vern1985 Posted September 23, 2013 Share Posted September 23, 2013 czesc, jak w temacie jestem po wymianie uszczelki pod glowica, niestety pali olej/dymi jak diabli, tak wiec remont zaowocal wyjsciem kolejnych komplikacji, tj perspektywa wymiany/remontu tlokow pierscieni,szlifu bloku pewnie itp do tego od razu moznaby zmienic rozrzad(dzwoni lekko lancuch) W duzym skrocie, silnik mam do wyrzucenia ;-( perspektywa wladowania 4000pln w kapitalke silnika( tak orientacyjnie by to wszystko wygladalo... ) Ma ktos jakies rady / sugestie ? skad silnik ewentualnie? boje sie, ze ryzykujac kupno uzywki , wdepne w kolejna jednostke z dobrze zamaskowanymi usterkami ; / Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vito8282 Posted September 23, 2013 Share Posted September 23, 2013 Jeśli słychać było łańcuch i dymił jak diabli to chyba nie Myślałeś że wymiana uszczelki pod głowicą go uzdrowi ? Ja już raz używkę kupiłem i odradzam szczególnie te super okazje {bo tanio }. Remont starego ? 4000 spokojnie zrobisz i jak nie będziesz oszczędzał na częściach tylko te najważniejsze rzeczy dobrej jakości łańcuszek , napinacz pierscienie uszczelniacze itd . z drugiej strony można kupić 1,6 w dobrym stanie tylko trzeba wiedzieć na co zwracać uwagę Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
misq Posted September 24, 2013 Share Posted September 24, 2013 Dopiero co robiłem remont SR20 Pierścienie, panewki, rozrząd, uszczelki i uszczelniacze, paski, olej, płyny, przy okazji alternator i pare innych rzeczy które wyszły po drodze.. 2tyś na części (bez tłoków i szlifu cylindrów) to lekką ręką (z rabatem ok 20-30% z hurtowni) plus za robotę minimum 1000zł. Chyba że masz w rodzinie mechanika co zrobi za flaszkę Może lepiej poszukać używanego z gwarancją? Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Janusz_ Posted September 25, 2013 Share Posted September 25, 2013 Sam się ostatnio orientowałem co do cen remontu silnika. Same części bez rozrządu to jakieś 800-1000zł (części do 1,6 będą tańsze), do tego robocizna 800-1000zł. Przed wymianą uszczelki też palił/dymił? Link to comment Share on other sites More sharing options...
vern1985 Posted September 25, 2013 Author Share Posted September 25, 2013 przed wymiana brak duzo oleju i palil naturalnie mnostwo plynu chlodniczego(schodzilo mi pol zbiornika wyrownawczego przez noc ) , dymil tylko po odpaleniu przez pierwsze 2min... potem gralo, pracowal tez rowno no ale cóż... ale temat w zasadzie nieaktualny, wyszarpalem blizniacza jednostke 1,6 za 1000zl i jestem w trakcie swapa, zdaje sie, ze tak trzeba bylo od poczatku dzialac , zaoszczedzilbym mnostwo czasu i pieniedzy ;-) pozdro ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
vincetti Posted September 27, 2013 Share Posted September 27, 2013 wyszarpalem blizniacza jednostke 1,6 za 1000zl Za ILE??? za 1000zl mogę ci załatwić 2x GA16DE + montaż w cenie. Sam ostatnio wymieniałem i wiem że warto kupować tam gdzie kupowałem. Te silniki są praktycznie niezniszczalne, dlatego są tanie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.