kierowca1990 Posted August 2, 2013 Share Posted August 2, 2013 WItam. Nigdzie nie moge znalezc info na temat awaryjnosci SR20DEH pod wzgledem rolkowych popychaczy zaworowych przy wyzszych obrotach. Czy te silniki sa technicznie slabsze od tych SR20DE w p10 GT? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vito8282 Posted August 2, 2013 Share Posted August 2, 2013 Ja trochę upalam i nic się nie dzieje silnik mruczek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antoniobermuda Posted August 4, 2013 Share Posted August 4, 2013 Ja tam nie wiem jak w porównaniu z tamtymi, ale imo powinny być przynajmniej teoretycznie lepsze. W każdym razie czerwone pole u mnie jeszcze krzywdy silnikowi nie zrobiło Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vito8282 Posted August 5, 2013 Share Posted August 5, 2013 Myślę że odcinka specjalnie skręcona na 7100 żeby nie uszkodzić tych rolkowych popychaczy zaworowych . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Janusz_ Posted August 5, 2013 Share Posted August 5, 2013 SR20DEH lubią sobie łykać olej jak się je wysoko kręci :] SR20Di, które miałem w P10 pomimo, że się go kręciło to oleju nie łykała. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vito8282 Posted August 6, 2013 Share Posted August 6, 2013 Mi też Di nie łykało oleju ,ciągle chodzi mi po głowie SR20VE {Duży błąd Nissana dlatego że nie wypuszczali ich na europę } Moge się założyć że gdyby teraz wznowili produkcję tych cacuszek to schodziły by jak świeże bułeczki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antoniobermuda Posted August 11, 2013 Share Posted August 11, 2013 Ciekawe czy japońce mają jeszcze nówki sztuki VE na magazynach Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vito8282 Posted August 11, 2013 Share Posted August 11, 2013 Myślę że mają w ogóle to u nich jest więcej tego bo VE wychodziły na rynek Japoński a z pewnością fajnie się smiga wolnossącym i prawie 190konnym autkiem lol . http://autokult.pl/2011/07/23/fenomen-nissanowskiej-glowicy-silnika-sr16vesr20ve http://autokult.pl/2011/07/28/fenomen-nissanowskiej-glowicy-silnika-sr16vesr20ve-czesc-2 Pozdrawiam. Jest power jest zabawa LoL Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Janusz_ Posted August 11, 2013 Share Posted August 11, 2013 Na Nową Zelandię i Australię też wychodziły P11 z SR20VE :] . W ogóle P11 na Nową Zelandię i Australię to coś innego niż P11 na Europę czy USA/Kanadę Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vito8282 Posted August 12, 2013 Share Posted August 12, 2013 Janusz dzięki za info i fajnie że nie trzeba targać z Japonii . Pozdrawiam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Janusz_ Posted August 12, 2013 Share Posted August 12, 2013 SR20VE na alledrogo jest za 3kzł Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vito8282 Posted August 12, 2013 Share Posted August 12, 2013 Gdybym kupował VE to razem z autkiem ale w tej chwili po prostu mnie nie stać . Mojego SE-ka nie zamierzam modować ja po prostu kocham tą nyskę jedyne co mam nie oryginalne to światła do jazdy dziennej i jak na razie mi wystarcza ja w zasadzie czuję że wyrastam z szarżowania po nocach {może mam kryzys 30-latka } tylko praca,praca,praca,..... Jednym słowem masakra . Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kierowca1990 Posted April 23, 2014 Author Share Posted April 23, 2014 Moim zdaniem jak na 2 litry pojemnosci i jednofazowym zwyklym rozrzadzie to odcinka przy 7 tys km to i tak niezly wynik ale vvl to wymiata ogolnie szukam p11 gt bez gazu oczywiscie i zadbanej i nie mam zamiaru szczypac sie o ostatni grosz chce to auto w jak najlepszym stanie Witam ponownie mam juz primera p11 gt od okolo miesiaca ale niegdzie nie moge znalezc informacji jaki olej bedzie najlepszy do twgo silnika. W chwili obecnej zalany jest polsyntetykiem 10w40 orlenowskim ale mi sie nie podoba jak szybko go ubywa wiec zwracam sie do Was z prosba o jakas dobra rade.Czy Valvoline Racing VR1 10w60 bedzie dobrym wyborem? Nie mam w nim LPG wiec nie chce go szybko popsuc i zalezy mi na oleju o jak najlepszych wlasciwosciach dla tego silniczka. Zdaje sobie sprawe z tego ze przy wyzszych obrotach i tak bedzie lykal bo ma natrysk oleju na denka tlokow i ten olej od volvoline nie nalezy do tanich ale w nosie to mam chce zeby mi padlinka jeszcze posluzyla. Przebieg okolo 277 tys Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Janusz_ Posted April 23, 2014 Share Posted April 23, 2014 Wylej to g.....o z silnika i zalej czymś normalnym. Ja zrobiłem dwie płukanki i na chwilę obecną mam zalanego Millersa 5W50. Zrób płukankę Millersem albo Liqui Moly i zalej normalny olej - Petronas, Gulf, Millers, Midland, Valvoline. Nie musisz lać 10W60 jak nie kręcisz wysoko silnika. Porządne 10W40 w zupełności wystarczy. Wpisz sobie w googlach "płukanka silnika złe zło" i poczytaj. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kierowca1990 Posted April 23, 2014 Author Share Posted April 23, 2014 Wylej to g.....o z silnika i zalej czymś normalnym. Ja zrobiłem dwie płukanki i na chwilę obecną mam zalanego Millersa 5W50. Zrób płukankę Millersem albo Liqui Moly i zalej normalny olej - Petronas, Gulf, Millers, Midland, Valvoline. Nie musisz lać 10W60 jak nie kręcisz wysoko silnika. Porządne 10W40 w zupełności wystarczy. Wpisz sobie w googlach "płukanka silnika złe zło" i poczytaj. Dzieki Janusz widze ze mozna na Tobie polegac jak sprzedam poprzednie auto to za ta kase zrobie pozadek z moim getekiem. Z tym ze ja lubie krecic go bardzo wysoko praie ze do odciny ale wydaje mi sie ze masz racje z tym ze 10w40 wystarczy. Dzieki Ci wiekie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
efej1 Posted April 23, 2014 Share Posted April 23, 2014 Ma rację ,wylej go i kup porzadny olej tak jak ci Janusz napisal no i nie zapomnij o dobrym filterku np.Kneht a 10w 40 starczy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vito8282 Posted April 23, 2014 Share Posted April 23, 2014 Akurat Knehta , Bosha,Blueprinta i Manna nie polecam za to polecam filtrona ranne odpalanie bez regotu . Do Gt-Ka polecam motula X-cess 5w40 jest w pełni syntetyczny i ma dużo HTHS {odporność na zrywanie filmu olejowego} na liczniku mam teraz 180kkm i oleju nie ubywa natomiast wcześniej castrol 10w40 ubywało i motula 6100 10w40 też ubywało . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.