Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

P12 1.9 dci Poszukuję półoś prawą.


shivaki481
 Share

Recommended Posts

Ah, żeby to było takie proste...

Potrzebuję całą półoś, więc tylko ostatni z Twoich linków pasuje - sprawdzałem oczywiście w tym sklepie już kilka dni temu, niestety na stanie nie posiadają, do producenta dodzwonić się nie mogą, więc niestety - nadal poszukuję...

Link to comment
Share on other sites

Gdy przeglądałem Alledrogo, to faktycznie byłem zaskoczony że ich nie ma. A przecież takie angliki też ściągają.

A próbowałeś dopytać się czy czasem nie pasuje od jakiejś Renówki. Musisz tylko wiedzieć dokładne wymiary - długość, grubość, ilość klinów zewnętrznych i wewnętrznych tj. przy skrzyni i przy kole.

 

PS.

Ruszyłem moje źródła i będzie Ci naprawdę ciężko znaleść.

Z Renówką już możesz sobie darować. Od Renault nie pasuje, a P12 z tym silnikiem to żaden azjata ani francuz.

Na rynek angielski P12 1,9dci nie wychodziły, więc brak i "dawców".

Zostaje Ci tylko szukać, szukać .......lub serwis.

Edited by mirekg9
Link to comment
Share on other sites

Panowie,

a powiedzcie mi - laikowi, czy to możliwe by była to faktycznie wina półosi.

Wyjeżdżałem z garażu podziemnego, jadąc pod dość stromą górkę wyskoczył mi bieg (jechałem na 2), zatrzymałem się na połowie górki, wcisnąłem sprzęgło, wrzuciłem jedynkę - auto ani drgnie (słychać jakieś chrobotanie), zjechałem na dół - biegi wchodzą nawet bez wciśniętego sprzęgła. Czy to nie wina sprzęgła właśnie? Możliwe by to była wina półosi?

Link to comment
Share on other sites

No to prędzej sprzęgło. Jeśli biegi wchodzą bez wciskania sprzęgła na uruchomionym silniku, to sprzęgło. Tarcza/docisk rozsypane i nie ma połączenia silnik - skrzynia biegów.

 

Jeśli byłaby to walnięta półoś, to bez wciśniętego sprzęgła nie wrzuciłbyś biegu bez zgrzytu.

Przy uszkodzonej półosi, mógłbyś wrzucić bieg tylko przy wciśniętym sprzęgle, ale nie ruszyłbyś z miejsca.

Link to comment
Share on other sites

To ja już nie mam pojęcia. Google odpowiada, że może to być wina półosi - zawiozłem ją do regeneracji, odbieram po 16ej i zawożę do mechaników. Zobaczymy co będzie...

Link to comment
Share on other sites

Jeśli była walnięta półoś, to jak podniesiesz cały przód (oba koła w powietrzu), wrzucisz pierwszy bieg i puścisz sprzęgło, to koło z nieuszkodzoną półosią powinno się obracać, a to z uszkodzoną - nie powinno się obracać.

 

Jeśli żadne koło się nie będzie obracać, to wina sprzęgła.

Link to comment
Share on other sites

Auto odebrałem kilka dni temu. Regenerowana półoś zamontowana - auto śmiga, sprzęgło w porządku. Nie chcę zapeszyć, ale gdyby ktoś miał problem z dostępnością tej części zamiennej, to radzę od razu szukać firmy regenerującej Wasze zepsute półosie. Ja straciłem kilka dni i sporo nerwów na poszukiwania nowej czy używanej - niepotrzebnie.

Moja półoś regenerowana była w firmie Cezan, w Piasecznie - w razie czego dane kontaktowe znajdziecie googlując. Dostałem roczną gwarancję na półoś. Regenerowane były - przegub zewnętrzny, przegub wewnętrzny i podpora. Na nowe wymienione zostało łożysko podpory.

Koszt całej przygody - 1250 PLN.

 

Dziękuję za pomoc Panowie. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...