cisu Posted August 24, 2013 Share Posted August 24, 2013 Szukam i nie wiem jak to rozkminić, pomóżcie proszę...Było tak, że nagle w korku, wrzucam jedynkę i nie mogę ruszyć, auto nie przekracza 1,5tys obrotów, ledwo jedzie. Pogmerałem filtrem pow. kablami od przepływki i temp pow. i obroty dochodzą do 3tys, auto jakoś jedzie, ale lipa jest. Pokazuje błąd P0110 czyli czujnik temp powietrza dolotowego. Wyciągnąłem go, mam wersje gdzie ten czujnik jest przed przepływką. Sprawdzam, ma ok 2kohma (czyli ok), w gorącej wodzie ok. 400ohmow, w zimnej 3kohmy czyli to nie czujnik... Na wiązce 5V, masa jest, przy podłączonym termistorze napięcie ok 3V czyli też ok. a auto jak nie wchodzi na obroty tak nie wchodzi... Resetuje błąd. Nic. Po kilkunastu minutach dalej P0110 ale nie zapala check engine... Generalnie jest tak że na zimnym nie chce przekroczyć 1500 tys obr, na rozgrzanym nie przekroczy 4000... daje gaz a obroty spadają. Za co się teraz zabrać??? Szukam i nie wiem jak to rozkminić, pomóżcie proszę...Było tak, że nagle w korku, wrzucam jedynkę i nie mogę ruszyć, auto nie przekracza 1,5tys obrotów, ledwo jedzie. Pogmerałem filtrem pow. kablami od przepływki i temp pow. i obroty dochodzą do 3tys, auto jakoś jedzie, ale lipa jest. Pokazuje błąd P0110 czyli czujnik temp powietrza dolotowego. Wyciągnąłem go, mam wersje gdzie ten czujnik jest przed przepływką. Sprawdzam, ma ok 2kohma (czyli ok), w gorącej wodzie ok. 400ohmow, w zimnej 3kohmy czyli to nie czujnik... Na wiązce 5V, masa jest, przy podłączonym termistorze napięcie ok 3V czyli też ok. a auto jak nie wchodzi na obroty tak nie wchodzi... Resetuje błąd. Nic. Po kilkunastu minutach dalej P0110 ale nie zapala check engine... Generalnie jest tak że na zimnym nie chce przekroczyć 1500 tys obr, na rozgrzanym nie przekroczy 4000... daje gaz a obroty spadają. Za co się teraz zabrać??? po sprawdzeniu termistora, inspekcji kabla i elementów doprowadzających powietrze nie pojawia się już błąd P0110, tylko po przejechaniu paru kilometrów P0171 (zbyt uboga mieszanka) - wg mojego kompa to jest błąd pending (oczekujący?) natomiast dalej nie wyświetla check'a. Auto pracuje dalej tak samo.Proszę o sugestie? Pompa paliwa - coś z ciśnieniem ? Lambda? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ulisses Posted August 24, 2013 Share Posted August 24, 2013 Pewnie przepływka do wymiany. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fikolek2 Posted August 25, 2013 Share Posted August 25, 2013 filtr paliwa może? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cisu Posted August 25, 2013 Author Share Posted August 25, 2013 Pewnie przepływka do wymiany. ale wydaje mi się że z pomiarów na obd wynika że jest ok, na biegu jałowym 2g/s, przy dodawaniu obr. ładnie rośnie do 22g/sec przy ok 4000obr filtr paliwa może? może ale w almerze jest niewymienny bo jest razem z pompą paliwa... Najlepsze, że auto jeździ ale za cholere nie chce pokazać teraz check'a.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mirekg9 Posted August 26, 2013 Share Posted August 26, 2013 może ale w almerze jest niewymienny bo jest razem z pompą paliwa... Kolego, uzupełnij najpierw profil, tak jak mówi o tym regulamin i odpowiedni temat. Potem będziemy zastanawiać się co dalej. Pierwswszy raz słyszę aby w samochodzie nie było filtra paliwa. W Fiatach 125,126 nie było, ale każdy rozsądny kierowca zakładał je sobie sam i wymieniał co roku. Ale to były dawne lata. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomzyl Posted August 26, 2013 Share Posted August 26, 2013 W benzyniakach N16 filtra jako takiego brak tzn jest zintegrowany z pompą paliwa co utrudnia wymianę. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cisu Posted August 28, 2013 Author Share Posted August 28, 2013 Kolego, uzupełnij najpierw profil, tak jak mówi o tym regulamin i odpowiedni temat. Potem będziemy zastanawiać się co dalej. Pierwswszy raz słyszę aby w samochodzie nie było filtra paliwa. W Fiatach 125,126 nie było, ale każdy rozsądny kierowca zakładał je sobie sam i wymieniał co roku. Ale to były dawne lata. Sorry, uzupełniłem profil... nie napisałem że nia ma filtra. napisałem coś innego, że jest niewymienny. Chyba, że wiesz jak się go wymienia bo w sumie chętnie bym wymienił bo pewnie nigdy nie był. A może to czujnik położenia przepustnicy? Miał ktoś do czynienia z tym czymś... NR 7: 226204M500 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mirekg9 Posted August 28, 2013 Share Posted August 28, 2013 (edited) A może to czujnik położenia przepustnicy? Miał ktoś do czynienia z tym czymś... NR 7: 226204M500 Może ten temat Ci pomoże? http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/86633-n16-regulacja-przepustnicy-na-opak-oraz-tps/?hl=przepustnica Edited August 28, 2013 by mirekg9 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cisu Posted August 30, 2013 Author Share Posted August 30, 2013 stoi juz pare dni u mechanika, nie potrafi tego zdiagnozować...żadnych błędów teraz nie wyświetla, wszystkie czujniki, przepustnica, pompa sprawdzone, ponoć wszystko ok...skłaniają się ku rozrządowi.... czy możlie jest że łańcuch przeszkoczył i auto tak sie zachowuje?tzn. wiem, że możliwe tylko czy wtedy by tak idealnie pracował na biegu jałowym, równiótko bez problemów, zapalał od strzała ???po czym poznać że jest łańcuch wyciągnięty bez rozbierania silnika? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Majkel. Posted September 1, 2013 Share Posted September 1, 2013 bzdura z tym rozrządem... zmień mechanika, jak ma takie pomysły.. łańcuch że jest rozciągnięty od razu widać.. nasze n16 mają napinacz i widać ile już napiął... a jak za dużo to po prostu hałasuje.. a jakby przeskoczył.. to byś go nie odpalił nawet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.