Guest tomi900 Posted October 2, 2013 Share Posted October 2, 2013 Witam mam mały problem z moją primerą 1997 r 2.0 TD na biegu jałowym obroty silnika utrzymuja się na 1300 obrotów . Auto jezdzi normalnie i podczas jazdy nic sie nie dzieje. Czy moze mi ktoś napisaćczym to może być spowodowane. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mateusz_P11_144 Posted October 2, 2013 Share Posted October 2, 2013 Miałes cos ustawiane w pompie?( chodzi o nastawnik dawki paliwa) Grzebał ktoś przy samochodzie?Od kiedy to się zaczeło i czy były jakies szczególne warunki wystapienia tego objawu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tomi900 Posted October 3, 2013 Share Posted October 3, 2013 Miałes cos ustawiane w pompie?( chodzi o nastawnik dawki paliwa) Grzebał ktoś przy samochodzie? Od kiedy to się zaczeło i czy były jakies szczególne warunki wystapienia tego objawu? Auto jezdziło normalnie we wtorek rano jak odpaliłem wszystko było OK Zrobiłem z 40 KM i jak zatrzymałem sie na skrzyżowaniu to obroty juz były 1300 w tamtym roku był zmieniany tylko czujnik położenia wału a w zeszłym tygodniu była wymian oleju i wszystkich filtrów przy pompie nikt nic nie robił. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mateusz_P11_144 Posted October 3, 2013 Share Posted October 3, 2013 Najprawdopodobniej masz zatarty suwak na pompie.Tu masz opis tego:http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/59518-wp11-td-gasnie-silnik-gdy-szybko-zdejmuje-noge-z-gazu/?fromsearch=1Jedyne co pierw to rozebrać i go docierać lub na początek dolewć oleju 2T do paliwa w proporcji 0.5 L na 20 l ON( tak optymalnie)Może być normlany silnikowy olej lub Mixol(tyle że mixol robi nagary) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tomi900 Posted October 3, 2013 Share Posted October 3, 2013 Najprawdopodobniej masz zatarty suwak na pompie. Tu masz opis tego: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/59518-wp11-td-gasnie-silnik-gdy-szybko-zdejmuje-noge-z-gazu/?fromsearch=1 Jedyne co pierw to rozebrać i go docierać lub na początek dolewć oleju 2T do paliwa w proporcji 0.5 L na 20 l ON( tak optymalnie) Może być normlany silnikowy olej lub Mixol(tyle że mixol robi nagary) Dzieki za info Auto pojechało do mechanika wiec zobaczymy co powie . Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mateusz_P11_144 Posted October 3, 2013 Share Posted October 3, 2013 MEchanik obstawiam że powie żeby rozbierać pompę.Mówię Ci że pierw dolej oleju i tak pojeździj z 200 km.Jak nie da nic to wtedy jedź żeby Ci zdjął nastawnik i docieraj ten suwak energicznie przez 15 minut.A po niech go załozyi ustawi dawkę paliwa. na poziomie 3.8-4.2 mg i gitara. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.