Guest Gonz01 Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 Witam, chciałem nieco poprawić zawieszenie w Almerce i zdecydowałem się na wymiane sprężyn. Oferta WEITECA okazała się najbardziej przystępna (w domu się nie przelewa). 500 zeta za 4 sprężynki progresywne -35mm. Słyszałem jednak, że to badziew, nie usztywniają zawieszenia tylko je obniżają co prowadzi do nadmiernego zużycia amorków i ogólnie niezła lipa. Zaproponowano mi VOGTLANDA za 850 zeta. Czy to co mówią to prawda i czy jest aż taka różnica między tymi dwoma sprężynami? Opłaca się zainwestować w VOGTLANDA? Będe bardzo wdzięczny za pomoc. Z góry dziękuje i pozdrawiam! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest roshi Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...&highlight= "i po co tyle krzyku?" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xzandafer Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 Idz w Platimexa (tez -35mm), przynajmniej sprawdzony. Ja jezdze na nich w N14 i jestem bardzo zadowolony. Ci co jezdzili na paru roznych zawieszeniach sportowych powiedzieli, ze u mnie jest komfortowo i do tego sie za***iscie trzyma drogi. Na Platimexy klubowicze maja znizke 15%. Wal smialo tutaj: www.platimex.pl EDIT: Aha, co do ceny to dalem 500zl wiec tanio. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
greg76 Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 w GT byl dosc obszerny artykul o sprezynach i gwintach weiteca i mialy bardzo pozytywne recenzje. "slyszales" od kolegi ktory "slyszal gdzies tam" czy z jakiegos wiarygodnego zrodla? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gonz01 Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 Informacji udzielił mi jeden z pracowników sklepu FunDesign w Warszawie. Powiedzial, ze sam mial Weiteca i rozwalil sobie zawieszenie, zdjal i zalozyl vogtlanda i jest tak jak powinno byc.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwasar Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 Może pan ze sklepu ma większy obryw od droższych sprężyn i próbuje Ci je wcisnąć. Poszukaj w necie info na ten temat (albo zdecyduj się na Platimex'y - ta sama cena i pozytywne opinie klubowiczów). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest DJ One-Way Posted February 23, 2006 Share Posted February 23, 2006 A ja mam opcje założenia do N16tki sprezyny Cobra -40mm mozecie cos powiedziec na ten temat nie za duzo to 40 jak na polskie drogi i seryjne amory:>?? Gonzo a jak z Twoim wyborem?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lancer Posted February 25, 2006 Share Posted February 25, 2006 z tego co wiem to jednak najlepsze rozwiazanie to zalozenie vogtlandow, i jezeli bede zakladal to tylko tej firmy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted February 27, 2006 Share Posted February 27, 2006 w GT byl dosc obszerny artykul o sprezynach i gwintach weiteca i mialy bardzo pozytywne recenzje. "slyszales" od kolegi ktory "slyszal gdzies tam" czy z jakiegos wiarygodnego zrodla? Rewelacyjnie się w przypadku Skodzy Octavi sprawowayly springi WEITEC, nie wiem skąd taka opinia pana sprzedającego, chyba lepsze przebicie mial na spręzynach drozszych w tym wypadku o 350zł... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jordi Posted March 1, 2006 Share Posted March 1, 2006 Kto ci powiedzial ze Weiteci sa takie slabe??? Sam mam weiteci -35mm w swoim N14 razem z amorami Bilstein i jezdzi sie wysmienicie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted March 1, 2006 Share Posted March 1, 2006 Weitec + Bilstein witam w klubie dobrej zawiechy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jordi Posted March 2, 2006 Share Posted March 2, 2006 Weitec + Bilstein witam w klubie dobrej zawiechy no tez tak mysle ze to rewelacyjne polaczenie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ku2000 Posted April 27, 2006 Share Posted April 27, 2006 ja tez chcem miec taka zawieszke..... a jakies ceny i ewentualne rodzaje tych sprezyn i amorkow, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted April 28, 2006 Share Posted April 28, 2006 Spręzyny WEITEC do Ciebei ok 500zł, amorki BIlsetin B6 ok. 1400-1500zł. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ku2000 Posted April 29, 2006 Share Posted April 29, 2006 moze jednak moze warto zainwestowac, w koncu dostalem zwrocik podatkowy.... ostatnio kumpel zaproponowal mi sprezynki od golfa II zeby zamontowac do mojego sloneczka... pomyslimy zobaczymy, chyba ze ktos z was przerabial juz ten temat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jordi Posted May 2, 2006 Share Posted May 2, 2006 jeszcze raz polecam taki zestaw jak mowi coobcio - poprostu rewelacja sprezyny weiteca + amorki bilsteina najlepiej B6 - choc B4 tez sa rewelacyjne. Auto dostanie nowe prowadzenie, doslownie jak innym autem - roznica jest kolosalna po przesiadce z seryjnego zawieszenia na taki zestaw weitek+bilstein Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 W Moim przypadku żeby było rewelazyjnie musiałem do ZErkopolu dać tylne Bilsteiny B6 do utwardzenia ok 80% bo były cholernie miękkie... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.