Viper08 Posted August 5, 2013 Share Posted August 5, 2013 Witam, mam problem z tylnym prawym kole w moim Nissanie Primerze P10 z 91roku. Otóż po zaparkowaniu samochodu w centrum miasta zaciągnąłem hamulec ręczny i poszedłem. Gdy po godzinie wróciłem spuściłem ręczny ale nie mogłem ruszyć samochodem ani w przód ani w tył, więc zostawiłem samochód. Kupiłem nowe szczęki hamulcowe i dzisiaj wymieniłem je na tym zblokowanym kole. Złożyłem hamulec, założyłem koło i postanowiłem sprawdzić czy wymiana szczęk pomogła. Niestety, koło opornie się kręciło. Po przejechaniu ok 200m zatrzymałem się, felga na tym kole była gorąca, nie szło jej dotknąć. Więc postawiłem samochód na miejscu parkingowym. Warto dodać, że gdy samochód jest podniesiony na lewarku, a koło jest zdjęte to samo łożysko z bębnem się ładnie kręci. Dopiero po założeniu felgi i przykręceniu jej nawet tylko dwiema śrubami na przeciw siebie wszystko staje w miejscu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wojt_mk.. Posted August 5, 2013 Share Posted August 5, 2013 Sprawdź linkę od ręcznego czy się gdzieś nie blokuje, dobrze poskładałeś wszystko w kole (sprężyny, regulator napięcia szczęk hamulcowych), spróbuj popuścić trochę szczęki hamulcowe ( tam jest regulacja) może bęben jest "krzywy" i się blokuje? Na początek popuść szczęki hamulcowe, załóż bęben naciśnij hamulec nożny i zobacz czy się kręci. Cylinderek chodzi ? Nie blokuje się? Tu masz stronę nissana i zobacz sobie jak powinno być poskładane : http://nissan4u.com/parts/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viper08 Posted August 9, 2013 Author Share Posted August 9, 2013 Wszystko już jasne. Samochód został zawieziony do mechanika, który powiedział, że cylinderki są do wymiany. wojt_mk.. dzięki za stronę nissana, przydała się teraz i może w przyszłości jeszcze się przyda Temat do zamknięcia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.