Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

primera p12 2.0 kombi 140 km


Guest Janek60

Recommended Posts

Guest Janek60

Witam! mam problem. Moja primerka sprawowała sie swietnie gdy nagle pewnego dnia nastąpił wystrzał. Pojawił sie niebieski obłok i straszne klekotanie pod maska. Katalizator zniknal, wypadly jakies kawalki. Rozebrałem, wymieniłem pierscienie, uszvzelniacze, sprawdziłem głowice, wszystko ok. Odpalilem i nadal klekot i brak mocy. Siwy dym zniknął. Co o tym myslicie, na kurnik przerobić???

Link to comment
Share on other sites

Janek60 może opiszesz klekotanie z góry z dołu od strony rozrządu może panewki stukaja albo jakiś popychacz bo tak to można tylko na pisać ze sie popsuł napisz konkrety.a pozatym co strzeliło i co wypadło i z kąd :) bo troche chaotycznie to napisałes.

Link to comment
Share on other sites

Guest Janek60

Janek60 może opiszesz klekotanie z góry z dołu od strony rozrządu może panewki stukaja albo jakiś popychacz bo tak to można tylko na pisać ze sie popsuł napisz konkrety.a pozatym co strzeliło i co wypadło i z kąd :) bo troche chaotycznie to napisałes.

 

 

Klekotanie słychać z góry silnika na wałkach rozrządu. Wypadły kawałki katalizatora z rury wydwchowej. Panewki i popychacze są ok.

Link to comment
Share on other sites

hmm dobra po pierwsze dalej niewiemy co ci sie stało ze rozbierałes silnik bo po przez rozwalany kat głowicy byś nie ściągał wiec co sie stało wałek pękł ??? hmm skoro głowica sprawna i dół sprawny to zostaje rozrząd może napinacz chydrauliczny sie zblokował i rzęzi łańcuch  bo nie napięty .

Link to comment
Share on other sites

Guest Janek60

hmm dobra po pierwsze dalej niewiemy co ci sie stało ze rozbierałes silnik bo po przez rozwalany kat głowicy byś nie ściągał wiec co sie stało wałek pękł ??? hmm skoro głowica sprawna i dół sprawny to zostaje rozrząd może napinacz chydrauliczny sie zblokował i rzęzi łańcuch  bo nie napięty .

 Jechalem cos strzeliło, zacząl klekotac i stracul moc. Pomyslalem uszczelka pod glowica, ale to nie to. Jak juz rozebralem zmienilem pierscienie, uszczelniacze zaworow, sprawdzilem glowice i caly blok. Wszystko jest ok. Rozrzad jest nowy i dobrze ustawiony, lancuszek napiety, napinacz sprawny. Pozostaje mi tylko taka mysl ze moze wariator faz rozrzadu.

 

Kolejny mechanik stwierdzil ze to czujnik polozenia walu. Zanim mi wydrenuje kieszen prosilbym o informacje gdzie ten czujnik jest. Jezeli ktos ma jakas wiedze na ten temat prosze o pomoc.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...