Guest jarki Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 czesc wlasnie zawitalem w Wasze progi i w zwiazku z checia nabycia sunny szukam opini i ew. poprawienia mnie w "mysleniu". Auto jest sprowadzone i jeszcze nie zarejestrowane. Ponizej czesc z rozszyfrowanego codu VIN: VIN JN1BCAN14U0501776 Model code BAVALDFN14EGAPBCMQ Production year/mon 9501 (rok i miesiąc produkcji) Model NISSAN SUNNY N14 Description TRANS - MANUAL TRANSMISSION (skrzynia manualna) AREA - EUR.C 2 WHEEL DRIVE GRADE - LX (wersja) ENGINE - GA14DE TYPE ENGINE BODY - 4 DOOR SEDAN Reference 2 SPEAKER & AIR BAG (2 głośniki i poduszka powietrzna) POWER STEERING & TILT STEERING (wspomaganie) SPECIAL VERSION EMBLEM LESS (specjalna wersja z mniejszym znaczkiem?) (INVITATION) (immobilizer?) COLORED BUMPER (zderzaki w kolorze nadwozia?) COVER (autoalarm?) AUTO DOOR LOCK & SUN ROOF (centralny zamek i szyberdach) A teraz kilka uwag ode mnie. Auto dosc brudne z zewnatrz, albo dlugo stalo albo wlasciciel specjalnie nie przejmowal sie myciem bo sporo nawianych lisci w zakamarki ale komora silnika nie myta i to chyba zaleta bo widac ze nikt nie picowal przed kupnem. Przebieg 180 tys. Nie widac zeby malowane bylo. Podobno sa papiery na wymieniony rozrzad w Polsce ale czemu skoro podobno wytrzymuje znacznie wiecej niz 200 tys. Mial lekka stluczke na zderzaku ktory jest wymieniony w calosci. Ale ma pekniete mocowanei lewego klosza i jest przez to lekko skrzywiony do srodka (1-2 mm)- czy bedzie klopot z wymiana i regulacja?Klosz jest cały i pali. Ma bardzo dziwnie dzialajacy immobilizer (duzo kombinacji przy zapalaniu silnika) No i nie wiem jak otworzyc szyberdach a "ciec" pilnujacy w komisie tez nie bardzo wiedzial (nie bylo akurat goscia ktory zawiaduje calym interesem) czy przy tym przebiegu amory beda do wymiany? Tylna kanapa jest dosc miekka, czy w sunny tak ma byc? Oprocz tego mam jeszcze pytanie dla mnie bardzo wazne. Niedlugo zostane ojcem i w wypadku zakupu bede musial zamontowac fotelik-nie ma z tym problemu w tym aucie? To chyba tak na goraco wszystko. Sorry jesli troche przydlugo ale nie mialem do czynienia z ta marka i nie wiem czego tam szukac Cena tego cacka 9000 polskich zlociszy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tomek666 Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 Chyba sprowadzający nałożył sobie za dużą marżę. 9000 + rejestracja to sporo. Mnie koszt kupna, sprowadzenia i rejestracji wyniósł 7500 PLN. A autko było w bdb. stanie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jarki Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 Chyba sprowadzający nałożył sobie za dużą marżę. 9000 + rejestracja to sporo. Mnie koszt kupna, sprowadzenia i rejestracji wyniósł 7500 PLN. A autko było w bdb. stanie. Tez mam nadzieje ze cena jeszcze zjedzie tym bardziej ze chyba jednak stan idealny nie jest (przynajmniej wizualnie bo nie sprawdzalem jeszcze dokladnie na warsztacie mechaniki) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nowikg Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 w lipcu byłem na giełdzie w Olsztynie N14 2.0 diesel z 94 bez abs 5 dzwiowy w niezłym stanie 6 tys zł Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest piomal Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 Cena rzeczywiście nie jest atrakcyjna jak na N14. Amory mogą być do wymiany, zależnie od warunków eksploatacji. Invitation to nazwa wersji wyposażenia. Z rozrządem to różnie bywa, czasami zaczyna być słyszalny łańcuch przy około 150 tys, wtedy niektórzy wymieniają. Z kloszem nie powinno być problemu, chociaż tak na odległość trudno stwierdzić. Fotelik przypinasz po prostu pasem do kanapy. To tyle ode mnie. Może umów się z którymś z klubowiczów z Trójmiasta, którzy mają sunny N14, na pewno chętnie udzielą ci informacji. Szukaj w użytkownikach albo tu: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=4992 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest roshi Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 moj sunny 93 kosztowal 6 tysiakow ze wszystkimi oplatami ale stan mozna powiedziec bajeczka (zeby nie przesadzic mowiac igla) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nowikg Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 ja za swojego zapłaciłem 17.700 zł pod koniec '99 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest raveland Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 a ja 22.000 w 97 teraz bym mial takie 3... