Guest Vaiu Posted September 18, 2005 Share Posted September 18, 2005 problem w tym ze nie dziala a mianowicie na poczatku bylo tak ze gdy swiecila sie mala lampka w przycisku to bylo wszystko ok a gdy po wcisnieciu przycisku lampka sie nei zapalala to nie bylo ogrzewania no a teraz padlo tak ze nawet wogole nie ma ogrzewania i lampa sie nie zaswieca hm wczesniej bylo tzreba tez kilka razy naciskac przycisk az lampka zalapie mysle ze moze cos na stykach ale nie wiem jak wyciagnac ten przycisk nie chce polamac mial ktos cos podobnego ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest roshi Posted September 18, 2005 Share Posted September 18, 2005 zeby wyciagnac przycisk music odchylic cala konsole. na dole tel konsoli masz dwie sruby. odkrec je. nastepnie delikatnie, ale zdecydowanie "oderwij" ten plastik z zatrzaskow. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest lowiec Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 tez tak mam ze lampka sie zapala po jakims czasie. sa dwie wersje ukladu zasilajacego ogrzewanie tylnej szyby - z przekaznikiem i bez. wersja z przekaznikiem ma takze timer. podejrzewam u siebie te druga wersje. rok temu jak byla potrzeba (w zimie) ogrzewanie dzialalo bez zarzutu. teraz moze jest troche za cieplo i dlatego nie chce sie wlaczyc. generalnie mam tak ze raz dziala raz nie ale czemu nie wiem. pozdrawiam slawek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest marud Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 To samo i u mnie. Myślę że to coś z przekaźnikiem. Odpalam samochód, włączam ogrzewanie tylnej szyby (oczywiście lampka się nie świeci) i po przejechaniu powiedzmy kilometra zapala się i wszystko cacy. Wie ktoś gdzie taki przekaźnik siedzi ? pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ladapis Posted September 22, 2005 Share Posted September 22, 2005 Tak miałem kiedyśw Hyundaiu Pony. Zinterptretowałem to jako planowane opóźnienie włączające się po nagrzaniu sięsilnika, lub np. po pewnym czasie od odpalenia. Teraz dopiero pomyślałem, że to mogła być neisprawność... ale nie musiała Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vaiu Posted September 23, 2005 Share Posted September 23, 2005 u mnie jednak wogole sie nie wlancza jak przestala swiecic lampa tak i sie nie nagrzewa szyba hm wiec opoznienie odpada bo zawsze po wcisnieciu mi grzało Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jordi Posted September 23, 2005 Share Posted September 23, 2005 u mnie to samo dzialala przez jakis czas ale tez z przerwami tzn czasami sie lampka zapalala i ogrzewalo a czasami nie - musialem wlaczac i wylaczac wkoncu zalaczyla, a od jakiegos czasu wogule sie nie zapala jak widac kolejna rzecz (po przelaczniku obiegu powietrza) ktora jest wadliwa w sloneczkach Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vaiu Posted September 24, 2005 Share Posted September 24, 2005 no to jest nas dwóch :] jak uda Tobie sie z tym uporac daj znac ja tez tak zrobie gdy mi sie uda moze dzis sie pogrzebie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jasin Posted September 24, 2005 Share Posted September 24, 2005 to ja tez dozuce swoje trzy grosze a wiec mialem to samo czyli po prostu nagle przestało działac i nic i wlasnie przed momentem udalo mi sie rozwiazac problem po pierwsze trzeba wyjac przycisk od ogrzewania szyby i sprawdzic omomierzem jaka ma rezystancje gdzy jest wcisniety (włączony) jesli ma ponad 1 ohm to trzeba rozebrac przycisk na czesci pierwsze, jasli ma ponizej 1 ohma to znaczy ze problem tkwi gdzies indziej jak juz mamy rozebrany przycisk - sa tam dwa styki w tym jeden na miedzianej blaszce proponuje przeczyscic styki drobnym papierem sciernym a ta miedziana blaszke nagiac tak aby styki stykaly sie jak najwieksza powierzchnia i jak najwieksza siła potem nalezy juz tylko złożyć przycisk do kupy i sprawdzic ponownie rezystancje jesli powyzej 1 ohma znow rozebrac itd. jak juz bedzie mial ponizej 1 ohma to wszystko powinno dizłac pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tady Posted September 24, 2005 Share Posted September 24, 2005 Witam, u mnie przycisk akurat działa dobrze i nie zwróciłem uwagi na opóznienie (pewnie jest). Mam inne pytanie - czy ktoś wie w jaki sposób naprawić przepalone nitki grzejne - mam sprawne tylko górną i donlą, co niewiele w widoczności pomaga niestety. Moje autko to: sunny N14 1,4 LX 1991r. (gaźnik) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jasin Posted September 25, 2005 Share Posted September 25, 2005 mozna kupic takie spoecjalne lakiery do naprawy nitek grzejnych niestety sa bardzo drogie bo za jakies 2 ml placi sie ok 15 zł szukaj w sklepach z czesciami samochodowymi albo na giełdach pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tady Posted September 25, 2005 Share Posted September 25, 2005 Dzięki za podpowiedź, wyjdzie na pewno taniej niż nową szybę kupić hehe. Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nowikg Posted September 25, 2005 Share Posted September 25, 2005 Dzięki za podpowiedź, wyjdzie na pewno taniej niż nową szybę kupić hehe. Pozdrawiam Jak ją potłuczesz przy okazji to daj znać mam całą klapę bo wymieniałem w swoim na taką ze spojlerem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vaiu Posted October 1, 2005 Share Posted October 1, 2005 za cholere nei wiem jak dostac sie do tego wlancznika u mnie sa sruby na dole i troche wyzej jeszcze po obokach i albo tzreba rozebrac pol deski albo cholera wie :evil: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest lowiec Posted October 1, 2005 Share Posted October 1, 2005 co Ty kombinujesz?? wyciagnij popielniczke, z jej boku i obok zapalniczki sa dwie sruby, odkrec, a potem delikatnie acz z sila postaraj sie wyciagnac konsole srodkowa.jest na zaczepach u gory. troche w bok troche do siebie. acha moze byc koniecznie sciagniecie plastiku wokol lewarka zmiany biegow.pociagnij go do tylu i przod podnies do gory i calosc odciagnij na dzwigni.kostka z przycisku wychodzi po potraktowaniu jezyczka zatrzasku malym plaskim srubokretem.caly przycisk - dwa zatrzaski do przycisku i wychodzi. proste. pozdrawiam slawek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jarros Posted October 1, 2005 Share Posted October 1, 2005 to ja tez dozuce swoje trzy groszea wiec mialem to samo czyli po prostu nagle przestało działac i nic i wlasnie przed momentem udalo mi sie rozwiazac problem po pierwsze trzeba wyjac przycisk od ogrzewania szyby i sprawdzic omomierzem jaka ma rezystancje gdzy jest wcisniety (włączony) jesli ma ponad 1 ohm to trzeba rozebrac przycisk na czesci pierwsze, jasli ma ponizej 1 ohma to znaczy ze problem tkwi gdzies indziej jak juz mamy rozebrany przycisk - sa tam dwa styki w tym jeden na miedzianej blaszce proponuje przeczyscic styki drobnym papierem sciernym a ta miedziana blaszke nagiac tak aby styki stykaly sie jak najwieksza powierzchnia i jak najwieksza siła potem nalezy juz tylko złożyć przycisk do kupy i sprawdzic ponownie rezystancje jesli powyzej 1 ohma znow rozebrac itd. jak juz bedzie mial ponizej 1 ohma to wszystko powinno dizłac pozdrawiam tez to cwiczylem i pomoglo!! tylko u mnie to az sie troche w srodku potopilo, ale troche zabawy i dziala!!! i na wszelki wypadek kupilem sobie uzywke i jezdzi sobie w schowku!! 8) takze pozostaje wam sie troche pobawic z tym wlacznikiem ewentualnie go wymienic!!! :wink: pozdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vaiu Posted October 2, 2005 Share Posted October 2, 2005 ok rozebralem przeczyscilem sprawdzilem i ..... nic dalej sie nie swieci czy jest moze gdzie bezpiecznik odpowiedzialny za ogrzewania jesli tak to poprosze jakies namiary nazwa itp dzieki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jasin Posted October 2, 2005 Share Posted October 2, 2005 ale czy sprawdziłes rezystancje ? bo samo przeczxyszczenie moze nie pomoc u mnie robilem to ( włącznie z doginaniem ) 4 razy az rezystancja spadła ponizej 1 ohma i wtedy zaczeło działac pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vaiu Posted October 19, 2005 Share Posted October 19, 2005 zrobione jedyne co nie dziala to lampka pewnie do wymiany diodka no i czy ma ktos patent na renowacje linii grzewczych na szybie ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pazi Posted November 2, 2005 Share Posted November 2, 2005 Jaka może być przyczyna że trzy nitki nie grzeją ? Grzały i za jakieś 2-3 dni zauważyłem że nie grzeją... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vaiu Posted November 2, 2005 Share Posted November 2, 2005 przerwane sa paski na szybie te miedziane i nie maja napiecia tak byla szczegolnie jak sie drapie lod z szyb zima :] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest marzzz Posted December 7, 2005 Share Posted December 7, 2005 tez tak mam ze lampka sie zapala po jakims czasie. sa dwie wersje ukladu zasilajacego ogrzewanie tylnej szyby - z przekaznikiem i bez. wersja z przekaznikiem ma takze timer. a gdzie jest umiejscowiony ten przekaznik? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest lowiec Posted December 7, 2005 Share Posted December 7, 2005 nie mam pojecia gdzie on jest jak jest oczywiscie pozdrawiam slawek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wwwpawel Posted December 7, 2005 Share Posted December 7, 2005 co Ty kombinujesz?? wyciagnij popielniczke, z jej boku i obok zapalniczki sa dwie sruby, odkrec, a potem delikatnie acz z sila postaraj sie wyciagnac konsole srodkowa.jest na zaczepach u gory. troche w bok troche do siebie. acha moze byc koniecznie sciagniecie plastiku wokol lewarka zmiany biegow.pociagnij go do tylu i przod podnies do gory i calosc odciagnij na dzwigni.kostka z przycisku wychodzi po potraktowaniu jezyczka zatrzasku malym plaskim srubokretem.caly przycisk - dwa zatrzaski do przycisku i wychodzi.proste. A "po drodze" od popielniczki do zaczepów nie ma dwóch śrub nad radiem?? (nie pamiętam, slkleroza!!!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest daniellus Posted December 7, 2005 Share Posted December 7, 2005 tez tak mam ze lampka sie zapala po jakims czasie. sa dwie wersje ukladu zasilajacego ogrzewanie tylnej szyby - z przekaznikiem i bez. wersja z przekaznikiem ma takze timer. Muszę Wam Koledzy powiedzieć, że ten timer jest do wyłączenia ogrzewania i nie powinien mieć wpływu na opóźnianie przy włączniu. Przecież nie zależy nam na tym aby ogrzewanie zadziałało po kilku km tylko od razu jak je uruchamiamy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.