misiek9410 Posted September 24, 2013 Share Posted September 24, 2013 Poszukuje warsztatu w okolicach Warszawy gdzie zregenerują wtryski i ustawią kąt wtrysku. Jakieś prpozycje?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mirekg9 Posted September 24, 2013 Share Posted September 24, 2013 A nie lepiej najpierw zastosować np. Liquy Moli? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
misiek9410 Posted September 24, 2013 Author Share Posted September 24, 2013 w tym przypadku nie podejrzewam żeby pomogło. A jak nawet pomoże to prawdopodobnie na chwile. Mam chwilowo większą sumę pieniędzy to chce zrobić samochód na cacy. Zostało tylko to. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paweleknowakowski Posted September 26, 2013 Share Posted September 26, 2013 (edited) Ludziska chwalą majstra z Nadarzyna, Podkowiński jak dobrze pamiętam. Edited September 26, 2013 by nowak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adambyw Posted September 30, 2013 Share Posted September 30, 2013 Nie wiem czy jest sens regenerować. Ostatnio rozmawiałem z gościem w serwisie bosha, nowa końcówka wrtysku to ok 90zl i podobnie robocizna z regulacją, czyli ok 180zł za wtrysk. I dostajesz praktycznie nowy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marlos90 Posted September 30, 2013 Share Posted September 30, 2013 końcówka wtrysku 90zł? na nz jest osoba która mi za końcówki boscha podawała cenę coś ok 50-60zł za sztukę.. dochodzi tylko podmienić, ustawić i w głowicę wkręcić.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
misiek9410 Posted September 30, 2013 Author Share Posted September 30, 2013 to dajcie namiar na gościa który sprzeda mi końcówki wtrysków po 60 zlotych Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hary7 Posted October 1, 2013 Share Posted October 1, 2013 Misiek, a jakie masz objawy na silniku że chcesz regenerować wtryski? Pytam bo moja nyska trochę ciężej zapala a jak już odpali to walnie porządną chmurą siwego dymu. I to bez względu na to czy ciepły czy zimny. (był nawet okres że bardzo ciężko zapalała ale to niejako samo minęło) Jak już odpali to chodzi normalnie i nawet specjalnie nie kopci podczas przyśpieszania. I tak się zastanawiam od czego zacząć poszukiwania problemu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
misiek9410 Posted October 1, 2013 Author Share Posted October 1, 2013 Przyspieszanie, wyprzedzanie = czarny dym. Pali od strzała nie wazne czy zimny czy ciepły. Czasem na wolnych bujnie obrotami. A u ciebie martwi mnie siwy dym... może być coś z uszczelką lub głowicą.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mirekg9 Posted October 1, 2013 Share Posted October 1, 2013 Wyżej pisałem, czy nie lepiej wlać najpierw Liqui Moly, lecz miałem odpowiedź, że jest kaska to lepiej zrobić na cacy. Kiedyś byłem u mechanika (z innym samochodem) bo zaczął się dławić, dusić, nie równo pracować. Chciałem aby sprawdził mi wtryski lub ewentualnie wymienił. Mechanior powiedział, że oczywiście może to zrobić, lecz najpierw proponował wlać odpowiedni środek i trochę pojeździć i zobaczyć czy jest poprawa, a pieniądze zawsze zdąże wydać jak poprawy nie będzie. Środek wlałem i poprawa była po 400km. Do mechaniora zadzwoniłem z podziękowaniem i kasę zaoszczędziłem. Nikomu w kieszeń nie zaglądam ani też nie reklamuję tego produktu, lecz dzielę się tym co mi pomogło i co zasugerował mechanik. Inny pewnie by wziął kasę i nie wiadomo co by też zrobił. Dodaję że i w Tince też tych środków używam i mam już do nich zaufanie. http://www.youtube.com/watch?v=hBfM-kaZUZc http://www.youtube.com/watch?v=gR7701WHXII Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adambyw Posted October 2, 2013 Share Posted October 2, 2013 Marlos, napisałem że to serwis Bosha, tylko nie napisałem że z autoryzacją. Może i drogo ale to ASO A wybieram się do niego bo jako jedyny mówi że naprawi mi lejący (na zewnątrz) wtrysk sterujący z gwarancją. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hary7 Posted October 2, 2013 Share Posted October 2, 2013 Uszczelka to raczej u mnie jest OK. Przez 5 lat nie dolewałem płynu chłodzącego. Aczkolwiek nie jest tak mocny jak być powinien (ale to też jest subiektywne bo nie jeździłem inną nyską) Sprubuje tago środka do paliwa. U mnie z kasą krucho. