piotrkowi70 Posted September 28, 2013 Share Posted September 28, 2013 przy zimnym silniku wskaznik temp. pokazuje maxa. Podczas jazdy po pewnym czasie (najpierw wskazówka skacze ) wszystko wraca do normy. Czy ktoś spotkał taki problem.[P11,2.0 16V, 1999] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grimm Posted September 28, 2013 Share Posted September 28, 2013 Sprawdź termostat, może się zablokował i do wymiany. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrkowi70 Posted September 28, 2013 Author Share Posted September 28, 2013 Sprawdź termostat, może się zablokował i do wymiany. napewno nie, ponieważ temperatura jest normalna,jeżdzę tak już pół roku,myślę że to czujnik. problem pojawił się po wizycie w warsztacie(wymiana alternatora) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoidberg Posted September 28, 2013 Share Posted September 28, 2013 Ale podczas jazdy silnik w jakimś tam stopniu jest chłodzony przez opływ powietrza, więc termostat może być zepsuty. Ostatnio w Golfie II kolegi na postoju wywalało płyn chłodniczy, a w trakcie jazdy w miarę normalna temperatura była. Okazało się, ze termostat był zepsuty, bo ledwo co się otwierał i przewód do wtyczki wentylatora na chłodnicy utlenił się i nie łączył, więc to też warto sprawdzić. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrkowi70 Posted September 28, 2013 Author Share Posted September 28, 2013 Ale podczas jazdy silnik w jakimś tam stopniu jest chłodzony przez opływ powietrza, więc termostat może być zepsuty. Ostatnio w Golfie II kolegi na postoju wywalało płyn chłodniczy, a w trakcie jazdy w miarę normalna temperatura była. Okazało się, ze termostat był zepsuty, bo ledwo co się otwierał i przewód do wtyczki wentylatora na chłodnicy utlenił się i nie łączył, więc to też warto sprawdzić. ale nawet jak stoi zimny przekręcam kluczyk i pokazuje na wyłączonym silnku wskazówka powyżej skali max. Link to comment Share on other sites More sharing options...
foorest1 Posted September 28, 2013 Share Posted September 28, 2013 Zimne luty w zegarach. Miałem to samo. Gdzieś na forum są o tym tematy. Operacja u elektryka kosztowała 90 zł i 45min. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nrb Posted September 30, 2013 Share Posted September 30, 2013 ale nawet jak stoi zimny przekręcam kluczyk i pokazuje na wyłączonym silnku wskazówka powyżej skali max. Bo w tych silnikach są dwa czujniki temperatury: jeden daje sygnał na zegary a drugi do komputera. Widocznie masz uszkodzony tylko ten pierwszy. Albo jak pisał kolega powyżej zimne luty. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.