The_Vego Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 siemka, problem polega na tym iż podświetlenie nawiewów oraz kontrolki (głownie księgowy z racji wiecznego zapalenia) widać jak "drgają" na zapalonym silniku z częstotliwościa zmieniającą się wraz z poziomem obrotów. Dodam iż na wyłączonym silniku (tylko zaplon) takiego efektu nie ma... Ma ktoś pomysł co to ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 A podświetlenie zegarów? U mnie taki objaw dawał zwalony regulator napięcia w altku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vito8282 Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 Też miałem myślę to samo ale u mnie mrugało wszystko od podświetlenia zegarów po podświetlenie kabiny najlepiej to widać nocą szczególnie jak się wiedzie do blaszanego garażu to wtedy widać jak pulsują wszystkie światła i przy tej usterce altek niema pełnej wydajności bo jak się włączy światła i dmuchawę to ładowanie na aku spada z 13.7v na 12,7v po prostu nie ma tej wydajności . U mnie skończyło się na wymianie całego altka gdyż był problem z dostaniem samego regulatora napięcia i teraz jak włączę światła i dmuchawę na 4 bieg to z 14,4 spada tylko o 0,2v . Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 dioda prostownicza albo nawet dwie padły w alternatorze i nie ładuje jak należy, do alternatora boscha przy cd20t ciężko dostać mostek prostowniczy taki jak być powinien, ja mam włożony ciut inny ale działa jak należy. koszt to 60zł + 30zł za wymianę. a wygląda jak ten: http://sklepdubielecki.eu/mostek-prostowniczy/263-mostek-prostowniczy-arc2020.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The_Vego Opublikowano 25 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 o dziwo. mialem juz tak 3 razy, za kazdym razem czyszcze wszystkie masy, psikam wd40 na styki kabli przy alternatorze, i mam spokoj na 2-3 dni. czy podswietlenie zegarow mryga.. nie.. ale mam diody zalozone i one az tyle pradu nie potrzebuja chyba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vito8282 Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 Tak jak Masz diody na podświetleniu będzie to migotanie mało widoczne . Ja zanim wymieniłem alternator też czyściłem wszystkie masy ale później podłączyłem oscyloskop i szydło wyszło z worka . Nie wiem jak u Ciebie ale u mnie altek jest magnetti marelli {to by tłumaczyło dlaczego się psuje} żarcik taki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The_Vego Opublikowano 25 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 jutro od nowa bede czyscil.. ale wychodzi ze to wina alternatora.. tylko jak to lopatologicznie sprawdzic samemu.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vito8282 Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 Samym miernikiem za dużo się tu nie zdziała . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The_Vego Opublikowano 27 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 to teraz pytanie za 100p. wymienialem kabel masowy od skrzyni idący do minusa na aku.. i czy to normalne ze gdy podłączałem rzeczony kabel do skrzyni.. iskrzylo.. tak jak by skrzynia byla pod napieciem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vito8282 Opublikowano 27 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 Tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The_Vego Opublikowano 27 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 Tak rozwinął byś wypowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vito8282 Opublikowano 27 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 Jeździmy takimi autkami w których masa {biegun ujemny potocznie nazywany minus} podłączony jest do karoserii . Celem tego rozwiązania jest oszczędność kabli ponieważ np do tylnej żaróweczki stop nie potrzebujemy prowadzić dwóch kabelków z plusem i minusem a wystarczy tylko sam plus czyli Ciągniesz w wiązce jeden kabelek z plusem + a masę czyli minus można brać z karoserii autka . Teraz taka sytuacja gdy Ty praktycznie przy odizolowanym ciężkim elemencie jakim jest skrzynia i silnik odłączasz główny kabel który je masuje łopatologicznie mówiąc , Stwarzasz - Wywołujesz wzrost różnicy potencjałów i stąd to iskrzenie . Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The_Vego Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 no i niestety problem wrócił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vito8282 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 W moim przypadku jak było ciepło to było git bez mrugania a jak było zimno mrugało bardzo wyraźnie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The_Vego Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2013 jak napsikam wd40 na podlaczenie kabli i do srodka alternatora to chwile nie ma problemu. zmierzyłem napięcie w kilku miejscach: Na klemach 14,6-14,8 (niezaleznie od obrotów) Na grubym kablu idącym od alternatora 15,7-15,8 Na Cienkim kablu idącym od alternatora 14.6-14.8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vito8282 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Ponad 15v to już za dużo regulator napięcia do wymiany ja nie mogłem dostać wiec kupiłem cały alternator . Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The_Vego Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2013 mysle skąd taka róznica miedzy chudym a grubym kablem.. ale dalej nie rozumiem zasady tego zdarzenia.. a dokładnie jego wpływu na migotanie podświetlen i świateł reflektorów.. gdzie mozna dopasc regulator napiecia? na allegro jest multum tylko nie do mojego magnetii marelli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.