Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

VDC off ?


hot_rider
 Share

Recommended Posts

wczoraj przy pełnym upalaniu na torze oczywiście przy wyłączonym VDC czułem jakby coś ingerowało w stabilność auta...coś jakby ABS, ale typowego odczucia na pedale nie czułem.

coś kiedyś słyszałem ,że ukł. TCS nie rozłącza się tak do końca , ale VDC to co innego i jest odpowiedzialny tylko za uślizg tylnych kół..

macie podobnie?

Link to comment
Share on other sites

jeśli 3 stopniwy jak w nissanie skyline 350gt to się wyłącza w 100%. Jesli nie to zawsze w pewnym momencie zaczyna ratować. Poganiajcie ostrzej w zimę to sie przekonacie jak to działa

Link to comment
Share on other sites

nie , przecież mam zwykłą szperę ...sam nie wiem moze to jednak byl abs? tak rzadko to w sumie  wyczuwałem..

ale mimo wszystko bylo to moje 1 upalanie nyską i widzę w tym aucie potencjał, bo:

-jest sztywny

-jest w miare przewidywalny

- i bardzo fajnie wyważony

Link to comment
Share on other sites

Często problem z ABS i TCS w zetkach pojawia się po tym jak są różnej wielkiści koła na osi przedniej i tylnej...

Zakładając szerszą oponę z tyłu trzeba zachować jej proporcję do przedniej (średnica zewnętrzna)

Link to comment
Share on other sites

Może chodzi o ten system co mierzy przeciążenie G? W czasie poślizgu przyhamowuje któreś koło by samochód wrócił na swój tor jazdy. Mozna to łatwo wyłączyć. Ten badziew znajduje się pod plastikiem koło lewarka od ręcznego hamulca. W jeden przewód wpinasz pstryk i wyłaczasz go sobie kiedy chcesz. Pstryka można w starszych zetkach schować pod popielniczką to nie bedzie szpecił.

Kiedyś pisałem, że moja Zetka gdy równocześnie wcisnę pedał gazu i hamulca to odcina gaz. Teraz po tym zabiegu można lepiej upalać kapcia.

Nie wszystkie amerykańskie wersje miały ten bajer.

Edited by Filon
Link to comment
Share on other sites

Jest jeszcze inna metoda wyłączenia go. Upal dwa kółka i sam sie wyłączy bo zgłupije :)

Potwierdzam, raz podczas kręcenia kółek na placu kontrolka poślizgu zaczęła palić mi się na stałe. Nie dało się włączyć z powrotem kontroli trakcji przyciskiem, trzeba było wyłączyć i włączyć silnik.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...