dawid5995 Posted July 23, 2013 Share Posted July 23, 2013 Witam!Po remoncie uszczelki pod głowicą, planowaniu głowicy, wymiany kompletnego rozrządu i paska klinowego masza micra dci 82km pali po mieście przy mega oszczędnej jeździe 6,5 - 7 l ma 100 km. Dodam że pod 4 wtryskiem wydaje mi się że poci się ropa... Auto po odpaleniu rano kopci tak że za nim nic nie widać i tak aż sie nagrzeje. Do tego auto straciło na mocy, nie daje razy z escortem 1.6 z 1995 roku Aha tłoki musieli poprawiać bo 1 raz jak planowali głowice przy zakładaniu silnika okazało się że 2 tłoki wystają ... Mechanicy wypierają się swojej naprawy, uszkodzenia wtrysku i że auto jest super... super tylko po 2 tyg poziom płynu chłodniczego spadł o ponad pół zbiorniczka. Co to może być? Wydaje mi się że coś schrzanili ale co ? I jak z nimi walczyć ? Zauważyłem też że na ciepłym silniku jak sie odkręci korek od oleju dość sporo się z niego dymi, nie wiem czy to spaliny czy coś innego ale ilość jest dość spora W aucie ubywa też olej, turbina chyba pluje Filmy podglądowe ... Proszę was o jakąś pomoc, poszło na to dużo kasy a efakt mizerny Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawelsalata Posted July 23, 2013 Share Posted July 23, 2013 Można spytać, ile dużo kasy na to poszło? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dawid5995 Posted July 24, 2013 Author Share Posted July 24, 2013 3100 i auto miało chodzić jak nowe, a chodzi gorzej jak przed naprawą . Tyle że wymienili jeszcze wszystkie sprężyny Link to comment Share on other sites More sharing options...
manix Posted July 25, 2013 Share Posted July 25, 2013 Ja bym posiłkował się rzeczoznawcą .To dopiero teraz wygląda na konieczność ponownej wymiany uszczelki pod głowicą(plucie,dymienie na biało i ubywanie płynu chłodniczego)Ewidentnie z partolona robota.Co do wtrysku,może po wymianie źle ustawiony rozrząd? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawelsalata Posted August 16, 2013 Share Posted August 16, 2013 3100 i auto miało chodzić jak nowe, a chodzi gorzej jak przed naprawą . Tyle że wymienili jeszcze wszystkie sprężyny Wow...!!! Ja kupiłem moją całą za 2.800 pln. Zrobiłem progi za 500 pln, naprawiłem przepływomierz przy użyciu zwykłej lutownicy i tylko leję benzynę i jeżdżę. Niech mnie ktoś kiedykolwiek przekona do jakiegokolwiek diesla. Ciekawe, jak się to komukolwiek uda. Na forum Primery P12 też z tymi silnikami diesla mają trzy światy. Diesel jest dobry do ciężarówki, a nie do małego miejskiego samochodu. Do dużego miejskiego samochodu też się nie nadaje. Przykro mi że tak Cię to autko skubie z kasy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mirekg9 Posted August 16, 2013 Share Posted August 16, 2013 3100 i auto miało chodzić jak nowe, a chodzi gorzej jak przed naprawą . Tyle że wymienili jeszcze wszystkie sprężyny Na sprężyny odjąć ok.500zł, to zostaje 2600zł. To kupno drugiego silnika by było tańsze. Ja córce kupiłem Micre z gazem za 2,5 tyś. 96r. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.