Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Kopci na niebisko primera p11 2001r 2,0td


Guest miniek834

Recommended Posts

Guest miniek834

Problem jest taki odpalam auto rano jest okey nic nie kopci wrzuce 1 bieg i zaczyna kopcic na 2 tez, dopiero na 3 biegu  powyzej 3tys zaczyna  kopcic?? .Nie mam pojecia co to moze byc pomocy

Link to comment
Share on other sites

Spala ci olej i przez to jest niebieski dym. Teraz tylko pytanie czy ucieka przez turbine czy uszczelniacze w silniku do wymiany.

Link to comment
Share on other sites

Zmieniałeś czasem rozrząd ostatnio?  nie wywala kontrolki na deskę? niebieski dym to za wczesny początek wtrysku oprócz brania oleju choć branie oleju nie do końca wierzę ale mozliwę.

Link to comment
Share on other sites

a może nie dostaje tyle paliwa ile potrzebuje, kiedy wymieniałeś filtr paliwa?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest miniek834

filtr paliwa był wymieniany rozrzad tez. dzisiaj tak zaczoł dymic na niebiesko jak z parowoza dopiero jak jechałem na 5 biegu 110 po 2 min przestał dymic , dojechałem do domu i zaczeły sie wydobywac dziwne dzwieki przy dodawaniu gazu i strasznie kopcił .

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

a może nie dostaje tyle paliwa ile potrzebuje, kiedy wymieniałeś filtr paliwa?

Wytłumacz proszę. Przecież diesel zmienia obroty dawkując ilość paliwa do cylindra i tyle. Jak dostaje za małą dawkę to się nie będzie wkręcał na obroty i tyle.

W dieslu określa się górną granicę dawki jaką może spalić, dolna może wynosić zero.

Rozumując twoim tokiem, wszystkie stare diesle musiały by kopcić na niebiesko przy hamowaniu silnikiem, gdyż dostawały zawsze tzw dawkę minimalną, potrzebną do utrzymania tych około 900obr/min.

 

Zapach po zapachu spalin też można poznać czy olej.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...