hot_rider Posted September 8, 2013 Share Posted September 8, 2013 wczoraj przy pełnym upalaniu na torze oczywiście przy wyłączonym VDC czułem jakby coś ingerowało w stabilność auta...coś jakby ABS, ale typowego odczucia na pedale nie czułem. coś kiedyś słyszałem ,że ukł. TCS nie rozłącza się tak do końca , ale VDC to co innego i jest odpowiedzialny tylko za uślizg tylnych kół.. macie podobnie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomek.85 Posted September 8, 2013 Share Posted September 8, 2013 U mnie TCS wyłącza się przyciskiem w 100% Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawell31 Posted September 8, 2013 Share Posted September 8, 2013 jeśli 3 stopniwy jak w nissanie skyline 350gt to się wyłącza w 100%. Jesli nie to zawsze w pewnym momencie zaczyna ratować. Poganiajcie ostrzej w zimę to sie przekonacie jak to działa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hot_rider Posted September 8, 2013 Author Share Posted September 8, 2013 nie , przecież mam zwykłą szperę ...sam nie wiem moze to jednak byl abs? tak rzadko to w sumie wyczuwałem.. ale mimo wszystko bylo to moje 1 upalanie nyską i widzę w tym aucie potencjał, bo: -jest sztywny -jest w miare przewidywalny - i bardzo fajnie wyważony Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted September 9, 2013 Share Posted September 9, 2013 Często problem z ABS i TCS w zetkach pojawia się po tym jak są różnej wielkiści koła na osi przedniej i tylnej... Zakładając szerszą oponę z tyłu trzeba zachować jej proporcję do przedniej (średnica zewnętrzna) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hot_rider Posted September 9, 2013 Author Share Posted September 9, 2013 mam ta samą średnicę i te same opony 245 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Filon Posted September 10, 2013 Share Posted September 10, 2013 (edited) Może chodzi o ten system co mierzy przeciążenie G? W czasie poślizgu przyhamowuje któreś koło by samochód wrócił na swój tor jazdy. Mozna to łatwo wyłączyć. Ten badziew znajduje się pod plastikiem koło lewarka od ręcznego hamulca. W jeden przewód wpinasz pstryk i wyłaczasz go sobie kiedy chcesz. Pstryka można w starszych zetkach schować pod popielniczką to nie bedzie szpecił. Kiedyś pisałem, że moja Zetka gdy równocześnie wcisnę pedał gazu i hamulca to odcina gaz. Teraz po tym zabiegu można lepiej upalać kapcia. Nie wszystkie amerykańskie wersje miały ten bajer. Edited September 10, 2013 by Filon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hot_rider Posted September 10, 2013 Author Share Posted September 10, 2013 to była część jakiegoś systemu? bo pierwsze słyszę Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomek.85 Posted September 10, 2013 Share Posted September 10, 2013 Czujnik przyspieszenia bocznego to element układu ESP. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Filon Posted September 10, 2013 Share Posted September 10, 2013 Jest jeszcze inna metoda wyłączenia go. Upal dwa kółka i sam sie wyłączy bo zgłupije Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mlynarz86 Posted September 11, 2013 Share Posted September 11, 2013 Jest jeszcze inna metoda wyłączenia go. Upal dwa kółka i sam sie wyłączy bo zgłupije Potwierdzam, raz podczas kręcenia kółek na placu kontrolka poślizgu zaczęła palić mi się na stałe. Nie dało się włączyć z powrotem kontroli trakcji przyciskiem, trzeba było wyłączyć i włączyć silnik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mjaza Posted September 11, 2013 Share Posted September 11, 2013 W każdym aucie z esp, tak to działa. A w temacie, to u mnie wyłącza całkowiecie ESP. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
driver_kaskader Posted September 19, 2013 Share Posted September 19, 2013 czym sie różni VDC od slip ??? Slip sie pali podczas ruszania na mokrym. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hot_rider Posted September 20, 2013 Author Share Posted September 20, 2013 slip=poślizg, to właśnie jest system vdc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
driver_kaskader Posted September 22, 2013 Share Posted September 22, 2013 Pomyliłem sie, mam przycisk TCS co on oznacza ? Bo sie swieci czasem slip a czasem TCS wiec ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.