saturator Posted September 24, 2013 Share Posted September 24, 2013 mam problem ze swoją n15 a mianowicie silnik sie dusi. czasami muszę bardziej przygazować aby auto ruszyło bez problemu. Przy zmianie biegów na wolnych obrotach czuć strasznie iż coś dławi silnik ale jak juz autko wejdzie na wysokie obroty to idzie. Na autostradzie przy stałej prędkości 120 km/h i równym trzymaniu gazu cyklicznie czuć było iż ta moc gdzieś ucieka przez ok 8 sek a potem jest ok i tak co jakiś czas. Można to porównać do potężnego uderzenia wiatru w przód. Jeżeli ktoś sie spotkał z takim przypadkiem to bardzo proszę o pomoc, Dodoam iż auto jest tylko benzynowe i katalizator został usunięty. (jestem nowy proszę nie bić) pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
sami77 Posted September 25, 2013 Share Posted September 25, 2013 Jeśli masz możliwość to podłącz pod komputer.Kiedy wymieniane były świece i kable (jeśłi były) ? Na początek sprawdziłbym wężyki podciśnienia oraz cewkę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smok_DW Posted September 25, 2013 Share Posted September 25, 2013 Jaki wogole masz silnik? Uzupelnienie profilu tez by starczylo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
saturator Posted September 25, 2013 Author Share Posted September 25, 2013 świece zmieniałem jakieś 4 lata temu przewodów nie zmieniałem. silnik 1.4, 87 kucy. gdzies czytałem na forum ze wymiana świec i przewodów nic nie dała. człowiek utopił 500 pln i problem dalej występował i nie znalazł rozwiazanie. niestety nie mam możliwości podłączenia pod komputer. ewentualnie ile to kosztuje i gdzie w Łodzi można to wykonać. szczerze powiem na autach sie nie znam . Sami 77 jak bys mógł napisać jak sprawdzić przewód podcisnienia i cewkę bede wdzięczny. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.