Zuzinho7 Posted August 31, 2013 Share Posted August 31, 2013 (edited) Witam, Czy ktoś z Was konserwował podwozie z Primerze? Ale może wcześniej od początku, przed Primerą posiadałem Hondę Civic 2.0 Tdi i bez tego nie było opcji aby to auto funkcjonowało prawidłowo przez zimę, miałem konserwację robioną przez warsztat (koszt 600 zł), chciałem to wtedy zlecić specjalistom z jednego względu - było troszkę miejsc zaczynającej się rdzy. Było to zrobione świetnie przez 2 zimy konserwacja wytrzymała porządnie. Zbliża się zima, więc podejmuję ten temat przy Primerze. Pierwszy raz jak wjechałem na kanał Primerą byłem w szoku że w takim stanie może być podwozie w Japończyku, jednym słowem brak rdzy - podwozie nie konserwowane. Z racji że inny obywatel w moim domu trzyma auto w garażu (gnijący Opel Astra Cat 94 rocznik :D), no ale musi tam stać i nie ma wyjścia - siła wyższa, więc moja Primera zmuszona jest stać na polu całą zimę. Pytanie teraz czy poddawać konserwacji podwozie, jeżeli tak jakimi środkami - chcę to sam ręcznie zrobić jak już, mam dostęp do kanału. Dzięki z góry za pomoc -- Pozdrawiam Kamil Edited August 31, 2013 by Zuzinho7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
devon00 Posted August 31, 2013 Share Posted August 31, 2013 kolego pierwsza sprawa porzadne umycie podwozia pozniej srodek bitex powinien ci pomoc....jest sprzedawany w postaci sprayu i w puszcze gdzie nakladasz go pedzlem...troche czasu w kanale i wszystko mozna zrobic samemu...wazne zeby dobrze przygotowac auto do tego zabiegu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mirekg9 Posted August 31, 2013 Share Posted August 31, 2013 To jest trochę tańsze http://allegro.pl/permatex-preparat-kauczukowy-konserwacja-podwozia-i3312974910.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
preston81 Posted September 1, 2013 Share Posted September 1, 2013 ja bym teg nie robil skoro nie ma sladu korozji moja tez stoi pod chmura i nic jej nie jest od 4 lat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mirekg9 Posted September 1, 2013 Share Posted September 1, 2013 ja bym teg nie robil skoro nie ma sladu korozji moja tez stoi pod chmura i nic jej nie jest od 4 lat Tylko zerknąć na przednią belkę pod chłodnicą. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
preston81 Posted September 1, 2013 Share Posted September 1, 2013 czysta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zuzinho7 Posted September 3, 2013 Author Share Posted September 3, 2013 No właśnie i chyba nie wiem czy tego roku nie dam sobie spokój i zobaczę jak zachowa się przez zimę a najwyżej kolejnego poddam konserwacji I jest to 100% możliwe co preston81 opowiada bo nawet moim ktoś wcześniej podczas warunków zimowych jeździł, to czy stał w garażu czy nie to jakaś mniejsza różnica. W zimie jeździsz po soli itd. Orientuje się ktoś w ogóle czy Primera jest w ocynku? -- Pozdrawiam Kamil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
preston81 Posted September 4, 2013 Share Posted September 4, 2013 jest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zuzinho7 Posted September 5, 2013 Author Share Posted September 5, 2013 Całościowo czy fragmentami jest cynkowany? Jak się ma w nich sprawa progów? W hondzie miałem blachę osłoniętą plastikiem, a tutaj? Jeżeli metal jak się do nich dostać aby wlać środek konserwujący? --- Pozdrawiam Kamil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
preston81 Posted September 8, 2013 Share Posted September 8, 2013 raczej całość ale głowy nie dam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bartek1978 Posted September 10, 2013 Share Posted September 10, 2013 Całościowo czy fragmentami jest cynkowany? Jak się ma w nich sprawa progów? W hondzie miałem blachę osłoniętą plastikiem, a tutaj? Jeżeli metal jak się do nich dostać aby wlać środek konserwujący? --- Pozdrawiam Kamil Progi mają otwory technologiczne od środka kabiny po zdjęciu plastikowych listew i odsłonięciu dywaników masz co 15 cm zaklejone progi okrągłymi nalepkami, trzeba je odkleić i potraktowac np. Fluidolem, polecam także pomalowac progi od spodu bo po jakimś czasie łuszczy sie farba szczególnie w okolicach przedniego koła. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.