Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Ma ktos pomysl na lsd tylnego mostu w terrano I ???


Guest HAIKO
 Share

Recommended Posts

Nie wiem czy w terrano I były mosty z LSD wiec jeśli takowych nie ma to może ktoś ma jakiś ciekawy pomysł na blokade czasową mechanizmu różnicowego. Może elektromagnes czy coś  :)

Edited by HAIKO
Link to comment
Share on other sites

mozliwosci sa dwie... arb czy tam podróbka arb, albo most z parcha... tylko ciut szerszy jest :-)

 

mozliwosci sa dwie... arb czy tam podróbka arb, albo most z parcha... tylko ciut szerszy jest :-)

Link to comment
Share on other sites

nie spotkałem jeszcze T1 bez LSD  :wave:

Podnioslem tylnij most do gory i napewno nie dziala wiec albo juz umarlo LSD albo go nima :)

 

mozliwosci sa dwie... arb czy tam podróbka arb, albo most z parcha... tylko ciut szerszy jest :-)

 

mozliwosci sa dwie... arb czy tam podróbka arb, albo most z parcha... tylko ciut szerszy jest :-)

wlasnie myslalem na moscie od parcha tylko pewnie bede przerabiac mocowania a co do szerokosci most to przy moich gumach 35x12.5 i tak juz wystaje grubo po za obrys autka :)

Link to comment
Share on other sites

po podniesieniu mostu da się określić czy jest czy nie ma ze 100% pewnością...

 

kwestia sprawości jest wtórna...

 

jak koła się kręcą w tą samą stronę to jest... nawet jeśli jest umarłe to kręcą się w tą samą stronę 

 

szerokość mostu parchowego da się ponoć skorygować et felgi, do przerobienia są mocowania sprężyn, czort wie jak będzie z wahaczami, ale i tak impreza super tania w porównaniu do ARB

35 cali założyłeś na przedni ifs? :) a film widziałeś jak "oczko odpadło temu misiu"? Swoją droga na takim kapciu LSD nawet super sprawde będzie miało działanie raczej psychologiczne...

 

Pokaż foty, ciekawy jestem tego potwora  :) 

Link to comment
Share on other sites

Ide do garazu i zaraz jeszcze raz sprawdzeten nieszczesny most :) . Filmik widzialem :) tylko troche go poniosla fanazja z ta jazda na takich kapciach :) swoja droga musial miec cos "wywalone" w zawiasie lub nie mial zadnych przerobek. Ja co prawda mam duzo na grzebane, caly zestaw liftu Trail Mastera pare podzespolow jest wzmocniona pod te kolka i jakos smigam od ponad roku. :) wieczorkeim zamieszcze fotki



powiedz kolego cos wiecej o ARB 

Link to comment
Share on other sites

włączana pneumatycznie, trzeba mieć kompresorek.... pasuje z przedniego mostu do parcha (HB 233) 

 

oryginał coś z 4 tysie, kompresor z wiązką 1 tysia..., zalecają od razu wymianę łożysk.

 

chińczyk wyjdzie coś z 60% ceny...

 

ta z parcha włączana podciśnieniem... tylko zaworek dorobić i powinno robić...

 

a LSD czy jest czy nie ma różnicy wielkiej nie robi... niby można poprawić jego działanie, ale to jest wynalazek do raczej szybkościówek... ew na śniegi...

Link to comment
Share on other sites

Dzieki za opowiedz. Rzeczywiscie koszta sa duze . Co to LSD to opinie sa rozne ale ostatnio mialem okazje jechac pojazdem z tym ze wynalazkiem :) i odczulem roznice szczegolnie w luznym piachu. Ja jednak bede sie sklaniac co do mostu od Terrano II i zobaczymy jak to wyjdzie. Tak po za tematem jakich uzywasz sprzegielek?

Link to comment
Share on other sites

seryjne automaty...

 

nie chcą umrzeć... zapinają, rozpinają...

 

a sprawdziłeś swój most? wymieniać go na most z t2... szkoda trochę roboty i kasy

Link to comment
Share on other sites

Moje automaty ktore mialem co chwie sie wypinaly wiec je zablokowalem na stale teraz mam 100% pewnosc ze nie wypna sie w najmniej odpowiednim momencie :). Zaraz zabieram sie za moj most i bede wiedziec jakie ruchy dalej bede robic. Moze masz racje czy sie kalkuje zmiana na T2...i czy te LSD duzo zmieni w terenie

Link to comment
Share on other sites

czy ja już pisałem ze jak bym zamieniał to na mosty które mają przełożenia powyżej 5 ? poza frontera nie widzę nic ale forntera to IFS ale i tak by to było fajne :) 5.13 ale jakoś delikatnie wyglądają.

Link to comment
Share on other sites

jak się nie ma co się lubi...

 

nie ma dostępnych mostów z przełożeniami pow 5....

 

w sensie że łatwo dostępnych... bo pewnie każda duża benzyna będzie miała takie, z jakiś hamerykańskich dużych, czy cuś :)

Link to comment
Share on other sites

coś mi się wydaje że duża benzyna będzie miała też mniejsze przełożenie, przełożenie tym większe im słabszy silnik

Link to comment
Share on other sites

a nie jest tak że duże obroty beny trzeba sciąć większym przełożeniem? 

 

doczytałem... bieda z nędzą... z disko by trzeba szarpać :) albo z aro :D

Edited by Thespian
Link to comment
Share on other sites

ale duże benzyny nie są wysoko obrotowe o ile mi wiadomo

 

chyba enzo to podlinkował kiedys http://www.warka-team.pl/dzia-techniczny/83-zestawienie-przeoe-mostow-w-popularnych-autach-4x4.html?showall=1&limitstart=

Edited by hugh_h
Link to comment
Share on other sites

attachicon.gifIMAG0489.jpg

 

Jak na razie projekt na etapie 80% ukonczenia pozniej wystawie wiecej fotek szczegolnie wewnatrz auta 

 

 

 

sterydy mu tankujesz czy co ?  :showoff:  zajefajny jest

Link to comment
Share on other sites

co ty masz tam 35 włożone ? ze tyle musiało isc do góry ? a to jedzie w ogole przy takich kapciach ?

Edited by hugh_h
Link to comment
Share on other sites

ile? 25 centymetrów liftu na budzie? na dystanstach? 

 

ładny, za reklamę warsztaty może robić... w teren w życiu nie wjedziesz...

 

jak rozwiązałeś problem kolumny kierowniczej? 

Link to comment
Share on other sites

doklanie 35'' i odpycha sie calkiem niezle z turbo bylo pare modyfikacji. Co do terenu to bys sie zdziwil zamieszcze pozniej fimik (pamietaj ze srodek ciezkosci zostal na dole wiec wywindowana buda nie stanowi dla niego wielkiej roznicy zastosowane sa prowadnice i bycze jaja. Co do drazka to zostal on od podstaw zaprojektowany po czesci bazuje na pod zespolach z uaza,wąs tez zostal wzmocniony od 2 lat nie mam rzadnych probemow z ukl. kierowniczym

Link to comment
Share on other sites

będzie jeździł dopóki nie oprzesz się budą o jakieś drzewo... głupi bok odeśle nadwozie na szrot...

 

to taki troche islandczyk wyszedł...

 

ale jak już wspominałem ładny, demo car dla warsztatu idealny:) 

 

nie boję się o środek ciężkości, tylko stabilność mocowania buda-rama.dłuższe podkładki to dłuższa dzwignia która będzie to chciała krzywić

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...