lancer Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 i wlasnie przyjechalem z firmy TTC i z mojej almery 1,5 niby 90 KM , zrobilo sie 100. nie jest to jakas torpeda ale powiem ze auto duzo duzo barzdiej jest elastyczne no i mocniejsze przy ok 5 tys obrotów. jednym slowem jestem zadowolony. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pavoolon Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 no to gratulacje czyli wniosek taki ze warto sie pobawic w chipa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misiek Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 i wlasnie przyjechalem z firmy TTC i z mojej almery 1,5 niby 90 KM , zrobilo sie 100. nie jest to jakas torpeda ale powiem ze auto duzo duzo barzdiej jest elastyczne no i mocniejsze przy ok 5 tys obrotów. jednym slowem jestem zadowolony. Jak to wygląda finansowo :?: Czy jest odczuwalna różnica przy przyspieszania z dolnego zakresu obrotów. Tego mi najbardziej brakuje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kmich76 Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 Bardzo fajnie Ale mam pytanko, czy dalo to coś przy niższych obrotach? Bo tak 4750 (max Nm) to jeszcze korzystam, ale 6835 obr/min :shock: to kurde trochę dużo...BTW jakie byly modyfikacje i za ile :?: Pozdro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lancer Posted September 19, 2005 Author Share Posted September 19, 2005 ciezko opisac jak to wyglada, generalnie autko stalo sie takie lzejsze, wyglada to tak ze np jedziecie w 5 osób jakas trase i nagle te 3 osoby z tylu wysiadaja i wtedy czujesz jak lepiej sie zbiera, to na tej zasadzie. taka przyjemnosc w v-tech kosztuje 1200 <podobno> robil to bazant w N16 1,8 z AC nissan. firma TTC jest podobna jak v-tech a zrobicie to tam za pół ceny niz w v-techu. i co jeszcze, autko jechalem ok70-80 km/h na piatce pod gorke, na starym programie trzeba by redukowac zeby jechalo a tutaj calkiem niezle sobie radzi na 5 biegu. wzrosl moment obrotowy i auto jest elastyczniejsze Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kmich76 Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 A możesz pokazać wykres, a nie tylko wartości max :?: No i najlepiej przed i po :oops: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lancer Posted September 19, 2005 Author Share Posted September 19, 2005 a jakie modyfikacje?? podpial laptopa do wtyczki cos pomodzil i po modyfikacjach, jakos tak to wygladalo, tzw chip tuning Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kmich76 Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 Dziwne: Temp. otoczenia: 21,7 stopni Temp. oleju:18 stopni Grzaleś prawie do 7000 obrotów na zimnym silniku :shock: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lancer Posted September 19, 2005 Author Share Posted September 19, 2005 po modyfikacjach ta czerwona kreska na gorze a przed ta ponizej. i ponoc teraz autko powinno plynniej przyspieszac bo zobaczcie jaka jest gladka ta linia powyzej a ta ponizej taka skaczaca troszke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest n15_krk Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 o zesz kurde a niech Cie Lancer to widze cie w piatek na nocnych.. pewnie teraz dostane ide do garazu cos pogrzebac :twisted: TTC hamownia obciazeniowa maha nie powinna klamac, wynik bardzo ladny jak na wolnossacy pozdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kmich76 Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 Z wykresu wynika, że przedtem mialeś już 95KM przy 6200 obr. :shock: Gratulacje. A poza tym wszystko seryjne :?: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lancer Posted September 19, 2005 Author Share Posted September 19, 2005 no Tomeczku chetnie bym w piatek na nocnych wyscigach sie zjawil ale niestety pracuje na noc, wpadnij do pracy do mnie w nocy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dawca Posted September 29, 2005 Share Posted September 29, 2005 Buu a ja chcialbym odblokowac swoja GA14 z dojczlandow Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
porcupine Posted October 5, 2005 Share Posted October 5, 2005 mam pytanie... Jak to sie przeklada na nie-ekonomicznosc auta ? Tzn jaka jes roznica w spalaniu paliwa przed i po tuningu?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onyx Posted October 5, 2005 Share Posted October 5, 2005 mam pytanie... Jak to sie przeklada na nie-ekonomicznosc auta ? Tzn jaka jes roznica w spalaniu paliwa przed i po tuningu??po takim modzie nie powinno sie zmienic spalanie a jezeli to ulegnie tylko poprawie. zostaly powolane do zycia rezerwy mocy (zapewnione przez producenta ) ktoore drzemia w kazdym silniku silnik pracuje po prostu efektywniej. jak widzisz na wykresach ch-tyki zostaly wygladzone i nie znacznie poprawione. moc i moment sa bardziej harmonijnie rozwijane Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dawca Posted October 5, 2005 Share Posted October 5, 2005 A ile to kosztuje moze do mojej tez da sie podpiac i uwolnic pare koni Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted October 5, 2005 Share Posted October 5, 2005 Wykresik elagancko się porpawił, dziwi mnie fakt że seryjny byłtaki kiepski poszarpany... Nie ma to jak dopracowanie wszystkeigo jak trzeba, teraz dolocik delikatnie odetkany wydeszek i myślę że będzie można konkurowac z seryjną 1,8 w tej samej budzie... Gratulacje odwagi żę wreszcie ktoś w naszym klubie zawirusował swoją maszyne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dawca Posted October 6, 2005 Share Posted October 6, 2005 Nie zebym byl upierdliwy ale jaki jest koszt takiej interwencji w elektronike?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kmich76 Posted October 6, 2005 Share Posted October 6, 2005 Nie zebym byl upierdliwy ale jaki jest koszt takiej interwencji w elektronike?? Lancer napisal tak: przyjemnosc w v-tech kosztuje 1200 <podobno> firma TTC jest podobna jak v-tech a zrobicie to tam za pół ceny niz w v-techu Czyli chyba 6 stów. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lancer Posted October 9, 2005 Author Share Posted October 9, 2005 no ok 6 stówek ale jak by ktos chcial takie cos zrobic niech mi da znac moze sie i da taniej załatwic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pavoolon Posted October 9, 2005 Share Posted October 9, 2005 ja bym sie pisal na takie cos w primerze jesli jest taka mozliwosc, tyle ze dopiero po zmianie walkow Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted October 9, 2005 Share Posted October 9, 2005 w przypadku naszych silników produsent podaje przyrost rzędu 6 koni tak w rzeczywistosci spotkalem się wzrostami rzędu 9 i więcej... Ps. czy ten zaklad co wam wgrywal wirusa jest w stanie przesunąć maksymalny limit obrotow silnika ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lancer Posted October 10, 2005 Author Share Posted October 10, 2005 oto stronka tego zakładu www.ttc.pl Dzwonic i rozmawiac z Danielem, mozna sie powolac na mnie (Maciek z czarnej almery) polecam TTC Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bastek Posted October 13, 2005 Share Posted October 13, 2005 Rozumiem, że to dzięki Tobie wyniosłoby 6 stów? A ile kosztowałoby to dla Primki 1,9 dCi?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.