Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Różnice pomiędzy wersjami 350z


Guest karol2
 Share

Recommended Posts

Witam

Długo szukałem, ale nie udało mi sie znaleść tematu z odpowiedziami na moje pytania.

Mianowicie, ostatnio wręcz zakochałem sie w 350z i chciałbym dowiedzieć sie kilka rzeczy.

Czym różnią sie wersję pack od premium pack, jak wygląda sprawa dostępu części typu zderzaki, zawieszenie, itp. Czy utrzymanie silnika jest faktycznie trudne i drogie (oczywiście jeżdżąc w normalny sosóB). No i sprawa ewentualnego "tuningu". Na youtube jest pełno filmików 350 z wydechem Nismo ale jak z dostępnością w Polsce? I czy ktoś próbował robić mapę? Z góry dziękuję za odpowiedzi! :)

Link to comment
Share on other sites

premium pack ma pomarańczowe skóry , bose , sterowaniem radiem z kierownicy i pewnie coś więcej . Zderzaki wiem ,że znajomy miał problem z kupnem chociaż na alledrogo niby są , zawieszenie pewne elementy bez problemu w sklepie , pewnych nie było nawet w katalogu ale były na alledrogo . Utrzymanie silnika bez problemu i kosztów oczywiście częsta wymiana oleju . Tuning  jeśli chodzi o silnik chyba ciężka sprawa , ale jak ktoś chce to i tak zrobi :)

Link to comment
Share on other sites

Wszystko da sie zrobic ale musisz miec swiadomosc ze do tego auta wszystko kosztuje 5-10 razy wiecej niz do innych aut i tutaj nie stosuje sie tanich zamiennikow bo to grzech albo po prostu nie ma zamiennikow.

Link to comment
Share on other sites

To auto jest naprawdę niezawodne w porównaniu do innych marek a juz ich trochę miałem. Nie ma żadnego problemu z częściami wystarczy tylko poszukać na internecie a wszystko znajdziesz. Tylko lać i jezdzić, mam  swojego 3 miesiace i uwazam ze jest to fantastyczne auto ! 

Link to comment
Share on other sites

Czy ktoś z was orientuje się jaka istotna różnica występuje między 280KM a 301KM wersją zetki?

Jest to tylko soft czy może istnieją różnice gdzieś w głowicy itd...obie maja VQ35DE...

Link to comment
Share on other sites

niektóre żródła podają nawet moc 286 koni więc co strona to inaczej , nie przywiązywał bym wagi do tego :)

Link to comment
Share on other sites

jednak rozne wersje istnieja... moze w latwy sposob mozna podniesc moc w standardowych wersjach.

Link to comment
Share on other sites

na hamowni mierzysz na kolach a istnieje cos takiego jak sprawnosc ukladu przeniesienia napedu i wynosi ona ok 98-99%. stad roznica.

Edited by micho196
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

moja niby 280hp na hamowni miała 275,2hp

Bardzo męski wynik :)

Hamownia podwoziowa mierzy straty z napędu i wylicza moc silnika.

 

Na naszej Hamowni z dotychczas pomierzonych

Wersje 280KM generują od 257 do 271KM :P

Wersje 300KM (REV UP) - 270-282KM

Wersje dwu przepustniocowe 313KM - 279-293KM (NISMO)

 

No i im mocniejsza wersja tym mniej Nm produkuje...

 

Bazda danych wciąż się rozrasta :)

Witam

Długo szukałem, ale nie udało mi sie znaleść tematu z odpowiedziami na moje pytania.

Mianowicie, ostatnio wręcz zakochałem sie w 350z i chciałbym dowiedzieć sie kilka rzeczy.

Czym różnią sie wersję pack od premium pack, jak wygląda sprawa dostępu części typu zderzaki, zawieszenie, itp. Czy utrzymanie silnika jest faktycznie trudne i drogie (oczywiście jeżdżąc w normalny sosó B). No i sprawa ewentualnego "tuningu". Na youtube jest pełno filmików 350 z wydechem Nismo ale jak z dostępnością w Polsce? I czy ktoś próbował robić mapę? Z góry dziękuję za odpowiedzi! :)

Zmiana wydechu CAT BACKA w zetce absolutnie nic zmienia jeśli chodzi o moce jedynie wpływa na zmianę dźwieku... 

Jedyne co daje jeśli chodzi o wydech to zmiana Y pipa, kolektorów ale nie mogą to być chinole oraz zamiast katów dać de caty ale nie jak chińczycy robią fi60mm a fi50mm - sprawdzone :)

 

Ps. Jak chesz dowiedzieć się czegoś o grzebaniu w zetkach to poczytaj opis mojej maszyny, znajdziesz w nim kompletne kompedium wiedzy na temat puki co podstawowych modów jakie opracowałem dla tego silnika:

http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/84038-coobcia-350z-z-kompresorem-plan-400km/page-2

 

A na temat przyrostów z samych strojeń to zapraszam jest ten temat:

http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/86542-370z-zam%C3%B3wienie-z-uprev/page-3

Czy ktoś z was orientuje się jaka istotna różnica występuje między 280KM a 301KM wersją zetki?

Jest to tylko soft czy może istnieją różnice gdzieś w głowicy itd...obie maja VQ35DE...

Różnice silnikowe przedstawiłem w tym topicu:

http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/90924-350z-przed-lift-i-po-list-r%C3%B3%C5%BCnice/

 

No o przy remoncie kolejnego silnika zaobserowałem kolejną różnicę silnik 300konny ma inne wtryski paliwa są koloru czarnego a niebieskie są w 280konnych, reszta różnic jest długa począwszy od sworzni tłokówych, przechodząc przez wałki rorżadu, spręzyny zaworowe, kolektor ssący (jego dolna część) a na wiązce i ECU kończąc...

Edited by Coobcio
Link to comment
Share on other sites

noo ja mam najwięcej km :P a Nm wcale nie jest zły bo wiele Z ma z 20km mniej a raptem z 5-7 Nm więcej

 

 

skoro ktoś ma 313, a wychodzi 279, gdzie ja mam 306 i straty ok 15 to dopiero sytuacja

Link to comment
Share on other sites

Twój Nismo to najmocniejszy dwu przepustnicowiec jaki odwiedził naszą hamownie, generuje więcej niuta niż 370Z :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...