki imbus wziąć? z reklamacją raczej sprawa przegrana.... jutro osc z jazdy masz uszkodzony reduktor, wsadził CI lipę, ale to zobaczymy jutro po osc. ACR01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeorgeGt Opublikowano 15 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 No to naprawdę coś nie halo skoro zakres regulacji 0,9-1,3 a u mnie Nie wiem czy tankować go do pełna do nagrań? Trzeba jednak będzie rozebrać ten reduktor. Do niego z rozwalonym imbusem nie ma co nawet jechać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 do pełna nie musisz tankować, jak możesz to sprawdź jak sa podpięte węzyki do MAP-a, może tam coś pomylił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeorgeGt Opublikowano 15 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 Ze zdjęcia, które Ci rzuciłem na maila nic nie widać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 rura zasłania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeorgeGt Opublikowano 15 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 Zrobię jutro lepsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.