Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

p11 144 jakie maksymalne obroty?


smu1
 Share

Recommended Posts

Witam mam pytanie dotyczace maksymalnych obrotow silnika...mam primere r2000 2.0 16v 140 kucy w automacie-predkosc maksymalna 180km/h nie chce wejsc powyzej 5000rpm??? na "luzie" na postoju dodam gazu silnik kreci sie w pelnym zakresie obrotow,na tiptroniku tez jest inaczej alw w automacie nie chce dalej isc...to normalne? dodam ze kupilem auto z uszkodzonym łancuchem-wymienilem łancuch,napinacz,silnik zostal wyczyszczony nowy olej,filtry,paski...mam przebieg 110.000 mil(176.000km)

Link to comment
Share on other sites

no własnie wiem ze powinno byc o niebo lepiej ale dalej sie nie rozbuja...panewki? no mam opony 215/50 r16 ale co z tymi obrotami?czemu nie wyzej?


u mnie idzie do ok. 6,800  = 215km/h

a widze ze masz taka sama jak ja cvt z ciekawosci jakie masz spalanie na pb?

Link to comment
Share on other sites

Przy kick down nie chce wejść pod odcinkę? Od 0-180 nie chce przekroczyć 5tyś?  Ja co prawda w WP11 miałem 4 biegowy automat ale problemów żadnych nie było.

Link to comment
Share on other sites

zadna odcinka!! przy kick down idzie jak na automat calkiem niezle ale nie ma mowy zeby do odcinki...vmax 180 i koniec...mam 6 stopniowa cvt sama zmienia bieg przy 2500 rpm no jezeli zrobie kickdown to powiedzmy ze na nizszych biegach pokreci sie do 3500 4000 rpm i zmieni bieg ale to tylko na niskich biegach...

Edited by smu1
Link to comment
Share on other sites

Może to wersja na japoński rynek z ogranicznikiem 180km :)

 

Przy kick down też max 5tys?

Edited by GeorgeGt
Link to comment
Share on other sites

Może to wersja na japoński rynek z ogranicznikiem 180km :)

to zart? a sa takie?:D

Link to comment
Share on other sites

W Japonii są na pewno. Napisałeś o przebiegu w milach. Masz europejczyka?

Link to comment
Share on other sites

przebieg w milach bo to anglik z tego co wiem to w 2000r skladali je na wyspach...aczkolwiek zamawiajac czesci do niego,łancuch i napinacz mialem problem zeby kupic dealer nissan sprowadzal z japoni oryginalne...przy kickdown nie mam mozliwosci tak jak w manualu "przeciagnac" go do odcinki...zmieni bieg na wyzszy przy granicy obrotow danej dla danego biegu i juz...

Link to comment
Share on other sites

Wszystkie Primery składane były na wyspach. Na luzie przy ilu odcina? Chcę wyjaśnić jedną kwestie kick down: uderzasz mocno dwa razy w pedał gazu przy czym za drugim razem noga zostaje w podłodze? (Strasznie dziwi mnie to że Primerka nie chce wejść wyżej niż te 5tys)

Link to comment
Share on other sites

ok to sie niezrozumielismy:D mój bład...a w automacie tak sie da zrobic???  :dribble: jesli tak to nie wiedzialem(to moj pierszy automat!)...juz mnie nosi zeby isc sprawdzic... :devil:


na luzie odcina przy ok 6800...

Link to comment
Share on other sites

W moim WP11 4 biegowym był przycisk sport,  zima i neutral. Gdy robiłem to co powyżej zapalała się kontrolka sport, która gasła po odpuszczeniu gazu.

 

A jak zmieniasz biegi tiptroniciem to przy ilu odcina?

 

Jazdy automatem bez tiptronica czy też łopatek trzeba się nauczyć. To ty jesteś Panem i ty decydujesz jak skrzynia będzie zmieniać przełożenia pedałem gazu... Trzymasz dłużnej przełącza później, muskasz pedał przełącza przy niskich obrotach.

Edited by GeorgeGt
Link to comment
Share on other sites

Wlasnie bylem sprawdzic kickdown :devil:  5000rpm i koniec...nie idzie najzwyczajniej w swiecie powyzej...tak jak by mial blokade jakas....dodam ze auto stalo jakies 2 msce zanim je kupilem ja zrobilem nim 2000km od kiedy kupilem...mozliwe ze taki muł poprostu? chociaz nie chce mi sie wierzyc...mialem wczesniej almere 1.8 manual no hulała jak ta lala...troche jestem zawiedziony ale wiem ze to gdzies wina czegos a nie ze takie auto...w tiptroniku normalnie...ale tak samo vmax 180kmh...