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest zicoo Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 a ja 22.000 w 97teraz bym mial takie 3... ... a mnie 95r. w sedanie kosztowal 7000 8) ... za te pieniadze.... jak to powiedzial ROSHI ... "bajeczka" :wink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jarki Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 No tak ale co powiecie o ew. kosztach naprawy tego klosza. Podobno ten plastik trzymajacy mozan pospawac, ale ile moze to kosztowac. Poza wspomianny ciec nie potrafil mi uruchopmic szyberdachu. Mnie tez sie nie udalo. Czy kluczyk powinien byc przekrecony w stacyjce zeby zadzialal bo zdaje sie ze jest on elektryczny (dwa jakies przyciski w syficie) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest zicoo Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 No tak ale co powiecie o ew. kosztach naprawy tego klosza. Podobno ten plastik trzymajacy mozan pospawac, ale ile moze to kosztowac.Poza wspomianny ciec nie potrafil mi uruchopmic szyberdachu. Mnie tez sie nie udalo. Czy kluczyk powinien byc przekrecony w stacyjce zeby zadzialal bo zdaje sie ze jest on elektryczny (dwa jakies przyciski w syficie) tesh mam taki szyber seryjny ..... kluczyk musi byc na zaplonie (czyli choinka na desce :wink: ) ... i wtedy dziala. Jeden przycisk jest od uchylania do gory szybra, a drugi od przesuwania do w dach 8) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rafalski Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 Chyba sprowadzający nałożył sobie za dużą marżę. 9000 + rejestracja to sporo. Mnie koszt kupna, sprowadzenia i rejestracji wyniósł 7500 PLN. A autko było w bdb. stanie. no faktycznie troche duzo mnie wyszlo ok. 8000ł ze wszystkim tylko bez oc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rafalski Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 ja za swojego zapłaciłem 17.700 zł pod koniec '99 kurde to za jakies 5,6latek za swojego wezme mniej wiecej 2,3tysiaki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest lowiec Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 reflektor nowy "podroba" jakies 150 ale lepiej kup orginalny uzywany, staraj sie upolowac na allegro a jak sie uda to od 100 do 200. wymiana jest bardzo prosta. w zaleznosci od stanu mechanicznego w jakim jest auto mozesz kupic. ja swojego kupilbym jeszcze raz. pozdrawiam slawek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nowikg Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 mam jeszcze auto kasko (pakiet) przy ubezpieczaniu według autotasku auto było warte: w 2002 16 600 w 2003 16 000 w 2004 10 000 Tak zmieniły się seny po otworzeniu granic za 5-6 lat to tak gdzieś będzie ale to jużgłównie zależy od stanu auta bo może być od jednego do kilku tys Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jarki Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 Co do tej lampy to mam zdjecie z zaznaczonym plastikiem ktory jest pekniety (tutaj jest oczywiscie caly) http://free.of.pl/j/jarki/uszkodzona%20lampa.jpg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nowikg Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 ten plastik służy tylko do podtrzymania tej atrapki. tam są dwa mocowania nadole jedno wciskane od góry i wyżej takie na klipsa przypominajacego sróbkę (ma kwadratowy łepek z nacięciem). Zrobić jakieś mocowanie na gorąco i powinno działać szkodawymieniać przez to lampy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Xzandafer Posted September 21, 2005 Share Posted September 21, 2005 Ja bym sie nie przejmowal lampa tylko zastanowil jeszcze raz nad silnikiem. Tamto to sa pierdolki, ktore nie przeszkadzaja. Jesli jest natomiast cos z silnikiem to moga byc koszty. Osobiscie ogladnal bym silnik czy nie jest usyfialy od dolu olejem, to samo skrzynia biegow. Przejechalbym sie po obwodnicy a potem sprawdzil czy nie ma wyciekow spod spodu. W N14 lubi sie wysypac uszczelniacz walka sprzeglowego. Kosztuje tylko 30zl ale wymiana to ok. 450zl. Sprawdz szczelnosc pokrywy. Powinna byc dodatkowo uszczelniona pasta/silikonem jesli wymieniano rozrzad. Otworz maske i sluchaj dzwieku silnika na calym zakresie obrotow. Nie powinno byc zadnych stokow, pukow, szmerow ani swistow. Na jalowych tez musi pracowac rowno - caly czas na tych samych obrotach. Jesli nie to zle ustawili rozrzad. Sprawdz jaki jest dym po odpaleniu auta na zimnym silniku. Jesli poleci czarna chmura to sobie podaruj auto. No i sama jazda. Auto musi jezdzic tak, ze nie bal bys sie pojechac nim do Hiszpanii na dzien po zakupie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.