aaa1234 Posted September 20, 2013 Share Posted September 20, 2013 Witam, Od jakiegos czasu mam problem z moim T2. Stał się bardzo mułowaty. Gdy dodam sporo gazu przez chwile kopci na biało i się muli, po chwili przestaje kopcić i jedzie normanie. Oprócz tego pedał gazu stał się bardzo czuły. Gdzie może być problem ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
aaa1234 Posted September 20, 2013 Author Share Posted September 20, 2013 sprawdź wężyk od turbo czy popękany nie jest , i standardowo przewody piltry paliwa czy gdzies powietrza niełapie a sprawdzałeś czy nie masz jakis błędów na kompie ? Pewnie jakieś błędy są, bo w czasie kiedy się muli zazczwyczaj świeci się lampla od silnika. Jak sprawdzić błędy ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sami77 Posted September 20, 2013 Share Posted September 20, 2013 Witaj, Przyczyn może być co najmniej kilka. Jedną z mniej optymistycznych ale według mnie dosyć prawdopodobną przyczyną może być uszczelka pod głowicą, możliwe że jest nieszczelna, stad kopcenie na biało oraz spadek mocy.Inna opcja to taka, że pompa wtryskowa zaciągnęła coś czego nie powinna. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
ara502 Posted September 21, 2013 Share Posted September 21, 2013 Kolego opisywałem ostatnio dosyć podobny problem. Przyczyna okazała się błacha, a mechanicy już połowę silnika mi do wymiany zakwalifikowali. Walił na biało czy zimno czy ciepło. Okazało się że przewody paliwowe ześniedziały na mocowaniach w okolicach zbiornika, nawet wilgoci nie było widać na całym dopływie. Dopiero po wstawieniu filterka kontowego przezroczystego (5zł+piwko) przed głównym filtrem okazało się że do silnika więcej szło powietrza niż paliwa. Warto sprawdzić, ja miałem dodatkowo problemy z odpalaniem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lary Posted September 28, 2013 Share Posted September 28, 2013 witam odgrzewam kotleta . mam king caba z przekladka z 2,5d starej generacji na 27td ...wg mnie nie ma 100koni , jak mu daje w obroty to wchodzi jakby sie dlawil ,powietrza lewego nie lapie bo juz na przewodzie mam przezroczysty filterek a i podlaczylem osobno rope z samym tym filtrem aby wykluczyc oryginalny filtr powietrza ... od czego jest drugi zaworek na pompie ? bo nie mam podlaczonej kostki ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.