Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[n 16]silnik do remontu?


pele
 Share

Recommended Posts

okiazało się, że moja alma łyka olej silnik 1.8 przebieg 113000(teoretycznie) i  co teraz?

co do wymiany w silniku ? dodam, że słaby to on nie jest

Link to comment
Share on other sites

nie wiem dokładnie ale zrobie ten silnik bo chcę almą pojeżdzić parę latek

Link to comment
Share on other sites

Jak nie bierze więcej, niż ~3l między wymianami to wg mnie nie ma sensu robić remontu silnika, te silniki zawsze lubiły olej.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

jeśli by się dało tanio zmienić pierścienie na nominalne + uszczelniacze to jest warte takiej próby ,,,

 

Generalny remont ze szlifami itp jest totalnie nie opłacalny to raz

a dwa że bez gwarancji powodzenia

Link to comment
Share on other sites

to pozostaje mi tylko pilnować poziomui oleju i robić dolewki?



a jakbym przeszedł na mineral?

jakie są oznaczenia oleju?

pósyntetyk 10w40

syntetyk ?

mineral ?

Link to comment
Share on other sites

Nic to nie da, i tak spali. Przepala nawet "motodoktory" w takim stadium jak jest u mnie.

 

 

Ja leje oleje ktore akurat sa na promocji (aktualnie jakis castrol 15w40) i olewam. :P Nie ma innej rady przy takiej wartości samochodu.

Edited by buladag
Link to comment
Share on other sites

co do ceny remontu, to licząc pierścienie i uszczelniacze i wszystkie uszczelki etc, to z 1500-2000 trzeba bedzie policzyc, chba ze ma sie znajomego mechanika ktory ogarnia temat i sie podejmie i moze nas taniej policzyc za robote ;)

 

co do oleum, to u mnie jak leciało do 1l na 500km to nawet silnik tego nie przepalał, dosłownie mozna stwierdzic ze przepluwał przez rury tym olejem...

Link to comment
Share on other sites

e to u mnie pali i mu smakuje :) czy to trasa czy to miasto 1l na 400km leci w kosmos.

Link to comment
Share on other sites

Kopci po odpaleniu i na bardzo wysokich obrotach przy obciążeniu. Tak to niewidocznie (w tylnej szybie)

Link to comment
Share on other sites

3l między wymianami? 1l na 400 km? Powiedzcie w końcu, że żartujecie? U mnie bierze szklankę na 5000 km a i tak uważam, że to dużo...:-)

 

pozdrawiam

Edited by przemek-g
Link to comment
Share on other sites

Ja nie żartuje. Pierścienie, prócz zapieczenia po maksie, były zamiast "skretki" tak jak to są zrobione, idealnie wytarte i nie miało to prawa zbierać oleju.

Teraz od wymiany do wymiany ani o 1mm na bagnecie, tj jakieś 15-20kkm.

Link to comment
Share on other sites

kolega tomzyl już po remoncie widać

kolega robił pierscionki z uszczelkami zaworów czy

generalke ze szlifami?

i jescze: co to sa szlify?

Link to comment
Share on other sites

Tylko uszczelniacze i pierścienie. Szlify to masz panewek, tlokow. 1 opcja wystarczyła. :)

Link to comment
Share on other sites

3l między wymianami? 1l na 400 km? Powiedzcie w końcu, że żartujecie? U mnie bierze szklankę na 5000 km a i tak uważam, że to dużo...:-)

 

pozdrawiam

Jak trzy litry między wymianami to nie ma co wymieniać. Tylko filtr oleju.

Link to comment
Share on other sites

fitr oleju wymieniany 2 miechy temu z olejem



można wiedzieć ile kolewga tomzyl dał złotówek za remoncik



a może jakiś wadliwy ten wymianiany filtr oleju być?

Link to comment
Share on other sites

a co ma filtr oleju do tego ze ten trafia do komory spalania?

 

wcześniej mialem filtrona, teraz oryginal i bez różnicy.

Link to comment
Share on other sites

Kilka postów wyżej pisałem;) wtedy robiłem też przegląd ogólny, wymianę tłumika i inne, ale miałem robotę taniej.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...