Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Chcę kupić N14 szukam pomocy


jarki
 Share

Recommended Posts

czesc :D

wlasnie zawitalem w Wasze progi i w zwiazku z checia nabycia sunny szukam opini i ew. poprawienia mnie w "mysleniu". Auto jest sprowadzone i jeszcze nie zarejestrowane. Ponizej czesc z rozszyfrowanego codu VIN:

VIN JN1BCAN14U0501776

Model code BAVALDFN14EGAPBCMQ

Production year/mon 9501 (rok i miesiąc produkcji)

Model NISSAN SUNNY N14

Description

TRANS - MANUAL TRANSMISSION (skrzynia manualna)

AREA - EUR.C 2 WHEEL DRIVE

GRADE - LX (wersja)

ENGINE - GA14DE TYPE ENGINE

BODY - 4 DOOR SEDAN

Reference

2 SPEAKER & AIR BAG (2 głośniki i poduszka powietrzna)

POWER STEERING & TILT STEERING (wspomaganie)

SPECIAL VERSION EMBLEM LESS (specjalna wersja z mniejszym znaczkiem?)

(INVITATION) (immobilizer?)

COLORED BUMPER (zderzaki w kolorze nadwozia?)

COVER (autoalarm?)

AUTO DOOR LOCK & SUN ROOF (centralny zamek i szyberdach)

A teraz kilka uwag ode mnie. Auto dosc brudne z zewnatrz, albo dlugo stalo albo wlasciciel specjalnie nie przejmowal sie myciem bo sporo nawianych lisci w zakamarki ale komora silnika nie myta i to chyba zaleta bo widac ze nikt nie picowal przed kupnem. Przebieg 180 tys. Nie widac zeby malowane bylo. Podobno sa papiery na wymieniony rozrzad w Polsce ale czemu skoro podobno wytrzymuje znacznie wiecej niz 200 tys. Mial lekka stluczke na zderzaku ktory jest wymieniony w calosci. Ale ma pekniete mocowanei lewego klosza i jest przez to lekko skrzywiony do srodka (1-2 mm)- czy bedzie klopot z wymiana i regulacja?Klosz jest cały i pali. Ma bardzo dziwnie dzialajacy immobilizer (duzo kombinacji przy zapalaniu silnika) No i nie wiem jak otworzyc szyberdach a "ciec" pilnujacy w komisie tez nie bardzo wiedzial (nie bylo akurat goscia ktory zawiaduje calym interesem)

czy przy tym przebiegu amory beda do wymiany?

Tylna kanapa jest dosc miekka, czy w sunny tak ma byc?

Oprocz tego mam jeszcze pytanie dla mnie bardzo wazne. Niedlugo zostane ojcem i w wypadku zakupu bede musial zamontowac fotelik-nie ma z tym problemu w tym aucie? To chyba tak na goraco wszystko. Sorry jesli troche przydlugo ale nie mialem do czynienia z ta marka i nie wiem czego tam szukac

Cena tego cacka 9000 polskich zlociszy

Link to comment
Share on other sites

Guest Tomek666

Chyba sprowadzający nałożył sobie za dużą marżę. 9000 + rejestracja to sporo. Mnie koszt kupna, sprowadzenia i rejestracji wyniósł 7500 PLN. A autko było w bdb. stanie.

Link to comment
Share on other sites

Chyba sprowadzający nałożył sobie za dużą marżę. 9000 + rejestracja to sporo. Mnie koszt kupna, sprowadzenia i rejestracji wyniósł 7500 PLN. A autko było w bdb. stanie.

 

Tez mam nadzieje ze cena jeszcze zjedzie tym bardziej ze chyba jednak stan idealny nie jest (przynajmniej wizualnie bo nie sprawdzalem jeszcze dokladnie na warsztacie mechaniki)

Link to comment
Share on other sites

Cena rzeczywiście nie jest atrakcyjna jak na N14.

Amory mogą być do wymiany, zależnie od warunków eksploatacji.

Invitation to nazwa wersji wyposażenia.

Z rozrządem to różnie bywa, czasami zaczyna być słyszalny łańcuch przy około 150 tys, wtedy niektórzy wymieniają.

Z kloszem nie powinno być problemu, chociaż tak na odległość trudno stwierdzić.

Fotelik przypinasz po prostu pasem do kanapy.

To tyle ode mnie.