Link to comment
Share on other sites

Skoro w tiptronicu ciągnie do odcinki ale nadal max to 180km coś musi być na rzeczy z tą Japonią :) tylko, że tam to SR20VE.

Link to comment
Share on other sites

no ja  mam SR20DE....2.0 16v 140KM...

Edited by smu1
Link to comment
Share on other sites

Ty masz SR20DE... SR20VE to inna bajka , zmienne fazy itp. :)

Link to comment
Share on other sites

no tak...wiec jaka diagnoza? gdzie szukac przyczyn? ..moze panewki?...

Link to comment
Share on other sites

Zobaczyć na kompie czy coś nie słychać. Ja bym pojechał na rolki aby bezpiecznie sprawdzić czy naprawdę nie chce przekroczyć tych magicznych 180km/h

 

Jakby były panewki to by stukało w silniku.

Edited by GeorgeGt
Link to comment
Share on other sites

no tu na wyspach to troche chyba ciezko znalezc rolki,przynajmniej niewiem gdzie cos takiego maja...ale ok,komputer jest czysciutki,sprawdzalem po wymianie łancucha z napinaczem-zadnych bledow..no jeszcze jedno mnie meczy-mam z przodu opony 205/50 r16 a z tyłu 215/50 r16 czy to mozliwe zeby tak przeklamywalo predkosciomierz???


z tymi panewkami to nie chce podwazac ale mialem wczesniej n16 1.8 2000r wersja jeszcze skladana w japonii i wlasnie mialem panewki do wymiany,objaw?: obroty falowały powyzej 5000rpm jak chcialy,nie bylo słychac zadnych stuków,wymienilem panewki i gitara..

Link to comment
Share on other sites

Opony nie powinny stanowić problemu. W WP11 miałem 205/55/16 z przodu a 225/45/16 z tyłu i było ok. Musiałyby przekłamywać conajmniej 40km/h a chyba nie  miałeś uczucia, że pędzisz 220km/h :)

Edited by GeorgeGt
Link to comment
Share on other sites

no dobra nie bede wiecej meczył po pózno jest :)....jak cos sie wyjasni to dam znac...dzieki wielkie.pozdrawiam z deszczem kapiacej wyspy  :whistle:


co do uczucia predkosci to sam nie wiem jakos nie czuje tego wozu jak jade 130km/h do pracy to sie czuje jakbym jechal 90km/h.....takie wrazenie dziwne wiec jak jechalem 180km/h bylo to dosc szybko jak dla mnie to moglo byc pod 200km/h ale napewno nie 220km/h :D

Link to comment
Share on other sites

zadna odcinka!! przy kick down idzie jak na automat calkiem niezle ale nie ma mowy zeby do odcinki...vmax 180 i koniec...mam 6 stopniowa cvt sama zmienia bieg przy 2500 rpm no jezeli zrobie kickdown to powiedzmy ze na nizszych biegach pokreci sie do 3500 4000 rpm i zmieni bieg ale to tylko na niskich biegach...

 

jeśli masz CVT to o jakich biegach ty piszesz?? tam nie ma przełożeń które mogły by się przełączać, wszystko odbywa się płynnie.

Link to comment
Share on other sites

jasne jasne ale widzisz co sie dzieje po obrotomierzu....o to mi chodzilo....wczoraj juz go przycisnalem jak wracalem z pracy w nocy pusto i cicho na drodze wiec podkrecil sie do 5600rpm 190kmh wiecej juz nie pedzilem ale cos mi sie mocno wydaje ze poprostu taki zamulony był...moze Pani woziła tym dzieci do szkoły tylko...:D


Panowie odmulił sie!!!! Chyba był taki zamulony,wczoraj 200km/h obrotomierz na 6500rpm zrobilem kick down przy predkosci 140km/h i wtedy sie dopiero za***iscie bujneła nyska :D  ROZWIĄZANE!!!!!!!! :D

Link to comment
Share on other sites

Nauczyłeś się wreszcie jeździć automatem :)

Link to comment
Share on other sites

Nie no,sprawdzałem tylko waszą wiedzę :D :D dzieki za podpowiedzi :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...