zapas6 Posted September 27, 2013 Share Posted September 27, 2013 Witam szanownych kolegów , potrzebuje informacji na temat stukających zaworów podczas jazdy.Od początku - mechanik wymieniał łańcuch rozrządu ( stary łańcuch był luźny i zerwał prowadnicę ) przy okazji wymienione były uszczelniacze i planowana głowica.po złożeniu podczas przyśpieszania i zwalniania słychać stukanie zaworów.Czy ustawia się zapłon i ewentualnie jak?Co może być przyczyną stukania zaworów poza zapłonem.Czy wymiana klawiatury coś pomoże? ( sugestia mechanika ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
haczepsu Posted September 27, 2013 Share Posted September 27, 2013 MOŻE U CIEBIE JEST TO SAMO CO UMNIE CZYLI padly REGULATORY LUZU ZAWORÓW ALE WYMIANA ICH NA NOWE TO JEST MAJĄTEK JEDEN KOSZTUJE OKOŁO 300 ZŁ. A U MNIE JEST ICH 12 , MOŻESZ spróbować je reanimować , jak masz opisane pod postem o padniętym silniku . Czy u ciebie klepie zawsze czy czasami , u mnie po odpaleniu raz chodzi idealnie nic nie słychać a czasami klepie i jak jade i na wolnych obrotach ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
zapas6 Posted September 27, 2013 Author Share Posted September 27, 2013 Dzieki za uwagi ale zawory stukają przy dodawaniu i odejmowaniu gazu wczasie jazdy , na postoju jest cisza Link to comment Share on other sites More sharing options...
zapas6 Posted September 27, 2013 Author Share Posted September 27, 2013 nie stukają przy jeździe ze stalą prędkością i na wolnych obrotach stykają przy przyśpieszaniu i zwalnianiu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotrastorun Posted September 28, 2013 Share Posted September 28, 2013 Zmień mechanika.Zmierz ciśnienie na tłokach,sprawdzć ustawienie zapłonu lampą stroboskopową. Przyczyn może być kilka np. żle złożony rozrząd,przestawiony zapłon Link to comment Share on other sites More sharing options...
fikolek2 Posted September 28, 2013 Share Posted September 28, 2013 2.4 jest kolizyjny przy złym ustawieniu rozrządu tłoki spotkają się z zaworami Link to comment Share on other sites More sharing options...
zapas6 Posted October 1, 2013 Author Share Posted October 1, 2013 ok dzieki za podpowidzi ale jakby źle był ustawiony rozrząd to mamy dodatkowe skutki nie równa praca , problem z odpaleniem a u mnie ładnie odpala silnik, na wolnych obrotach i równo chodzi Witam i dziekuje za podpowiedzi sytuacja się wyjaśniła Obecnie poszukuje silnika 2.4 benzyna uczciwego. mael do mnie zapas6@poczta.onet.pl Link to comment Share on other sites More sharing options...
zapas6 Posted October 2, 2013 Author Share Posted October 2, 2013 Prawdopodobnie jest luz na tulejkach łaczących tłok z resztą Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotrastorun Posted October 3, 2013 Share Posted October 3, 2013 Odradziłbym kupowanie "uczciwego silnika" Zrób remont tego co masz ,bedziesz pewny ze masz dobry.Ja kiedyś sie skusiłem i przejechałem 22 tys i remont musiałem robić albo znowu ryzykować i kupowac kolejny silnik. Jak zrobisz remont to napewno przejedziesz 200 tys. decyzja nalezy do ciebie. Ja kupiłem tłoki IC ze sworzniami komplet za 42 złote.komplet pierscieni za 190,remont głowicy 450,uszczelka pod głowice 65,rozrzad 400 olej 65 filtr 18 i własna praca a i uszczelniaze na wał cos kolo 60 dych komplet.uszczelka wydechu 24 i dolotu 12,tubka silkonu 12 I wiesz co masz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.