Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Migacz - różna czestotliwosć migania :(


Guest Krzychoo

Recommended Posts

Guest Krzychoo

W ostatnim tygodniu zauwazyłem u siebie, ze migacz lewy przód zaczyna mi migac raz wolniej raz szybciej jak mu sie zachce. Mało tego wraz z migaczem miga mi kontrolna swiateł przeciwmgielnych.

Jak myslicie gdzie lezy przyczyna takiego zachowania sie migacza?

z gory dzieki

pozdro

Link to comment
Share on other sites

albo zwarcie pomiędzy kierunkiem i przeciwmgielnym

jeśli od normalnego migania zaczyna migać szybciej - przerwa w obwodzie, jeśli wolniej - zwarcie.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
Guest Art-B
W ostatnim tygodniu zauwazyłem u siebie, ze migacz lewy przód zaczyna mi migac raz wolniej raz szybciej jak mu sie zachce. Mało tego wraz z migaczem miga mi kontrolna swiateł przeciwmgielnych.

Jak myslicie gdzie lezy przyczyna takiego zachowania sie migacza?

z gory dzieki

pozdro

Witam

zauważyłem w mojej Almerce podobny problem, z tą różnicą, że oprócz częstszego migania lewego kierunku nic niepokojącego nie dzieje się ze światłami.

Czy ktoś może rozwinąć temat i opisać gdzie i jak szukać usterki?

Czy może nie bawić się w naprawy we własnym zakresie i odwiedzić serwis?

Link to comment
Share on other sites

Dokładnie posprawdzaj kostki i styki, czy są czyste i połączenia są pewne.

Ja miałem coż podobnego. Nie wiedziałem czemu gdy włączone miałem światła krótkie a do marca trzeba było tak jeździc to świeciła mi się kontrolka od długich. Po jakimś czasie prawy leflektor przestał świecić no i to zmusiło mnie do przyjrzenia się bliżej problemowi. Kostka łącząca żarówkę H4 cała stopiona i przegrzne kable, wymieniłem i wszystko gra.

Takrze w pierwszej kolejności posprawdzaj styki! Nawet gdy wydaje ci się że są czyste to mogą nie łączyć!

Link to comment
Share on other sites

Guest Art-B
Dokładnie posprawdzaj kostki i styki, czy są czyste i połączenia są pewne.

Ja miałem coż podobnego. Nie wiedziałem czemu gdy włączone miałem światła krótkie a do marca trzeba było tak jeździc to świeciła mi się kontrolka od długich. Po jakimś czasie prawy leflektor przestał świecić no i to zmusiło mnie do przyjrzenia się bliżej problemowi. Kostka łącząca żarówkę H4 cała stopiona i przegrzne kable, wymieniłem i wszystko gra.

Takrze w pierwszej kolejności posprawdzaj styki! Nawet gdy wydaje ci się że są czyste to mogą nie łączyć!

"Awaria" okazała się być prosta do zdiagnozowania i naprawy.

Wyglądało to tak, jakby przepaliła się żarówka od lewego, przedniego kierunku - objaw taki, że migały tylny i ten nad kołem, a przedni w ogóle. Przy tym częstotliwość migania była 2 razy wyższa (tylko lewego kierunku oczywiście).

Żarówka okazała się sprawna, po prostu przestała łączyć kostka przy oprawce kierunkowskazu, bo pękły plastikowe zatrzaski spinające te elementy.

Wywierciłem mały otworek w plastiku przy oprawce i za pomocą cienkiego paska zaciskowego spiąłem oprawkę razem z kostką i jest git.

"Naprawa" trwała nie dłużej niż 15 minut, nie zdążyłem wypić nawet pół piwka ;)

 

a jaki byłem z siebie dumny... niemal jakbym samodzielnie dokonał wymiany rozrządu :D

Link to comment
Share on other sites

migacz zaczyna szybciej migać jak sie spali żarówka a w twoim przypadku może ta żarówka słabo łączy (zasniedziala ) wiec raz łaczy a raz nie i wtedy miga szybciej

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...