Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

P11.144 SR20DE muł i szarpie


misq
 Share

Recommended Posts

Hej

 

Mam kolejny kłopot i zwracam sie do was o radę, jeśli temat był nie bić :) ale nie znalazłem.

 

Otóż, SR20DE +LPG P11.144

 

Szarpie i dusi się, ewidentnie brak mocy po wciśnięciu pedału w podłogę, aż czasem boję się wyprzedzać :/

najlepiej czuć na 3 biegu..

Jadę 80 redukcja, pedał w podłogę i muli i szarpie do około 4200-4500 obrotów a potem strzela jak z procy i dopiero czuć te 140 koni...Wcześniej przyśpieszał bez szarpnięć i mulenia.

Występuje to na pb 98 jak i LPG, choć na gazie bardziej.

 

Nowe kable zapłonowe, jeszcze wymienić chcę świece...Do wymiany filtrów i przeglądu gazu mam jeszcze 3tyś km.

 

Nie wiece co to może być?

Link to comment
Share on other sites

przepływkę mierzyłeś??

Link to comment
Share on other sites

przepływkę mierzyłeś??

niedawno wymieniłem

ale zmierzę jutro wartości jeszcze dla pewności

Link to comment
Share on other sites

Miałem podobną sytuację tydzień temu, też stawiałem na zapłon. Wymieniłem świece, przewody, palec i kopułkę. Nic to nie dało, okazało się że winny był sam aparat. No i tu już Twoja decyzja co zrobisz. Możesz kupić za 150 - 300 zł używkę która nie wiadomo ile pochodzi, albo za 400 - 500 zregenerować swój i mieć jak nowy. To jest podobno wada fabryczna tych silników, że cewka jest wbudowana w aparat i grzeje się od bloku silnika, i w końcu przegrzewa.

Ale to nie musi być to, bo jednak objawy było troszkę inne. Na zimnym silniku działał dobrze, na rozgrzanym - raz dobrze raz nie, jakby coś nie stykało. W okresach kiedy "było mu gorzej" nie szedł w całym zakresie obrotów.

Edited by nrb
Link to comment
Share on other sites

@nrb, 300kkm w tym 200kkm na LPG miało moje nissmo i nie zauważyłem takiej przypadłości, do tego nadal smiga 

Link to comment
Share on other sites

Dino więc albo Ty masz farta albo ja nie :-) sam nie jestem taki mądry, powtarzam słowa gościa z serwisu który zajmuje się m. in. regeneracją aparatów i który robił to u mnie, że właśnie często ma do czynienia z Primerami ze wspomnianego powodu. A może wyszła tylko jakaś wadliwa seria?

Link to comment
Share on other sites

problem z aparatami jest ale chyba nie w tych silnikach 

Link to comment
Share on other sites

Też mam teraz aparat z cewką zintegrowany ale jak na razie odpukać 123 .

W zasadzie to przez tyle lat jeszcze się z tym nie spotkałem bynajmniej w tych modelach z przed liftu

Link to comment
Share on other sites

niedawno wymieniłem

ale zmierzę jutro wartości jeszcze dla pewności

 

Chyba coś nie tak z przepływką :/

Jakie w końcu powinny być wartości prawidłowe przy 2k 3k 4k obrotów?

Mam starą, czyściłem sprężonym powietrzem może wmontuje starą?

a jeszcze jedno czym wykręcic wkręty któymi jest przykręcony wkład? niby torx niby nie.. 5 kątów i bolec w środku.. te "śrubokręty" jakoś sie nazywają? :/

Link to comment
Share on other sites

TU popatrz wykręcisz kombinerkami 

Link to comment
Share on other sites

TU popatrz wykręcisz kombinerkami 

 

Dzięki, to wygląda że przepływka jest jeszcze OK.

Link to comment
Share on other sites

Zakręć gaz w zbiorniku wypal wszystko aż nie będzie już przełączał i pojeździj na samej PB. Wykluczymy wtedy ingerencję LPG w tą sytuację.

Edited by GeorgeGt
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Zakręć gaz w zbiorniku wypal wszystko aż nie będzie już przełączał i pojeździj na samej PB. Wykluczymy wtedy ingerencję LPG w tą sytuację.

 

Heh, urlop urlop z dala od komputera :D

 

LPG mi sie popierdzieliło całkiem, szarpie i nie jedzie, ale jako że na gwarancji to jadę w czwartek na reklamacje, zobaczymy czy to to

 

Panowie!

