Coobcio Posted October 4, 2013 Share Posted October 4, 2013 (edited) Dowód na to że mody w 350Z przynoszą efekty: http://www.youtube.com/watch?v=8OaEmTZr5CU&feature=youtu.be Dodam jeszcze że przy tej próbie 350Z było doważone 55kg - operatorem kamery i a operatorowi co siedział za fajerą dopiero za drugim razem wszedł III bieg Edited October 4, 2013 by Coobcio Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szejn Posted October 4, 2013 Share Posted October 4, 2013 Trzeba przyznać, że całkiem ładnie to wyszło Biorąc pod uwagę różnice 60 km, to na ulice nie przekłada się to aż tak bardzo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted October 4, 2013 Author Share Posted October 4, 2013 370-tka trochę cięższa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kamil208 Posted October 5, 2013 Share Posted October 5, 2013 Szejn kilka długości to jest dużo i odległość ciągle się powiększa. Chcąc zniwelować to "nieduże różnice" trzeba by dodać właśnie z 50KM czy to mało czy dużo? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AAS Posted October 6, 2013 Share Posted October 6, 2013 Na pewno strzelił z nitro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hot_rider Posted October 6, 2013 Share Posted October 6, 2013 wystarczy zastosowac kurację odchudzającą zecie i już bedzie lepiej. czuć ciężar tego auta, osobiscie zostawilem sobie to na przyszly sezon aby zejsc ponizej 1400kg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szejn Posted October 7, 2013 Share Posted October 7, 2013 A co takiego chesz wyrzucic zeby zejsc ponizej 1400? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hot_rider Posted October 8, 2013 Share Posted October 8, 2013 na początek: -lżejsze fotele -tylna półka wraz z całą konstrukcją metalową -out -koło zapasowe wraz z kluczami myslę ze ok.80kg się ugra 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
13E7 Posted October 8, 2013 Share Posted October 8, 2013 Lekka klapa i lekkie drzwi i juz prawie 100kg odpada tylko to raczej rozwiazanie bardziej torowe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kamil208 Posted October 8, 2013 Share Posted October 8, 2013 Z klapa nie ma problemu ale do drzwi potrzebna jest klatka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hot_rider Posted October 8, 2013 Share Posted October 8, 2013 do hardcoru możemy zaliczyć -szyby z poliwęglanu - wywalenie klimy/srs -tytanowy wydech Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted October 9, 2013 Author Share Posted October 9, 2013 Zamiast odelżać to nie prościej dodaj z 50KM ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szejn Posted October 9, 2013 Share Posted October 9, 2013 Niby Coobcio masz rację, ale... Jak to napisał hot_rider na innym forum "bawienie się w silniku NA jest1.nieopłacalne2.nieopłacalne3.nakład kasy nie równy przyrostom" Sam wiesz ile włożyłeś kasy w swoje auto, a ugrałeś "zaledwie" powrót do serii Jakby ktoś miał dać komuś auto do zrobienia takich rzeczy jak Ty masz u siebie to lepiej dopłacić trochę kasy i wpakować turbo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
13E7 Posted October 9, 2013 Share Posted October 9, 2013 Czyli jakbysmy chcieli odciazyc fury to jak ktos ma dane co do wagi elementow to by podrzucil lie waza fotele, klapa, rupecie z bagaznika i opcjonalnie szyby Bo mi sie zdaje ze po wymianie ich na lekka wersje 100kg by sie ugralo i mysle ze tansze by to bylo od podnoszenia mocy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawell31 Posted October 9, 2013 Share Posted October 9, 2013 jakie poliweglany... moc http://www.youtube.com/watch?v=tDRDnYL3wUQ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted October 10, 2013 Author Share Posted October 10, 2013 E tam marudzicie, w swojej zetce ugrałem hmmm z 264KM dobiłem do 291KM to będzie jakieś 25KM, dzięki temu od zera do 180km/h idzie równo z 348Konnym 370Z W stosunku to lekko dłubanej 50-tki niebawem zamieszczę filma jaka jest różnica Dodam że mała nie jest Po torze poznań, na którego wybieram się w ten weekend, zmieniam wałki rozrządu, stroję i zamieszczę stosowny opisik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
