Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

reset na spinacz i padnięta elektryka n16?


Guest norbi771

Recommended Posts

Guest norbi771

Witam wszystkich.

Ostatnio próbowałem po raz kolejny podejść do problemów w Almie n16 mojej mamy.

Niestety samochód jest trochę oddalony ode mnie przez co mam do niego sporadyczny dostęp w pojedyncze dni weekendowe, np. w niedzielę.

 

Po moich próbach resetu kompa spinaczem (tak przynajmniej wygląda że po nich, bo sam problemu nie zauważyłem testując samochód przed domem, ale dała mi o nim znać nieco spanikowana mama) nie działają w almie kierunkowskazy oraz elektryczne sterowanie szybami. Co ciekawe jak z pilota włączy się alarm to kierunki mrugają, co mnie trochę martwi, że na bezpiecznikach się nie skończy. Swoją drogą kompa zresetować spinaczem mi się nie udało i  nie mogę na migi znaleźć błędów.

 

 

1. Czy możecie mi podpowiedzieć czy ktoś z Was miał podobne objawy i ew. na które bezpieczniki zwrócić uwagę jak będę miał styczność z samochodem (mam nadzieję że to bezpieczniki)?

2. Czy przyczyną niedziałania metody "na spinacz" może być ukryty przycisk blokady zapłonu? Zablokowałem tę funkcję z poziomu alarmu i przycisku naciskać teraz nie trzeba, ale po przekręceniu kluczyka słyszę "piiiip" więc może to mieć wpływ / związek.

 

3. Czy ktoś z Was zamieszkuje okolice Wilgi (08-470) i byłby skłonny zgodzić się aby w jakiś weekend na chwilę przełożyć przepływomierz, mam podejrzenia że padł, ale zgodnie z poradą z forum nie chcę kupować nowego (wkładu) przed sprawdzeniem.

 

 

Z góry dzięki za pomoc.

 

Norbert

Link to comment
Share on other sites

Brzmi tak jakbyś immo zablokował albo kluczyk nie był w stanie go odblokować.

Co do bezpiecznikow to lepiej obejrzyj wszystkie, pod maską i pod kierownicą. Tak dla pewności;)

A aku naladowany jest? Tak mi przyszło na myśl ze też może być coś nie tak...

Link to comment
Share on other sites

Guest norbi771

Brzmi tak jakbyś immo zablokował albo kluczyk nie był w stanie go odblokować.

 

 

Tzn, ja celowo zablokowałem tę funkcję antynapadową, żeby nie trzeba było gdzieś grzebać. Samochód normalnie po tej blokadzie się odpala, itd, i to było zrobione dawno temu. Jedynie jak przekręcam kluczyk to jest ten sygnał "piiiip"

Przy czym blokada antynapadu jest wykonywana w ramach funkcjonalności alarmu (w skrócie przytrzymanie przycisków i ukrytego wyłącznika).

 

Ponieważ nie chce mi zadziałać metoda na spinacz i odczytywanie błyskowe zacząłem się zastanawiać że może ma to związek z tym antynapadem.

Złącze musi być sprawne bo swojego czasu jeden gość wpiął się z kompem i mi błędy przeczytał i zresetował .. ale nie chce mi się płacić za to 50PLN, skoro podobno istnieją inne metody, a skoro być może będę się bawić z przepływką i może innymi rzeczami to na jednym resecie się nie skończy.

 

Aku wygląda na naładowany.

Link to comment
Share on other sites

Immobiliser to nie antynapad. Ja nie mam autoalarmu, ale mam immo, który jest fabryczny. Kabelek i laptopa mam, ale do Wilgi to nie wiem czy dojadę bo trochę brak czasu, mimo że nie tak mega daleko. ;/

Link to comment
Share on other sites

Guest norbi771

Dzięki za wyjaśnienia i chęci.

A`propos jaki masz kabelek i jaki soft?
Ja kiedyś kupiłem coś na allegro ale mimo wielu prób nie chciało mi działać ... faktem jest że mam win7 64bit i to mogło być przyczyną, ale wygląda na to że wszystko było OK zainstalowane, a laikiem w tych sprawach nie jestem.

 

Zobaczę, może zabiorę ten samochód od mamy na jakiś czas i podjadę do Ciebie jeśli będziesz miał czas.

Jeśli możesz to daj do siebie jakiś kontakt na PW.


Pozdrawiam

Norbert



Na całe szczęście po wymianie 2 bezpieczników kierunkowskazy i szyby wróciły do normy :-)

Tomzyl, daj proszę znać czy i kiedy mógłbym się jakoś umówić i podjechać do Ciebie,
Z góry dzięki

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...