sokol_tur Posted August 1, 2013 Share Posted August 1, 2013 witam , powie mi ktoś , jaka jest kostka (model ) w przedniej lampie od świateł mijania , bo moja sie trochę upaliła , I mam delikatny probelm nr 2 kostka założona a światł brak.... bezpiczniki niby OK Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawelsalata Posted August 1, 2013 Share Posted August 1, 2013 Przekaźniki są pod maską, po prawej stronie (po stronie pasażera). Link to comment Share on other sites More sharing options...
preston81 Posted August 1, 2013 Share Posted August 1, 2013 kostka h7 w sumie zastosujesz kazda kostke na h7 i bedzie ok mi tez moja przesmazylo Link to comment Share on other sites More sharing options...
sokol_tur Posted August 2, 2013 Author Share Posted August 2, 2013 no własnie musze jeszcze spojrzeć w ten przekaźnik. Preston właśnie założyłem inna i dalej nic... Chyba że dałem ciała i włożyłem spaloną..;/ okazało , sie że zarówki nie włożyliśmy do końca... ale znow mi sie zrobił drugi problem , straciłmoc kopci na czarno , i bardzo daje dziwny gwizd z okolic filtra powietrza Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawelsalata Posted August 2, 2013 Share Posted August 2, 2013 Wy to macie z tymi 1.9 - najpierw delikatny wstęp o żarówce, a zaraz po tym z grubej rury łubudu że świst z filtra powietrza. Preston zaraz Ci oznajmi, jak wygląda kosztorys następujących po sobie napraw, bo już to przerabiał w dużej mierze. Kocham moją benzynową jednostkę napędową - może i weźmie litr oleju na 3ooo km, ale to i tak lepsze niż wtryski-wypryski wraz z wysokociśnieniową pompą, turbo-burbo i inne wynalazki od Renault. Życzę powodzenia z usunięciem "świszczącej" usterki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
preston81 Posted August 2, 2013 Share Posted August 2, 2013 swist - sprawdz rury do turbo - 2sztuki ale sprawdz = wyjmij pozginaj obejrzyj tam robia sie takie dziury ze po omacku nie jestes w stanie dojsc ze jest dziurawa - porzadnie osluchac czy aby na pewno nie turbina - u mnie swiszczalo lecz nie dymil i nie stracil mocy , moze przy zakladaniu zarowy cos zostalo poluzowane np buda filtra powietrza porozpinaj uklad buda filtra , przeplywka az do turbo zloz i zobacz co bedzie Link to comment Share on other sites More sharing options...
sokol_tur Posted August 3, 2013 Author Share Posted August 3, 2013 Preston dokłądnie problem z filtrem ale... Cały świst brak mocy był spowodowany tym , że po wymianie żarówki , na dole źle została założona ta guma co osłania, i ona padła na rure co idzie za aku od filtra powietrzaa, i poprostu zatkała , a filtr nie miał jak zassać powietrza... Uff Link to comment Share on other sites More sharing options...
preston81 Posted August 3, 2013 Share Posted August 3, 2013 no to dobrze:D mi tez ten shit kiedys spadl ale na szczescie nic nie zatkal - ja natomiast mam problem by znalesc te plastikowe cycki od pozycyjnych bo 1 złamałem ma ktoś moze takie na zbyciu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.