Dzieciak Posted September 1, 2013 Share Posted September 1, 2013 Witam zakupiłem primerke i jak to po zakupie uzywanego auta pojawiaja sie kolejne problemy Nie znam sie za bardzo na silnikach wiec kieruje sie do was z pytaniem. Co to jest za przewod, bo mam z nim problem, przecieka olejem a w okolicznych sklepach z czesciami nie za bardzo mogli mi pomoc:/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
marlos90 Posted September 1, 2013 Share Posted September 1, 2013 tym przewodem idzie olej do turbiny żeby smarowanie miała, jak mocno Ci cieknie to wymiana albo dorabianie.. jak coś to mam tą część Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dzieciak Posted September 1, 2013 Author Share Posted September 1, 2013 a czy wymiana tego przewodu jest skomplikowana ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
adambyw Posted September 2, 2013 Share Posted September 2, 2013 Nie do turbiny a do pompy podciśnienia. Jak leje przy złączach - śrubach, wymień podkładki miedziane. Dojście z drugiej strony jest za alternatorem, często trzeba go wyjąć, choć są tu na forum tacy którym udało się bez wyjmowania. Primery tak mają że tu cieknie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mateusz_P11_144 Posted September 6, 2013 Share Posted September 6, 2013 Dobra rada.Jak Ci cieknie z tego to nie kupuj nowego ani nie wymysłaj tylko dorób sobie podkłądke ( podobna jak ta która jest fabrycznie z takim wygięciem) ale miedzianą.albo z jakiegos innego tworzywa dodatkową do tej która jest i nie będzie cieknąć.Ja mam założoną z czegoś ala gumolit,taka twarda guma).Kumpel mi dociął taką fajną cienką i sprawdza się super Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.