Może umów się z którymś z klubowiczów z Trójmiasta, którzy mają sunny N14, na pewno chętnie udzielą ci informacji. Szukaj w użytkownikach albo tu:

http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=4992

Link to comment
Share on other sites

No tak ale co powiecie o ew. kosztach naprawy tego klosza. Podobno ten plastik trzymajacy mozan pospawac, ale ile moze to kosztowac.

Poza wspomianny ciec nie potrafil mi uruchopmic szyberdachu. Mnie tez sie nie udalo. Czy kluczyk powinien byc przekrecony w stacyjce zeby zadzialal bo zdaje sie ze jest on elektryczny (dwa jakies przyciski w syficie)

Link to comment
Share on other sites

No tak ale co powiecie o ew. kosztach naprawy tego klosza. Podobno ten plastik trzymajacy mozan pospawac, ale ile moze to kosztowac.

Poza wspomianny ciec nie potrafil mi uruchopmic szyberdachu. Mnie tez sie nie udalo. Czy kluczyk powinien byc przekrecony w stacyjce zeby zadzialal bo zdaje sie ze jest on elektryczny (dwa jakies przyciski w syficie)

 

tesh mam taki szyber seryjny .....

kluczyk musi byc na zaplonie (czyli choinka na desce :wink: ) ...

i wtedy dziala.

Jeden przycisk jest od uchylania do gory szybra, a drugi od przesuwania do w dach 8)

Link to comment
Share on other sites

Guest rafalski
Chyba sprowadzający nałożył sobie za dużą marżę. 9000 + rejestracja to sporo. Mnie koszt kupna, sprowadzenia i rejestracji wyniósł 7500 PLN. A autko było w bdb. stanie.

no faktycznie troche duzo

mnie wyszlo ok. 8000ł ze wszystkim tylko bez oc :lol:

Link to comment
Share on other sites

reflektor nowy "podroba" jakies 150 ale lepiej kup orginalny uzywany, staraj sie upolowac na allegro a jak sie uda to od 100 do 200. wymiana jest bardzo prosta. w zaleznosci od stanu mechanicznego w jakim jest auto mozesz kupic. ja swojego kupilbym jeszcze raz.

 

pozdrawiam

slawek

Link to comment
Share on other sites

mam jeszcze auto kasko (pakiet) przy ubezpieczaniu według autotasku auto było warte:

w 2002 16 600

w 2003 16 000

w 2004 10 000

Tak zmieniły się seny po otworzeniu granic

za 5-6 lat to tak gdzieś będzie ale to jużgłównie zależy od stanu auta bo może być od jednego do kilku tys

Link to comment
Share on other sites

ten plastik służy tylko do podtrzymania tej atrapki.

tam są dwa mocowania nadole jedno wciskane od góry i wyżej takie na klipsa przypominajacego sróbkę (ma kwadratowy łepek z nacięciem). Zrobić jakieś mocowanie na gorąco i powinno działać szkodawymieniać przez to lampy

Link to comment
Share on other sites

Ja bym sie nie przejmowal lampa tylko zastanowil jeszcze raz nad silnikiem. Tamto to sa pierdolki, ktore nie przeszkadzaja. Jesli jest natomiast cos z silnikiem to moga byc koszty.

Osobiscie ogladnal bym silnik czy nie jest usyfialy od dolu olejem, to samo skrzynia biegow. Przejechalbym sie po obwodnicy a potem sprawdzil czy nie ma wyciekow spod spodu. W N14 lubi sie wysypac uszczelniacz walka sprzeglowego. Kosztuje tylko 30zl ale wymiana to ok. 450zl. Sprawdz szczelnosc pokrywy. Powinna byc dodatkowo uszczelniona pasta/silikonem jesli wymieniano rozrzad. Otworz maske i sluchaj dzwieku silnika na calym zakresie obrotow. Nie powinno byc zadnych stokow, pukow, szmerow ani swistow. Na jalowych tez musi pracowac rowno - caly czas na tych samych obrotach. Jesli nie to zle ustawili rozrzad. Sprawdz jaki jest dym po odpaleniu auta na zimnym silniku. Jesli poleci czarna chmura to sobie podaruj auto.

 

No i sama jazda. Auto musi jezdzic tak, ze nie bal bys sie pojechac nim do Hiszpanii na dzien po zakupie.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...