13E7 Posted October 10, 2013 Share Posted October 10, 2013 Tylko napisz koszty tej operacji Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted October 10, 2013 Author Share Posted October 10, 2013 - Kolektory Stillena to koszt ok 2800-3000zł z zakupem i sprowadzeniem ze stanów + montaż - Y-pipe nowy megan racing trzeba liczyć ok. 900zł chyba ze coś na wzór w polsce wystrugać - Obróbka kolektora ssącego jego dolnej połówki ok. 350zł + wymiana - Strojenie z modem przepływomierza 2200zł To jest obecnie najtańszy i sprawdzony pakiet na podniesienie mocy w zetce, wiele zetek widziałem z bardzo drogimi markowymi wydechami i dolotami a w cenie powyżej wymienionego a przyrosty były na poziomie od -10KM do +2,6KM a za tą cenę można mieć + 25 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szejn Posted October 10, 2013 Share Posted October 10, 2013 Tak jak pisałem wcześniej Na szybko licząc mamy 6,5k przy założeniu, że wszystko robi się samemu, tak jak Ty oddając do warsztatu koszt rośnie znacznie Relacja ceny do przyrostu mocy jest nie najlepsza lepiej odłożyć drugie tyle i zapakować turbo Ew Coobcio jeszcze oem katy wyrzucić i zastąpić sportowymi, ew całkiem wyrzucić. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted October 10, 2013 Author Share Posted October 10, 2013 (edited) Tak jak pisałem wcześniej Na szybko licząc mamy 6,5k przy założeniu, że wszystko robi się samemu, tak jak Ty oddając do warsztatu koszt rośnie znacznie Relacja ceny do przyrostu mocy jest nie najlepsza lepiej odłożyć drugie tyle i zapakować turbo Ew Coobcio jeszcze oem katy wyrzucić i zastąpić sportowymi, ew całkiem wyrzucić. No tyle wyszło by mieć oficjalnie najszybszą nie doładowaną 350Z w naszym kraju Ps. U mnie katy są całkowicie wywalone a w ich miejsca są wrzucone rurki fi 50mm. Poprzeczkę trzeba podnosić i łoić wszystkie wolnossące 370Z tak więc teraz chciałbym przetestować wałeczki rozrządu, takie w sumie maks co można zapodać pod seryjną sprężynę zaworową - ciekawe co to będzie no i fajnie by było żeby doładowane 350-tki opitalać na ćwiartkę bo z rolki to N/A jest bez szans Edited October 10, 2013 by Coobcio Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartekZ33 Posted October 10, 2013 Share Posted October 10, 2013 A w końcu łapała się 370Z z automatem ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarek1111 Posted October 10, 2013 Share Posted October 10, 2013 w przypadku turbo drugie tyle wyjdzie na same części, a robocizna pewnie trzecie tyle Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szejn Posted October 10, 2013 Share Posted October 10, 2013 Jak mówimy o tym co zrobił sam Coobcio, to liczmy jednak bez robocizny. Wiadomo nie każdy potrafi itd itp, ale jeżeli za kwotę 6,5k jest przyrost 25 km, to wolałbym dozbierać do 12k (w tyle spokojnie się zamkniesz) i mieć przyrost o wiele więcej niż 50 km Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarek1111 Posted October 10, 2013 Share Posted October 10, 2013 realnie koszt zalożenia wystrojenia i oddania właścicielowi auta gotowego do jazdy z zestawem bi turbo to przedział 20 25 tys zł mnie to kosztowalo 12 tyś a robiłem wszystko we własnym garażu i skożystałem z najtańszych turbin dostepnych na rynku 300zł sztuka ale nie jest tak że już sie nie dokłada ciągle coś trzeba usprawniać bo pewne żeczy wychodzą w trakcie eksploatacji np pompa paliwa a ostatnio sprzęgło które przy momęcie w okolicach 600nm musi być wielotarczowe to orginalne sie spala i nie jest wstanie na 6 biegu przekazać momętu na koła Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bydle Posted October 11, 2013 Share Posted October 11, 2013 Niewazne ile koni wazne efekt koncowy przy wciskaniu gazu ;] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.