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Navstar Posted October 25, 2013 Share Posted October 25, 2013 a slyszeliscie o tescie przelewowym? Mozna to w td zrobic?Wlasnie natrafilem na taki material Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mirekg9 Posted October 25, 2013 Share Posted October 25, 2013 Bawić się zawsze można. Ale i tak w końcowej fazie pojedziesz do mechanika. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Navstar Posted October 25, 2013 Share Posted October 25, 2013 ale na sprawdzeniu bym zaoszczedzil Koncowki zexela sa zaje%^*#e drogie :/ Wiecie jak to zrobic? przeplywy sa polaczone ze soba, teraz nie widze silnika to ciezko mi okreslic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobytempelton Posted October 25, 2013 Share Posted October 25, 2013 (edited) Ale w jtd z resztą jak w każdym common railu dawka na każdy wtryskiwacz jest zależna od kilku danych spływających do sterownika, od zużycia wtryskiwaczy też, ale głównie od czujnika spalania detonacyjnego, jeżeli czujnik wyczuwa drgania silnika to na jednych wtryskiwaczach obcina dawkę na drugich dodaje by wyrównać pracę silnika. W nissanie cd20t tego nie ma pompa i wtryskiwacze są mechaniczne, a pompa ma rozdzielacz obrotowy i jedną sekcje tłoczącą paliwo, na wszystkich wtryskiwaczach pompa daje to samo ciśnienie i tą samą dawkę. Może niezrozumiałe, ale badanie menzurkami nic w tym naszym silniku nie da. Do wtryskiwaczy w cd20t potrzebny jest próbnik wtryskiwaczy, liczy sie to czy pyli czy nie czy leje i pod jakim kątem pyli, a przede wszystkim ciśnienie otwarcia wtryskiwacza czyli 150-160bar. O takim próbnikiem http://allegro.pl/probnik-wtryskiwaczy-osobowe-ciezarowe-n-sacz-i3621937764.html Edited October 25, 2013 by bobytempelton 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Navstar Posted November 9, 2013 Share Posted November 9, 2013 (edited) mirekg9 tak stosowales LIQUI MOLY? chyba lepsze rozwiazanie niz wlanie w bak. Nie rozcienczamy srodka i czysci tylko wtryskiwacze Pytanie tylko czy na cieplym silniku, czy na zimnym? Chyba lepiej na zimnym bo i tak wieksza dawke wtedy bedzie podawal komputer Za chwile zamawiam srodek i jakos w tygodniu bede sie zabieral za to, bo mam powazny problem z wtryskiem od dluzszego czasu :/ Wierze, ze uzdrowi moja Pati P.S. Przed zabiegiem wymienie filtr paliwa, zeby czysty LM polecial na koncowki Edited November 9, 2013 by Navstar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobytempelton Posted November 9, 2013 Share Posted November 9, 2013 Tylko w primerce gdzie to zainstalujesz? wyczyścisz tylko wtryskiwacze? jak? Może to i dobrze że ktoś ma pomysł z ominięciem baku i wypłukaniu z baku wszystkich syfów i napchaniu ich w wtryskiwacze i pompę. Tylko że w primerce musisz takie coś wstawić przed pompą a za filtrem, i wszystkie syfy z pompy a zaręczam że jest tych osadów trochę wylądują we wtryskiwaczach. Robiłem wtryskiwacze nie raz, najszybszym sposobem jest rozebranie ich, wymycie w benzynie wymiana końcówek jak trzeba złożenie i tyle, jak końcówki kosztują po 200zł niekiedy docierałem je czyli regenerowałem i pomagało, ten preparat nic nie da pisze z góry, wyczyści nastawnik i tyle. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mirekg9 Posted November 9, 2013 Share Posted November 9, 2013 mirekg9 tak stosowales LIQUI MOLY? chyba lepsze rozwiazanie niz wlanie w bak. Nie rozcienczamy srodka i czysci tylko wtryskiwacze Pytanie tylko czy na cieplym silniku, czy na zimnym? Chyba lepiej na zimnym bo i tak wieksza dawke wtedy bedzie podawal komputer Za chwile zamawiam srodek i jakos w tygodniu bede sie zabieral za to, bo mam powazny problem z wtryskiem od dluzszego czasu :/ Wierze, ze uzdrowi moja Pati P.S. Przed zabiegiem wymienie filtr paliwa, zeby czysty LM polecial na koncowki Ja się w to nie bawiłem, lecz zleciłem to Boschowi używali LM 5154 i robili to za pomocą urządzenia Jet Clean Tronic. Odpowiednikiem LM 5154, jest LM 5156 ale wlewa się go już do baku na ok. 40l, a nie tak jak w ulotce 60/70l. Ma to być dawka uderzeniowa. Natomiast odpowiednikiem tych dwóch /i tańszym/ jest LM 2666, którego używa się już od czasu do czasu tylko zapobiegawczo i konserwacyjnie - jeśli tak można nazwać. