krzysztof198 Posted August 20, 2013 Share Posted August 20, 2013 Witam , mam problem od wczoraj zaczęła mi almerka szarpać i dławić się na benzynie na zimnym jak i na ciepłym silniku gdzie może być przyczyna ???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Marcinek209 Posted August 21, 2013 Share Posted August 21, 2013 Na początek sprawdziłbym błedy:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smok_DW Posted August 21, 2013 Share Posted August 21, 2013 Jest duzo postow na ten temat. Trzeba troche tylko poszukac. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmfotolab Posted August 21, 2013 Share Posted August 21, 2013 Witajcie, nie potrafie sie jescze odnalesc , ale mam problem z moja almerka. Przy wolnym wciskaniu pedału gazu idzie dobrze, przy nagłym wcisnieciu dusi sie. prosze o pomoc EWA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mirekg9 Posted August 22, 2013 Share Posted August 22, 2013 Witam , mam problem od wczoraj zaczęła mi almerka szarpać i dławić się na benzynie na zimnym jak i na ciepłym silniku gdzie może być przyczyna ???? Witajcie, nie potrafie sie jescze odnalesc , ale mam problem z moja almerka. Przy wolnym wciskaniu pedału gazu idzie dobrze, przy nagłym wcisnieciu dusi sie. prosze o pomoc EWA N15, ale jaki silnik uzupełnijcie profil. Może być przepływka, przepustnica, krokowiec /ale w dieslach nie występuje/, czujnik temperatury. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzysztof198 Posted September 11, 2013 Author Share Posted September 11, 2013 Poprawiłem dane więc czekam na odpowiedzi . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mirekg9 Posted September 12, 2013 Share Posted September 12, 2013 (edited) A posprawdzałeś to co napisałem wyżej? Dużo podobnych tematów i zarazem rozwiązań jest na forum. Musisz poczytać i sprawdzać u siebie. Usterka usterce nie równa, jak i jej naprawa. Edited September 12, 2013 by mirekg9 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzysztof198 Posted September 27, 2013 Author Share Posted September 27, 2013 I dalej mam problem teraz jest gorzej gdy zimny ciężko pali gdy przejadę 25km do pracy i zgaszę auto i zaraz chce zapalić to raz odpali po 3-5 sekundach a czasami muszę kręci długo aż zapali gdzie może być przyczyna ??? dodam ze znowu między 2,5 tys obr - 3.2 obr gdzieś w tych granicach auto traci moc na benzynie dławi się bardzo proszę o pomoc .....??? Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mirekg9 Posted September 27, 2013 Share Posted September 27, 2013 (edited) Ale pochwal się co przez miesiąc czasu zrobiłeś do tej pory aby wyeliminować już te usterki. Będzie nam łatwiej podpowiedzieć i nie będziemy dublować tego co już robiłeś. Edited September 28, 2013 by mirekg9 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzysztof198 Posted September 28, 2013 Author Share Posted September 28, 2013 szczerze to tylko wyczyściłem przepływke i jakis czas było w miare. szczerze to tylko wyczyściłem przepływke i jakis czas było w miare. byłem jeszcze teraz zakręcić butle od gazu wyjeździłem gaz aż silnik zgasł przełączyłem na bp przejechałem się aż silnik się rozgrzał zgasiłem auto i zaraz odpaliłem i zapalił na dotyk , może to wina parownika przepuszcza gaz i mieszanka za bogata i dlatego tak długo kręcił ???? A i jeszcze jedno coś mi puka w prawym przedni kole tak słychać że tam ,bylem na dwóch stacjach diagnostycznych i mówią że wszystko jest dobrze nic nie jest luźne to co tak może pukać ???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.