shivaki481 Posted September 21, 2013 Share Posted September 21, 2013 (edited) Witam,Poszukuje prawej poloski. Edited September 25, 2013 by shivaki481 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mirekg9 Posted September 21, 2013 Share Posted September 21, 2013 A to tak ciężko poszukać. Jestem w pracy - imam czas , więc proszę. http://allegro.pl/nissan-primera-p12-polos-prawa-przegub-abs-bielsko-i3492785633.html http://allegro.pl/polos-nissan-primera-p12-1-9-dci-regeneracja-frezu-i3556616608.html http://allegro.pl/polos-walek-polosi-prawy-nissan-primera-p12-1-9dci-i3559845154.html http://e-autoparts.pl/wal-napedowy-p-109820.html?review=true Po za tym zostaje Ci dzwonienie i dokładne rozpytanie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shivaki481 Posted September 23, 2013 Author Share Posted September 23, 2013 Ah, żeby to było takie proste... Potrzebuję całą półoś, więc tylko ostatni z Twoich linków pasuje - sprawdzałem oczywiście w tym sklepie już kilka dni temu, niestety na stanie nie posiadają, do producenta dodzwonić się nie mogą, więc niestety - nadal poszukuję... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mirekg9 Posted September 23, 2013 Share Posted September 23, 2013 (edited) Gdy przeglądałem Alledrogo, to faktycznie byłem zaskoczony że ich nie ma. A przecież takie angliki też ściągają. A próbowałeś dopytać się czy czasem nie pasuje od jakiejś Renówki. Musisz tylko wiedzieć dokładne wymiary - długość, grubość, ilość klinów zewnętrznych i wewnętrznych tj. przy skrzyni i przy kole. PS. Ruszyłem moje źródła i będzie Ci naprawdę ciężko znaleść. Z Renówką już możesz sobie darować. Od Renault nie pasuje, a P12 z tym silnikiem to żaden azjata ani francuz. Na rynek angielski P12 1,9dci nie wychodziły, więc brak i "dawców". Zostaje Ci tylko szukać, szukać .......lub serwis. Edited September 23, 2013 by mirekg9 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ToArizona Posted September 23, 2013 Share Posted September 23, 2013 tez dlugo to przerabialem. a co ci padlo w polosce? sa zaklady ktore je regeneruja przeciez.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shivaki481 Posted September 25, 2013 Author Share Posted September 25, 2013 Panowie, a powiedzcie mi - laikowi, czy to możliwe by była to faktycznie wina półosi. Wyjeżdżałem z garażu podziemnego, jadąc pod dość stromą górkę wyskoczył mi bieg (jechałem na 2), zatrzymałem się na połowie górki, wcisnąłem sprzęgło, wrzuciłem jedynkę - auto ani drgnie (słychać jakieś chrobotanie), zjechałem na dół - biegi wchodzą nawet bez wciśniętego sprzęgła. Czy to nie wina sprzęgła właśnie? Możliwe by to była wina półosi? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawelsalata Posted September 25, 2013 Share Posted September 25, 2013 No to prędzej sprzęgło. Jeśli biegi wchodzą bez wciskania sprzęgła na uruchomionym silniku, to sprzęgło. Tarcza/docisk rozsypane i nie ma połączenia silnik - skrzynia biegów. Jeśli byłaby to walnięta półoś, to bez wciśniętego sprzęgła nie wrzuciłbyś biegu bez zgrzytu. Przy uszkodzonej półosi, mógłbyś wrzucić bieg tylko przy wciśniętym sprzęgle, ale nie ruszyłbyś z miejsca. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shivaki481 Posted September 25, 2013 Author Share Posted September 25, 2013 To ja już nie mam pojęcia. Google odpowiada, że może to być wina półosi - zawiozłem ją do regeneracji, odbieram po 16ej i zawożę do mechaników. Zobaczymy co będzie... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mirekg9 Posted September 25, 2013 Share Posted September 25, 2013 Jakie koszta regeneracji? Czy fachowcy wypowiadali się coś na temat tej Twojej półośki? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawelsalata Posted September 25, 2013 Share Posted September 25, 2013 Jeśli była walnięta półoś, to jak podniesiesz cały przód (oba koła w powietrzu), wrzucisz pierwszy bieg i puścisz sprzęgło, to koło z nieuszkodzoną półosią powinno się obracać, a to z uszkodzoną - nie powinno się obracać. Jeśli żadne koło się nie będzie obracać, to wina sprzęgła. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shivaki481 Posted October 2, 2013 Author Share Posted October 2, 2013 Auto odebrałem kilka dni temu. Regenerowana półoś zamontowana - auto śmiga, sprzęgło w porządku. Nie chcę zapeszyć, ale gdyby ktoś miał problem z dostępnością tej części zamiennej, to radzę od razu szukać firmy regenerującej Wasze zepsute półosie. Ja straciłem kilka dni i sporo nerwów na poszukiwania nowej czy używanej - niepotrzebnie. Moja półoś regenerowana była w firmie Cezan, w Piasecznie - w razie czego dane kontaktowe znajdziecie googlując. Dostałem roczną gwarancję na półoś. Regenerowane były - przegub zewnętrzny, przegub wewnętrzny i podpora. Na nowe wymienione zostało łożysko podpory. Koszt całej przygody - 1250 PLN. Dziękuję za pomoc Panowie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.