Guest nobody Posted August 8, 2013 Share Posted August 8, 2013 mam wyciek z reduktora, a wlasciwie mialem, bo chyba wszystko juz wycieklo... czy do czasu naprawy reduktora moge tak jezdzic, tzn na przelozeniu 2H? czy moge uzywac przelozenia 4H? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thespian Posted August 8, 2013 Share Posted August 8, 2013 (edited) bez oleju umrze tak czy siak... ale nie tak znowu od razu... na allegro jest reduktor nówka za tysia z kawałkiem ale może warto zlokalizować wyciek? Edited August 8, 2013 by Thespian Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nobody Posted August 8, 2013 Share Posted August 8, 2013 (edited) dzieki za odpowiedz z lokalizacja wycieku jest pewien problem, mechanik zdiagnozowal: "trzeba go wyjac i rozebrac"... nowy widze tylko do terrano II za 1250, ale do 2.7td 93 jest uzywany (z gwarancja rozruchowa) za 400zl... sa jakies szanse ze reanimacja mojego wyjdzie taniej? zreszta kupno uzywanego to chyba tez ryzyko, pomimo tej gwarancji... czy reduktor w modelu I 2.7td rozni sie od modeli benzynowych? i od modeli II ? Edited August 8, 2013 by nobody Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thespian Posted August 8, 2013 Share Posted August 8, 2013 reduktur zawsze ten sam... rozbierać do diagnozy wycieku? Wjedź na kanał, umyj dokładnie reduktor i okolice, zalej olejem i zobaczysz którędy cieknie... i zmień mechanika Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dżem Posted July 27, 2015 Share Posted July 27, 2015 Mam wyciek z tyłu na wejściu wału. Demontaż wału wywołał następną usterkę. Wymieniał ktoś ten uszczelniacz? Robi się to z zewnątrz czy trzeba rozbierać reduktor? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ceniakenzo Posted July 27, 2015 Share Posted July 27, 2015 ja wymieniałem w explorerze i się wymienia od zewnątrz. w terranie pewnie będzie tak samo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
łysy Posted July 27, 2015 Share Posted July 27, 2015 kolego ja dwa lata temu zamontowałem używkę i hula jak buczy, zużywa się najbardziej łańcuch tak że umyj reduktor zalej jak kolega wcześniej wspomniał, krótka przejażdżka i na kanał. Lecieć może albo na uszczelniaczu albo na łączeniu, chyba że jest dziurka w obudowie.ale to już extrim opcja.a zimery montowane są od zewnątrz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dżem Posted July 31, 2015 Share Posted July 31, 2015 Kapie z pod kołnierza więc pewnie simering. Dzięki za odpowiedź. Po niedzieli szukam simeringa i na kanał. Namierzony http://nissan4u.com/parts/terrano2/el_r20/1995_1/type_28/power_train/transfer_case/illustration_1/ element nr 15 Teraz tylko pytanie jak się go wymienia? Od zewnątrz czy od środka? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
czifu Posted July 31, 2015 Share Posted July 31, 2015 Od zewnątrz się wymienia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dżem Posted July 31, 2015 Share Posted July 31, 2015 fajno Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.