Guest mattizek Posted September 25, 2013 Share Posted September 25, 2013 Witam Kolegów z Forum. Sytuacja przedstawia się tak. Kupiłem auto z przebiegiem 95 tkm w niemczech z książka wszystko jest jak trzeba ale nie o to chodzi. Auto nie osiąga pełnych obrotów gdyż czasami turbina się odzywa. A momentami jest tak ze turbo pompuje i wszystko jest ok. W tym celu udałem się do mechanika który przez cały tydzień walczył z "padłem" wymieniając podzespoły z bliźniaczej wersji. Przekładał wszystko wszystkie czujniki potencjometry. Zerknął do turbiny też wydaje się wszystko ok ale podczas tych zabiegów zauważył, iż masa silnikowa sobie lata jak żyd po pustym sklepie i ja podpiął z powrotem. Większość błędów które wykazywał komputer zniknęło lecz nadal jest problem z osiągami. Z obserwacji wynika iż po odpaleniu jak jej się da gazu odpowiednią ilość jedzie lecz gdy człowiek przestaje jej wstawiać znowu turbo pada i znowu jest wolnossący muł. Zostało mi chyba tylko do sprawdzenia pompa paliwa i komputer I tu pojawia się pytanie możliwe że masa zrobiła zwarcie w ECU ?? Jeżeli tak to komputer kupie ale wszystkie przeważnie są z imobilizerem i tu pojawia sie prośba o odesłanie mnie do wątka jak to się robi. Chyba, że koledzy macie jeszcze jakiś inny pomysł co z tym fantem zrobić. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mirekg9 Posted September 25, 2013 Share Posted September 25, 2013 Dziwne że wymieniał wszystkie czujniki, po co? Czy był podłączany pod komputer i jakie pokazał błędy? Bo z tego wynika że nie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mattizek Posted September 25, 2013 Share Posted September 25, 2013 Tak wymieniał wszystkie w celu sprawdzenia który może być wadliwy w czasie wymian wyszło ze masa była uwalona. bo przed tym każdy czujnik wskazywał co innego. np temp dolotu powietrza ze temp powietrza miała - 4089C Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.