Marpop Posted September 16, 2013 Share Posted September 16, 2013 (edited) witajcie, tak jak w tytule mam problem z instalacją LPG w swojej primerce i potrzebuje pomocy/porady (hejterom dziękujemy ) mam istalacje firmy ESGI bardzo mało popularnej w Łodzi, z resztą z tego co sie z orientowałem ogólnie mało popularnej w polsce. Auto zakupiłem juz z ów instalacją i przez dwa lata jakoś działała, miała wzloty i upadki xD niestety są w niej różne rozwiązania typu wyjęty elektrozawór w butli, różne kabelki, no ogólnie bałagan, wiec moje pytanie brzmi, czy warto coś z nią robić?? Czy może kupić nową instalacje BRC albo STAG (butla ma homologacje do 2022 ) i po prostu wymienić zostawiając butle??Licze na was koledzy P.S. no i czy mógłbym wykonać montarz sam, i pojechać na przegląd do jakiegoś serwisu żeby mi sprawdzili i pozwolili uruchomić instalacje Edited September 16, 2013 by Marpop Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted September 16, 2013 Share Posted September 16, 2013 na początek, przeniosłem osobiście bym zmieniał, Tech, Optima, Stag, sam zmienisz i wystroisz, co w przypadku BRC może być kłopotem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marpop Posted September 16, 2013 Author Share Posted September 16, 2013 na początek, przeniosłem osobiście bym zmieniał, Tech, Optima, Stag, sam zmienisz i wystroisz, co w przypadku BRC może być kłopotem Dziękuje za przeniesienie, jeśli chodzi o stag to jaką byś proponował?? znalazłem taką http://allegro.pl/stag-4-eco-alaska-valtek-promocja-najtaniej-i3538213444.html i czy pasowałaby, a jak to wygląda już po zamontowaniu?? będę musiał jechać gdzieś żeby mi to sprawdzili prawda?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted September 16, 2013 Share Posted September 16, 2013 wszytko zależy od budżetu, to co podałeś, to ECO, czyli nei ma korekt, które w Twoim aucie pomagają wystroić instalację, będziesz to robił sam?? czy zlecasz?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marpop Posted September 16, 2013 Author Share Posted September 16, 2013 wszytko zależy od budżetu, to co podałeś, to ECO, czyli nei ma korekt, które w Twoim aucie pomagają wystroić instalację, będziesz to robił sam?? czy zlecasz?? ze względu na to że mam ograniczone środki wolałbym zrobić to sam, o ile by sie dało Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted September 16, 2013 Share Posted September 16, 2013 to jak masz trochę chęci i nie boisz się lutownicy i innych narzędzi to dasz radę, do tego i poczytaj instrukcję od sterownika, który chcesz założyć i powinno być gitt, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tofu Posted September 17, 2013 Share Posted September 17, 2013 radził bym techa 214 sam się generalnie wystroi ,,a cena to 455 zł ... co do kabli to są identyczne jak w stagu wiec na widzimisię można przemienić sterowniki .. jedyną rzecz jakiej nie lubię bo się trzeba skupić to wiązka emulatora wtryskiwaczy czyli kable od wtrysków pb ,, reszta nie sprawia żadnych problemów większość ma swoje wtyczki Tech na tam jeszcze jakieś sposoby czy wszystko jest ok ,,,sam ci powie ,, Możesz też kupić tester - piankę w spreyu i widać nieszczelności ważne mieć działający wielozawór czy chcesz targać samą elektronikę czy graty też ..? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marpop Posted February 2, 2014 Author Share Posted February 2, 2014 Dawno mnie nie było we własnym temacie, cóż po dłuższym namyśle pożuciłem temat głównie z powodów finansowych, wtedy jeszcze nie pracowałem więc z kasą na takie cuda było trudniej więc jeździłem na benzynce a że nie robie jakiś wielkich przebiegów (może z 6-7tyś rocznie) głównie w weekend to jakoś nie ma tragedii. Auto i tak kupiłem za bezcen i raczej już nikt ode mnie go odkupić nie będzie chciał bo autko jest już w ciężkim stanie i chyba nie potrafiłbym się znim rozstać (sentymentalność się odzywa) a i z wyborem nowego problem bo ten strasznie mi pasuje, myslałem nad jakimś audi ale kupić z dobrym wyposażeniem to są jakieś horendalne pieniądze więc zostaje przy mojej primerce, najlepiej jakby była od forumowicza na moim celowniku mam p11 z silnikiem 2.0 150km a jak takiej nie znajde to po liftowa 2.0 140km hatchback jedna i druga(gaz mile widziany). Niestety inwestowanie w moją primerke nie jest opłacalne głównie ze względu na korozje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tofu Posted February 14, 2014 Share Posted February 14, 2014 progi i okolice przednich amorów .. tak P11 144 to prawie to samo zdrowsza buda -pamiętaj ze te 2.0 lubiły strzelać łańcuchy warto odkręcić pokrywę rozrządu za kołem pasowym(+miski) i zobaczyć czy bolec nad kołem zembatym tam dalej siedzi bo wadą fabryczną jest to (Anglia ) zę coś może źle spasowali i bolec z 2 dziurami natryskującymi na łańcuch wypada i nie smaruje ....finał taki że Silniki SR20DE Dino 140 tys -urwany łańcuch 4 zawory Silnik Sr20 DEH Tofu 160 Tyś urwany łańcuch 6 zaworów wiem że przypadek był i przy 120 tys 2 zawory .