Guest HAIKO Posted September 8, 2013 Share Posted September 8, 2013 (edited) Nie wiem czy w terrano I były mosty z LSD wiec jeśli takowych nie ma to może ktoś ma jakiś ciekawy pomysł na blokade czasową mechanizmu różnicowego. Może elektromagnes czy coś Edited September 8, 2013 by HAIKO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lemmy69 Posted September 9, 2013 Share Posted September 9, 2013 nie spotkałem jeszcze T1 bez LSD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thespian Posted September 9, 2013 Share Posted September 9, 2013 mozliwosci sa dwie... arb czy tam podróbka arb, albo most z parcha... tylko ciut szerszy jest :-) mozliwosci sa dwie... arb czy tam podróbka arb, albo most z parcha... tylko ciut szerszy jest :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest HAIKO Posted September 10, 2013 Share Posted September 10, 2013 nie spotkałem jeszcze T1 bez LSD Podnioslem tylnij most do gory i napewno nie dziala wiec albo juz umarlo LSD albo go nima mozliwosci sa dwie... arb czy tam podróbka arb, albo most z parcha... tylko ciut szerszy jest :-) mozliwosci sa dwie... arb czy tam podróbka arb, albo most z parcha... tylko ciut szerszy jest :-) wlasnie myslalem na moscie od parcha tylko pewnie bede przerabiac mocowania a co do szerokosci most to przy moich gumach 35x12.5 i tak juz wystaje grubo po za obrys autka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thespian Posted September 10, 2013 Share Posted September 10, 2013 po podniesieniu mostu da się określić czy jest czy nie ma ze 100% pewnością... kwestia sprawości jest wtórna... jak koła się kręcą w tą samą stronę to jest... nawet jeśli jest umarłe to kręcą się w tą samą stronę szerokość mostu parchowego da się ponoć skorygować et felgi, do przerobienia są mocowania sprężyn, czort wie jak będzie z wahaczami, ale i tak impreza super tania w porównaniu do ARB 35 cali założyłeś na przedni ifs? a film widziałeś jak "oczko odpadło temu misiu"? Swoją droga na takim kapciu LSD nawet super sprawde będzie miało działanie raczej psychologiczne... Pokaż foty, ciekawy jestem tego potwora Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest HAIKO Posted September 10, 2013 Share Posted September 10, 2013 Ide do garazu i zaraz jeszcze raz sprawdzeten nieszczesny most . Filmik widzialem tylko troche go poniosla fanazja z ta jazda na takich kapciach swoja droga musial miec cos "wywalone" w zawiasie lub nie mial zadnych przerobek. Ja co prawda mam duzo na grzebane, caly zestaw liftu Trail Mastera pare podzespolow jest wzmocniona pod te kolka i jakos smigam od ponad roku. wieczorkeim zamieszcze fotki powiedz kolego cos wiecej o ARB Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thespian Posted September 10, 2013 Share Posted September 10, 2013 włączana pneumatycznie, trzeba mieć kompresorek.... pasuje z przedniego mostu do parcha (HB 233) oryginał coś z 4 tysie, kompresor z wiązką 1 tysia..., zalecają od razu wymianę łożysk. chińczyk wyjdzie coś z 60% ceny... ta z parcha włączana podciśnieniem... tylko zaworek dorobić i powinno robić... a LSD czy jest czy nie ma różnicy wielkiej nie robi... niby można poprawić jego działanie, ale to jest wynalazek do raczej szybkościówek... ew na śniegi... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest HAIKO Posted September 10, 2013 Share Posted September 10, 2013 Dzieki za opowiedz. Rzeczywiscie koszta sa duze . Co to LSD to opinie sa rozne ale ostatnio mialem okazje jechac pojazdem z tym ze wynalazkiem i odczulem roznice szczegolnie w luznym piachu. Ja jednak bede sie sklaniac co do mostu od Terrano II i zobaczymy jak to wyjdzie. Tak po za tematem jakich uzywasz sprzegielek? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thespian Posted September 10, 2013 Share Posted September 10, 2013 seryjne automaty... nie chcą umrzeć... zapinają, rozpinają... a sprawdziłeś swój most? wymieniać go na most z t2... szkoda trochę roboty i kasy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest HAIKO Posted September 10, 2013 Share Posted September 10, 2013 Moje automaty ktore mialem co chwie sie wypinaly wiec je zablokowalem na stale teraz mam 100% pewnosc ze nie wypna sie w najmniej odpowiednim momencie . Zaraz zabieram sie za moj most i bede wiedziec jakie ruchy dalej bede robic. Moze masz racje czy sie kalkuje zmiana na T2...i czy te LSD duzo zmieni w terenie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hugh_h Posted September 11, 2013 Share Posted September 11, 2013 czy ja już pisałem ze jak bym zamieniał to na mosty które mają przełożenia powyżej 5 ? poza frontera nie widzę nic ale forntera to IFS ale i tak by to było fajne 5.13 ale jakoś delikatnie wyglądają. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest HAIKO Posted September 11, 2013 Share Posted September 11, 2013 sprawdzalem T1 i nie mam niestety LSD nie wiem ile przerobek by bylo od opla wiec sklaniam sie ku T2 koszt nie jest jakis duzy a warto sprobowac. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thespian Posted September 12, 2013 Share Posted September 12, 2013 jak się nie ma co się lubi... nie ma dostępnych mostów z przełożeniami pow 5.... w sensie że łatwo dostępnych... bo pewnie każda duża benzyna będzie miała takie, z jakiś hamerykańskich dużych, czy cuś Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hugh_h Posted September 12, 2013 Share Posted September 12, 2013 coś mi się wydaje że duża benzyna będzie miała też mniejsze przełożenie, przełożenie tym większe im słabszy silnik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thespian Posted September 12, 2013 Share Posted September 12, 2013 (edited) a nie jest tak że duże obroty beny trzeba sciąć większym przełożeniem? doczytałem... bieda z nędzą... z disko by trzeba szarpać albo z aro Edited September 12, 2013 by Thespian Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hugh_h Posted September 12, 2013 Share Posted September 12, 2013 (edited) ale duże benzyny nie są wysoko obrotowe o ile mi wiadomo chyba enzo to podlinkował kiedys http://www.warka-team.pl/dzia-techniczny/83-zestawienie-przeoe-mostow-w-popularnych-autach-4x4.html?showall=1&limitstart= Edited September 12, 2013 by hugh_h Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thespian Posted September 12, 2013 Share Posted September 12, 2013 http://www.szarbia.com/index.php?p=art_detal&dzial=3&kat=11&pkat=0&pkat2=0&id=55 ja znałem to ale widzę że wakrowcy parę rzeczy poprawili... generalnie to ja poluje na tył z y61... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest HAIKO Posted September 12, 2013 Share Posted September 12, 2013 Jak na razie projekt na etapie 80% ukonczenia pozniej wystawie wiecej fotek szczegolnie wewnatrz auta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thespian Posted September 12, 2013 Share Posted September 12, 2013 fajny pokrak, ile dźwignięty na budzie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lemmy69 Posted September 13, 2013 Share Posted September 13, 2013 IMAG0489.jpg Jak na razie projekt na etapie 80% ukonczenia pozniej wystawie wiecej fotek szczegolnie wewnatrz auta sterydy mu tankujesz czy co ? zajefajny jest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest HAIKO Posted September 14, 2013 Share Posted September 14, 2013 he he przypakowal ostro na zawiasie jest wywindowany 3cale a buda jakies 10cali z koniecznosci do laczkow Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hugh_h Posted September 14, 2013 Share Posted September 14, 2013 (edited) co ty masz tam 35 włożone ? ze tyle musiało isc do góry ? a to jedzie w ogole przy takich kapciach ? Edited September 14, 2013 by hugh_h Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thespian Posted September 14, 2013 Share Posted September 14, 2013 ile? 25 centymetrów liftu na budzie? na dystanstach? ładny, za reklamę warsztaty może robić... w teren w życiu nie wjedziesz... jak rozwiązałeś problem kolumny kierowniczej? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest HAIKO Posted September 14, 2013 Share Posted September 14, 2013 doklanie 35'' i odpycha sie calkiem niezle z turbo bylo pare modyfikacji. Co do terenu to bys sie zdziwil zamieszcze pozniej fimik (pamietaj ze srodek ciezkosci zostal na dole wiec wywindowana buda nie stanowi dla niego wielkiej roznicy zastosowane sa prowadnice i bycze jaja. Co do drazka to zostal on od podstaw zaprojektowany po czesci bazuje na pod zespolach z uaza,wąs tez zostal wzmocniony od 2 lat nie mam rzadnych probemow z ukl. kierowniczym Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thespian Posted September 14, 2013 Share Posted September 14, 2013 będzie jeździł dopóki nie oprzesz się budą o jakieś drzewo... głupi bok odeśle nadwozie na szrot... to taki troche islandczyk wyszedł... ale jak już wspominałem ładny, demo car dla warsztatu idealny:) nie boję się o środek ciężkości, tylko stabilność mocowania buda-rama.dłuższe podkładki to dłuższa dzwignia która będzie to chciała krzywić Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.