Gorzej.. szarpie na PG i LPG powyżej 3tyś obrotów już sie nie wkręca na 4 i 5 a do 100km/h chyba z 9 minut :D nie mam już siły.. chyba aparat zapłonowy jebł.. co myślicie?

Edited by misq
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Witam mam podobną sytuacje brak mocy jaka powinna być ale na 1,2,3 jeszcze jakoś się radzi ale jak załączam 4,5 to najpierw muli i szarpie dopiero po chwili zaczyna jechać ale jak by chciała ale nie mogła

Link to comment
Share on other sites

Posprawdzaj wszystkie węże gumowe te od podciśnień itp. czy któryś nie jest dziurawy/sparciały/pęknięty. U mnie ze 3 lub 4 węże były w takim stanie, że to szkoda mówić.

 

Moje GT dopiero od 3,5-4krpm zaczyna ciągnąć jak przystało na GT. Nieco pomogło doprowadzenie chłodnego powietrza, ale to nadal nie jest to co powinno być....

Link to comment
Share on other sites

Ależ bubel mi sie trafił.... :/

Aparat zapłonowy padł a w kwestii brania oleju odstawiłem do mechaników a po drodze skończył się prąd...

tak w skrócie.. panewki, pierścienie, rozrząd, paski, głowica, uszczelki i uszczelniacze  alternator do regeneracji i coś tam jeszcze... około 2 tyśki w częściach... tak sie zastanawiam ile Prima musiała mieć nastukane km że w takim kiepskim stanie..

Link to comment
Share on other sites

Niekoniecznie musiała mieć dużo nastukane. Wystarczy, że jeździła na kiepskim oleju i ktoś o nią nie dbał totalnie - mam ze swoją to samo - ciągle coś wychodzi.

Link to comment
Share on other sites

Auto drugi tydzień u magików ale zbliża się dzień odbioru.. no i teraz pytanie.. jak prawidłowo dotrzeć SR20DE po wymianie pierścieni, panewek? Patrzyłem różne fora ale już zgłupiałem zupełnie

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

mam podobne objawy-szkoda że autor nie odpisał co było

szkoda że jak ktoś sobie poradzi to już nie kończy wątku

 

u mnie jest ogólny brak mocy, czasem poszarpowanie na stałym gazie,

silnik po kapie, wymienione wszystko co mogłem, przepływka, sonda i tps wszystko gra i zastanawiam się nad tym aparatem bo 0 zakres auto nie jedzie a wolne ma popaprane jak Hej hej hej

 

+17st zaczyna normalnie chodzi za to +max fasolki da się tym jechać...

 

zastanawiałem się nad zatkanym katem ale to nie to, czytajac te watki o muleniu sr20 to u 3 uzytkownikow wymiana aparatu pomogla

 

czekam na opinie


Halo chłopaki!!?? Ktos cos wie? pomoze?

dzisiaj miałem kolejny test:

na zimnym szarpal, po lekkim nagrzaniu się uspokoilo i nawet to to jechalo, po jakiś 30km mul, wolne faluja, gasnie, lub wchodzi na 3tys i wow

na benzynce jest lepiej natomiast na gazie częściej zdarza mu się szarpanie

nie zaleznie od stopnia nagrzania z wydechu slychac klucace się garnki-jak w N-grupowym Lancerku

 

i taka sytuacja się ma na dowolnym paliwie

 

HELP!!!

Link to comment
Share on other sites

A ta wymieniona przepływka to jak dawno i jaka?

Podaje teraz dobre wartości?

Link to comment
Share on other sites

przepływke przekładałem bo mam kompa z p10 i musiałem wymienić bo była z p11

potem wskazywala jakies chore wartości i jak się okazało winny był sterownik

teraz pokazuje jak bym cyk nominał z manuala

Link to comment
Share on other sites

Pisałem ale gdzieś w innym wątku, niesamowite jaja się działy z primą.Zresztą teraz znów.

Skończyło się na remoncie silnika.

Już jestem mądrzejszy:

Pomijając już remont to aparat zapłonowy padł :

1. Szarpanie, 

2. Brak mocy

3. Migający check engine

4. Błędy na kompie

 

Wymiana aparatu i kopułki pomogła. (obejrzyj kopułkę)

Potem musiałem wymienić przepływkę - szarpanie i brak mocy

Oraz lambde - ale to nie wpływało jakoś zauważalnie na osiągi.

 

Jeśli wypada Ci zapłon to ja innej opcji nie widzę jak właśnie:

kopułka, aparat zapłonowy, kable lub świece

Edited by misq
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...