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marpop Posted June 23, 2014 Author Share Posted June 23, 2014 Dokładnie tak jak mówisz, progi to jest jakaś porażka, właściwie to ja już ich nie posiadam, no może miejscami coś tam się jeszcze uchowało ale takto masakra, w mojej jeszcze w czterech rogach podłogi dziury więc robienie tego strasznie nie opłacalne, dochodzą błotniki, maska, drzwi, lewy tył(puknięte już kupiłem ale za 2400 nie ma co wybrzydzać) progi i okolice przednich amorów .. tak P11 144 to prawie to samo zdrowsza buda -pamiętaj ze te 2.0 lubiły strzelać łańcuchy warto odkręcić pokrywę rozrządu za kołem pasowym(+miski) i zobaczyć czy bolec nad kołem zembatym tam dalej siedzi bo wadą fabryczną jest to (Anglia ) zę coś może źle spasowali i bolec z 2 dziurami natryskującymi na łańcuch wypada i nie smaruje ....finał taki że Silniki SR20DE Dino 140 tys -urwany łańcuch 4 zawory Silnik Sr20 DEH Tofu 160 Tyś urwany łańcuch 6 zaworów wiem że przypadek był i przy 120 tys 2 zawory .... jeszcze raz odgrzewam starego kotleta, powrócił u mnie temat lpg i chciałbym zapytać was koledzy czy taka instalacja bedzię dobra do mojego autka http://allegro.pl/a20-ac-stag-4-eco-alaska-136km-valtek-sekwencja-i4345417931.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tofu Posted June 23, 2014 Share Posted June 23, 2014 Kup osobno techa 224 do tego reduktor shark + min reg fasty ew barakuda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted June 24, 2014 Share Posted June 24, 2014 auto na tym pojedzie ale jak chcesz aby było gitt to musisz wybrać coś innego, przynajmniej jak @Tofu napisał, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marpop Posted June 24, 2014 Author Share Posted June 24, 2014 (edited) Kup osobno techa 224 do tego reduktor shark + min reg fasty ew barakuda To co powiesz o takim zestawie: http://allegro.pl/j28-lpg-tech-224-4-cylindry-elektronika-i4350737330.html http://allegro.pl/shark-1500-reduktor-z-filtrem-sekwencja-do-200km-i4345805452.html http://allegro.pl/omvl-dream-xxi-listwa-wtryskowa-reg-fast-oryginal-i4280450226.html jak wzglda kwestia strojenia i regulacji takiego zestawu?? Jak skomplikowany jest montaż? A jaka jest najlepsza opcja do mojej primerki?? Edited June 24, 2014 by Marpop Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tofu Posted June 24, 2014 Share Posted June 24, 2014 to co znalazłeś jest to co pisałem kupisz kabel za 30 zł program ściągniesz laptopa pożyczysz klikniesz w kalibracje a potem but na pb i lpg i będzie śmigać montaż to Ci doradzimy co i jak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marpop Posted July 3, 2014 Author Share Posted July 3, 2014 (edited) witajcie, mam kolejne pytanko, czy moge tak po prostu wyjąć butle z auta czy moze musze zachować jakieś środki bezpieczeństwa (oprócz oczywistych czyli resztki gazu w butli) czy tylko wystarczy odkręcić przewód dostarczający gaz do silnika i przewód wlewowy??W najbliższym czasie nie będę montował nowej instalacji więc postanowiłem zrobic troche miejsca w bagażniku, więc czy moge wyjąć tylko te elementy które wymieniłem czy wybebeszać juz wszystko?? jak wygląda sprawa usunięcia wtrysków, pewnie musiałbym zdobyc nowy kolektor bez wierconych dziór Edited July 3, 2014 by Marpop Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted July 3, 2014 Share Posted July 3, 2014 przed wyjęciem butli musisz zakręcić wzw, taka karbowana śrubka wtryski jak wyjmiesz i wykręcisz wkrętki to zaślep śrubami fi6 na klej i po sprawie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marpop Posted July 3, 2014 Author Share Posted July 3, 2014 ale czy musze je wyjmowac czy obejdzie sie bez tego?? glownie zalezy mi na wnece na zapas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINO Posted July 4, 2014 Share Posted July 4, 2014 nie musisz, ale pytałeś Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.