Guest Sepsa Posted September 21, 2013 Share Posted September 21, 2013 Witam Kolegów. Jak w temacie - coś mi kapało pod deską , zostawiłem auto znajomemu i pojechałem w delegacje,dzisiaj mi zadzwonił że odkręcił zegary i okazało się że jakiś wężyk od skrzyni biegów który idzie do prędkościomierza. Jest to możliwe ? Znajomy takie auto pierwszy raz miał w rękach i troche nie wie jak temat ugryźć , ja na mechanice sie nie znam... mówi że może coś trzeba odpowietrzyć... znacie temat? Poza tym jakby mi ktoś podrzucił na priva namiar na jakiegoś mechaniora od silników w okolicy Warszawy będe wdzìeczny -auto na gazie pracuje super, a na benzynie krztusi się i szarpie strasznie... pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
hugh_h Posted September 21, 2013 Share Posted September 21, 2013 dziwne ... ale ewentualnie linką prędkościomierza by mogło coś zasuwać woda / olej ?, ale to musiało by odpowietrzenie być zapchane Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sepsa Posted September 22, 2013 Share Posted September 22, 2013 Powódź może to nie była ale jedne spodnie mi zalatwiło ,no i jak sie łape wsadziło od dołu w deskę rozdzielczą to upieprzona w oleju... skrzynia zalana piwem oczywiście :-P Link to comment Share on other sites More sharing options...
lemmy69 Posted September 22, 2013 Share Posted September 22, 2013 a jaka to skrzynia jest ? z automatem dopiero się zapoznaję a manualna podobnie jak reduktor, mosty i zbiornik powinna mieć odpowietrzniki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sepsa Posted September 22, 2013 Share Posted September 22, 2013 Manualna , podjadę jutro i spróbuję poszukać tych odpowietrzników... Link to comment Share on other sites More sharing options...
lemmy69 Posted September 22, 2013 Share Posted September 22, 2013 nie musisz szukać, to są węże gumowe umiejscowione w górnej części każdego z podzespołów które wymieniłem, ten z tylnego mostu wsunięty jest przeważnie w belkę mocowania zbiornika, ten ze zbiornika biegnie do tajemniczej czarnej puszki pod maską ... a pozostałe połączone metalową magistralą kończą się w komorze silnika gdzieś u góry ale wylotem do dołu napewno żaden z nich nie powinien kończyć się w kabinie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.