KKK13 Posted August 19, 2013 Share Posted August 19, 2013 Mam zepsuty czujnik położenia wału w Almerce po FL. Zadzwoniłem do najbliższego ASO Nissana, i okazało się, że sprawdzają tylko poduszę powietrzną pasażera, a czujnik położenia wału już mnie nie dotyczy. O akcji serwisowej przeczytałem na forum i na Wikipedii. Nie wiem czy wierzyć gościom z Nissana czy wam Link to comment Share on other sites More sharing options...
buladag Posted August 19, 2013 Share Posted August 19, 2013 10lat po ogłoszeniu, trochę późno. Aktualna akcja serwisowa obejmuje ładunek w poduszce pasażera. Poprzednie akcje serwisowe jakie obejmowały N16 to czujnik położenia i później wymiana reflektorów (po FL) Link to comment Share on other sites More sharing options...
KKK13 Posted August 19, 2013 Author Share Posted August 19, 2013 Chodziło mi właśnie o ten czujnik, czyli nic z tego? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomzyl Posted August 19, 2013 Share Posted August 19, 2013 Jak buladag napisał. Nie da rady. Z tymi poduchami to też nie wszystkie Almery są objęte akcją, jakoś produkcja do czerwca się łapie. Moja Almera z września/października już się nie złapała. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buladag Posted August 19, 2013 Share Posted August 19, 2013 kkk13 pewnie i tak był juz wymieniany jesli twój egzemplarz był objęty akcją, jesli nie byl wymieniany to możesz się zapytac w innym aso. co o akcji z poduszkami to można sobie sprawdzić listę numerow VIN na stronie uokik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.