marcopolo2010 Posted July 24, 2013 Share Posted July 24, 2013 Witam. mam taki problem ze po wymianie żarników lampy świecą mi w ziemie. regulacja reczna je podniesie ale dalej opadają. Robiłem tak zwany reset ksenonów i nic. czy pozostaje mi podłaczenie do kompa i jakaś regulacja przez niego czy moge to jakaś sam ogarnać? Prosze o rade Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawelsalata Posted July 25, 2013 Share Posted July 25, 2013 Chyba tylko komputer. Słyszałem już kiedyś o takim przypadku i ustawili to na nowo na serwisie. Nie jestem tylko pewien, czy był to akurat Nissan, czy inna marka, ale obiło mi się o ucho takie zachowanie lamp po zmianie palników w lampach. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maraz44 Posted August 5, 2013 Share Posted August 5, 2013 Cześć Dziś byłem Fachowca miałem podobny problem (sedam p12 2002 1.8) z ksenonami. W SKP powiedzieli mi, że za nisko świeci pomimo tego, że podkręcili na maxa go górę. Pojechałem więc do Fachowca wykręcił żarnik wyciągnął silnczek skręcił go na maksa i powiedział, że niebieska główka z silniczka wyskoczyła najwidoczniej przy regulacji w SKP z odbłyśnika wszystko trwało 15 min. Problem niestety pozostaje, może na szybko ktoś odpowie gdzie mieszczą się czujniki od tych silniczków (opis by mnie poratował). Specjalista twierdzi, że ksenony się nie resetują czyli coś z czujnikiem. Po chwili namysłu zaproponował ustawienie mechaniczne świateł (śrubą) i odłączenie silniczków od czujnika. Światła podobno same ustawiają się w pozycji max w dół (Forumowiczów proszę o potwierdzenie tej tezy), gdy nie mają kontaktu z czujnikiem.... Poniedziałek zaczął się ciekawie pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzycho59 Posted August 5, 2013 Share Posted August 5, 2013 Cześć Dziś byłem Fachowca miałem podobny problem (sedam p12 2002 1.8) z ksenonami. W SKP powiedzieli mi, że za nisko świeci pomimo tego, że podkręcili na maxa go górę. Pojechałem więc do Fachowca wykręcił żarnik wyciągnął silnczek skręcił go na maksa i powiedział, że niebieska główka z silniczka wyskoczyła najwidoczniej przy regulacji w SKP z odbłyśnika wszystko trwało 15 min. Problem niestety pozostaje, może na szybko ktoś odpowie gdzie mieszczą się czujniki od tych silniczków (opis by mnie poratował). Specjalista twierdzi, że ksenony się nie resetująstawiają czyli coś z czujnikiem. Po chwili namysłu zaproponował ustawienie mechaniczne świateł (śrubą) i odłączenie silniczków od czujnika. Światła podobno same ustawiają się w pozycji max w dół (Forumowiczów proszę o potwierdzenie tej tezy), gdy nie mają kontaktu z czujnikiem.... Poniedziałek zaczął się ciekawie pozdro Witam, masz rację w przypadku awarii czujnika poziomu światła ustawiają się w pozycji dół max Przerabiałem to u siebie- ceny nowych silniczków i czujnika w serwisie ok. 2000 pln ale dociekliwy elektryk w serwisie autoryzowanym ( to brzmi niewiarygodnie ale jednak ) wyciagnął czujnik i silniczki , potraktował specyfikiem do czyszczenia i smarowania i za 150 pln autko wyjechało jak nowe. Pozdrawiam i życzę takiego rozwiązania!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
maraz44 Posted August 5, 2013 Share Posted August 5, 2013 http://allegro.pl/primera-p12-czujnik-poziomowania-ksenonow-xenon-i3416860753.html znalazłem coś takiego, teraz pozostaje rozebranie samochodu i znalezienie tego usrojstwa co do elektryka jakiegoś możesz polecić Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawelsalata Posted August 6, 2013 Share Posted August 6, 2013 Wystarczy zdjąć tylne lewe koło. Na wysokości piasty, pod kanapą tylną jest to przykręcone, pod autem. Powodzenia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maraz44 Posted August 8, 2013 Share Posted August 8, 2013 HA HA HA HE HE HE Zdjąłem koło przeczyściłem i sądzę że elektryk specjalista nie miał racji. Odprawił mnie z ustawionymi manualnie bez podłączenia pod silniczki ksenonami (jak chyba wcześniej napisałem). On sam twiedził, że powinny się resetować czyli przejechać góra, dół góra (nie jestem pewien czy powtórzyłem w dobrej kolejności).Wkurzyłam się i podłączyłem silniczki pod czujnik, którego poza przesmarowaniem miejsc ruchomych nie ruszałem spod samochodu. Specjalista był mniej cerpliwy - ja poczekałem chwile (za wskazówkami Kolegów) i okazało się, że po obciążenia do bagaja obniżają się na włączonym silniku. Wnioski nasówają mi się dwa(choć może Ameryki nie dokryłem)> Ksenony te w moim modelu nie mają atoresetowania Cierpliwość popłaca Dzięki za wskazówki Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawelsalata Posted August 9, 2013 Share Posted August 9, 2013 Popraw post, bo się zdublowało wszystko. Super że naprawa udana. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.