Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Terrano 2 2,4 b Stukanie zaworów


zapas6

Recommended Posts

Witam szanownych kolegów , potrzebuje informacji na temat stukających zaworów podczas jazdy.
Od początku - mechanik wymieniał łańcuch rozrządu ( stary łańcuch był luźny i zerwał prowadnicę ) przy okazji wymienione były uszczelniacze i planowana głowica.
po złożeniu podczas przyśpieszania i zwalniania słychać stukanie zaworów.
Czy ustawia się zapłon i ewentualnie jak?
Co może być przyczyną stukania zaworów poza zapłonem.
Czy wymiana klawiatury coś pomoże? ( sugestia mechanika )

Link to comment
Share on other sites

MOŻE U CIEBIE JEST TO SAMO CO UMNIE CZYLI padly  REGULATORY  LUZU  ZAWORÓW  ALE WYMIANA ICH NA NOWE TO JEST MAJĄTEK JEDEN KOSZTUJE OKOŁO 300 ZŁ. A U MNIE JEST ICH 12 , MOŻESZ spróbować je reanimować ,  jak masz opisane pod postem o padniętym silniku .

Czy u ciebie klepie zawsze czy czasami , u mnie po odpaleniu raz chodzi idealnie nic nie słychać a czasami klepie i jak jade i na wolnych obrotach ?

Link to comment
Share on other sites

Dzieki za uwagi ale zawory stukają przy dodawaniu i odejmowaniu gazu wczasie jazdy , na postoju jest cisza

Link to comment
Share on other sites

nie stukają przy jeździe ze stalą prędkością i na wolnych obrotach

stykają przy przyśpieszaniu i zwalnianiu

Link to comment
Share on other sites

Zmień mechanika.Zmierz ciśnienie na tłokach,sprawdzć ustawienie zapłonu lampą stroboskopową.

Przyczyn może być kilka np.

żle złożony rozrząd,przestawiony zapłon

Link to comment
Share on other sites

ok dzieki za podpowidzi

ale jakby źle był ustawiony rozrząd to mamy dodatkowe skutki nie równa praca , problem z odpaleniem

a u mnie ładnie odpala silnik, na wolnych obrotach i równo chodzi


Witam i dziekuje za podpowiedzi sytuacja się wyjaśniła

Obecnie poszukuje silnika 2.4 benzyna uczciwego.

mael do mnie zapas6@poczta.onet.pl

Link to comment
Share on other sites

Prawdopodobnie jest luz na tulejkach łaczących tłok z resztą

Link to comment
Share on other sites

Odradziłbym kupowanie "uczciwego silnika"

Zrób remont tego co masz ,bedziesz pewny ze masz dobry.Ja kiedyś sie skusiłem i przejechałem 22 tys i remont musiałem robić albo znowu ryzykować i kupowac kolejny silnik.

Jak zrobisz remont to napewno przejedziesz 200 tys. decyzja nalezy do ciebie.

Ja kupiłem tłoki IC ze sworzniami komplet za 42 złote.komplet pierscieni za 190,remont głowicy 450,uszczelka pod głowice 65,rozrzad 400

olej 65 filtr 18 i własna praca a i uszczelniaze na wał cos kolo 60 dych komplet.uszczelka wydechu 24 i dolotu 12,tubka silkonu 12

I wiesz co masz.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...