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Navstar Posted December 9, 2013 Share Posted December 9, 2013 Tylko w primerce gdzie to zainstalujesz? wyczyścisz tylko wtryskiwacze? jak? Może to i dobrze że ktoś ma pomysł z ominięciem baku i wypłukaniu z baku wszystkich syfów i napchaniu ich w wtryskiwacze i pompę. Tylko że w primerce musisz takie coś wstawić przed pompą a za filtrem, i wszystkie syfy z pompy a zaręczam że jest tych osadów trochę wylądują we wtryskiwaczach. Robiłem wtryskiwacze nie raz, najszybszym sposobem jest rozebranie ich, wymycie w benzynie wymiana końcówek jak trzeba złożenie i tyle, jak końcówki kosztują po 200zł niekiedy docierałem je czyli regenerowałem i pomagało, ten preparat nic nie da pisze z góry, wyczyści nastawnik i tyle. Jak to gdzie? wymienie filtr paliwa i na niego to zaloze, tak jak na filmie Racja tak jak piszesz byloby najlepiej, ale wez wszystkie koszty pod uwage: koncowki wtrysku zexel 250x4+demontaz wtrysku+wymiana koncowek + montaz wtryskow. Same koncowki to 1 000zl :/ Takie rzeczy jak juz robic to wszystko. Pompe robilem w zeszlym roku, wiec sie nie boje, ze cos w niej pusci jak wleje LM Chociaz ostatnio leje bogatsza ON z shella i bp i chyba troche pomoglo, jeszcze zaraz pojde odpalic autko i sprawdzic No i po zabiegu Pacjentem był nissan primera p11 2.0TD na zexelu z przebiegiem 317tys kupiłem LIQUI MOLY --> http://www.kolegaberlin.pl/pol_pl_LIQUI-MOLY-DIESEL-SPULUNG-0-5L-4307_1.jpg do tego kupiłem: - wstępy filtr paliwa do ropy, - po 1m. dwa przewody paliwowe ( nie znam średnic, Pan w sklpie mial tylko dwa rodzaje takich przewodów) Jeden szerszy na zasilanie pompy i jeden węższy na powrót, - kilka opasek do zaciśnięcia na przewodach. Przewody podłączyłem na pompę wtryskową. Powrót z pompy jest poprowadzony bezpośrednio do baku. Na przewód zasilający założyłem filterek. W słoiku umieściłem tak przewody aby zasilający dotykał lekko dna a powrót był ponad lustrem środka w słoiku (wtedy widać ile ropy powraca z przepływów, na początku wracało b.dużo. Wyglądało jakby się zawartość słoika gotowała, później już bardzo mało wracało.) Silnik pracuje na tym środku zupełnie normalnie, podczas zabiegu silnik pracował na różnych prędkościach obrotowych, jednak nie przekraczałem 3 tys. Pod koniec pozwoliłem mu się wystudzić. Całość zajęła mi jakieś 40-50 min (łącznie z podłączaniem przewodów i dziurawieniem dekielka słoika ) Co zauważyłem po zastosowaniu LM: - silnik pracuje znacznie ciszej, - wtrysk dalej się wiesza , - motor pracuje elastyczniej (wcześniej podzas szybkiego puszczenia gazu w trakcie jazdy lubił szarpnąć i dopiero wtedy płynnie hamować, teraz robi to bardzo płynnie), - samochód jeździ bez najmniejszego oporu bez gazu na każdym biegu, czy to pod lekką gurkę, czy to jadę sam czy z kolegą 140kg nawet z nim pod wzniesienie się spokojnie wdrapuje (wcześniej musiałem lekko pomóc gazem nawet jak sam jeździłem) Kosz całego zabiegu to ok 60-70zł wszystkie objawy przeczyszczenia mi się podobają, chociaż w moim wypadku nie pomógł mi z tym wtryskiem, ale mimo to sądzę, że warto taki zabieg zrobić A wyglądało to tak: http://www.youtube.com/watch?v=mXeesIIaV0w&feature=youtu.be Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mirekg9 Posted December 11, 2013 Share Posted December 11, 2013 (edited) Musisz zmienić operatora kamery. Mało szczegułów i rączki "latają". Edited December 11, 2013 by mirekg9 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Navstar Posted December 11, 2013 Share Posted December 11, 2013 słaby aparat, ale wszystko opisalem, wiec z odtworzeniem pomyslu nie powinno byc problemow Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mirekg9 Posted December 11, 2013 Share Posted December 11, 2013 Mały żarcik oczywiście . Czytałem i wszystko jest jasne, ale w porównaniu z tymi filmikami co dałeś wcześniej, to miedzy tamtymi a Twoim to jest pewna różnica. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.