Guest Andriu1 Posted August 15, 2013 Share Posted August 15, 2013 Witam, mój problem polega na tym że autko nie kopci ani na biało ani na czarno nie stuka , nie ma wycieków a olej znika na 10 tys. znika prawie cały stan. Była wymieniona głowica i mechani mówił że cylindry są ok, i dół chba też jak dobrze pamiętam. Czy ktoś wie co jest przyczyną? Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Janusz_ Posted August 15, 2013 Share Posted August 15, 2013 Wiesz co ja mam u siebie ten sam problem. Autko nie kopci, świece czyste, wycieków brak, a olej znika 150-200ml/1000km. W sumie i tak to jest mniej niż przed płukanką silnika i zmianą z 10W40 na 5W50. Zastanawiam się czy to nie jest przypadkiem wina uszczelniaczy zaworowych wydechowych. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kubass Posted August 16, 2013 Share Posted August 16, 2013 A jesteście pewni że to silnik zjada olej ? Może jakiś wyciek, gdzieś? Była wymieniona głowica i mechani mówił że cylindry są ok, i dół chba też jak dobrze pamiętam. Czy ktoś wie co jest przyczyną? Czy podczas wymiany głowicy mechanik wymianił też uszczelkę głowicy? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Andriu1 Posted August 19, 2013 Share Posted August 19, 2013 A jesteście pewni że to silnik zjada olej ? Może jakiś wyciek, gdzieś? Czy podczas wymiany głowicy mechanik wymianił też uszczelkę głowicy? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotr1717 Posted August 24, 2013 Share Posted August 24, 2013 Witam, mój problem polega na tym że autko nie kopci ani na biało ani na czarno nie stuka , nie ma wycieków a olej znika na 10 tys. znika prawie cały stan. Była wymieniona głowica i mechani mówił że cylindry są ok, i dół chba też jak dobrze pamiętam. Czy ktoś wie co jest przyczyną? Witaj Olej znika w następujących przypadkach: - jest spalany przez nieszczelności w cylindrach - pierścienie - jest spalany przez nieszczelności na uszczelniaczach zaworowych - gumki - wycieka pod auto - zimeringi, uszczelka miski - miesza się z wodą i wycieka - głowica, uszczelka lub pęknięty blok - dajesz mu ostro w palnik i robi mniej lub bardziej naturalne przepały Moja rada: jak nie miesza się z wodą i nie wycieka pod auto to dolewaj i się nie nie martw. Taniej wyjdzie olej niż remont silnika. Na osiągi nie ma toi wpływu. pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
RYBOSTWOR Posted September 4, 2013 Share Posted September 4, 2013 Witaj Olej znika w następujących przypadkach: - jest spalany przez nieszczelności w cylindrach - pierścienie - jest spalany przez nieszczelności na uszczelniaczach zaworowych - gumki - wycieka pod auto - zimeringi, uszczelka miski - miesza się z wodą i wycieka - głowica, uszczelka lub pęknięty blok - dajesz mu ostro w palnik i robi mniej lub bardziej naturalne przepały - jest gubiony przez SPRĘŻARKĘ-spalany w cylidrach i tu niebezpieczeństwo, bo jak sie rozszczelni to tłoki przez maskę wylecą(silik się rozdupcy) - jest gubiony przez TURBINĘ to wtedy widac dymek, niebieskawy przy gwałtownych przyspieszeniach I rada jest taka, sprawdzić czy nie przez TURBO(wcześniej rozbiłem na sprężarkę i turbinę, aby rozdzielić część zimną i gorącą), bo silnik się rozdupcy. A tak to dolewać i jeździć-ale nie pałować bez potrzeby Aha i lać dobry syntetyczny olej, ale bez przesady LOTOS lub ORGANIKA wystarczy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thunder Posted September 5, 2013 Share Posted September 5, 2013 Kurcze, przeciez ten olej nie znika, wiec sprawdz czy nie ma wyciekow (tektura pod auto po jezdzie, najlepiej na noc). Niech ktos pojezdzi za Toba, najlepiej gdzies pod gore (np.w strone Gluchlaz lub Prudnika) i popatrzy na kolor spalin. Jak nie pierscienie, to turbinka puszcza olej. Pozdrowionka! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.