Krychu82 Posted September 20, 2013 Share Posted September 20, 2013 WItam bardzo serdecznie Zwracam się z prośbą o zidentyfikowanie przyczyn następujących problemów. Pierwszym z nich jest brak reakcji na pedał gazu, a silnik po kilku obrotach gaśnie. Wmiarę normalną pracę udaje się osiągnąć na ogół po czwartej próbie uruchomienia silnika, i tu pojawia się problem numer dwa. Mianowicie spalanie, skoczyło z 6,5-7 do 10 l/100 km przy nie zmienionym stylu jazdy. Oba problemy pojawiły się po naprawie, która polegała na wymianie uszkodzonej turbiny, wtrysków(nowe miały inną numerację niż stare) oraz wyczyszczeniu EGR. Pozdrawiam Krystian Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrewtcv Posted September 21, 2013 Share Posted September 21, 2013 Z uszkodzoną turbiną auto jeździ normalnie, ale nie ma mocy i nie reaguje prawidłowo tak jak napisałeś na pedał gazu. Co do EGR też nie powinno być problemu ponieważ 2 krotnie już sam czyściłem( często zółty check engine). Problemem mogą być wtryski ponieważ spotkałem się z tym w poprzednim aucie, które notorycznie gasło. Jeśli masz możliwość to sprawdź też auto pod komputerem i podaj kody jakie wyskoczą. Możesz też sprawdzić pompę paliwa( zazwyczaj kontorlka pokazuje błąd). Znajomy miał z nią problemy i auto często mu gasło a po wymianie działa elegancko. Przy okazji odsyłam do : http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/24031-p12-19dci-gasnie-na-wolnych/ Więcej już mogą poradzić : voyager1956 oraz eksperci Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krychu82 Posted September 22, 2013 Author Share Posted September 22, 2013 Komputer nie wykazał żadnych błędów, dlatego zapytałem na tym szacownym formu. Turbina, jest świerzo po regeneracji, wiec uszkodzona raczeni nie jest, choć mogli coś sknocić. Kolejne pytanie, czy wtryskiwacze należy programować ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawelsalata Posted September 22, 2013 Share Posted September 22, 2013 Z tego co wiem, to się je programuje. Sam nie mam diesla, ale czytałem o tym tutaj na forum. Poszukaj, bo było o tym. Link to comment Share on other sites More sharing options...
preston81 Posted September 23, 2013 Share Posted September 23, 2013 to ze turbine masz po regeneracji nie znaczy ze dziala poprawnie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krychu82 Posted September 27, 2013 Author Share Posted September 27, 2013 A jakie ciśnienie powinna wytwarzać? moja przy 3000 obrotów wyrważa 2,56 bara. Czy to nie jest zbyt mało ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
voyager1956 Posted September 27, 2013 Share Posted September 27, 2013 Wpis w Google tali tytul ,, cisnienie na pompie paliwa w p12" i wychodzi 3bary. Wpisz w Google taki tytul ,, cisnienie na pompie paliwa w p12" i wychodzi 3bary. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.