smu1 Posted October 5, 2013 Share Posted October 5, 2013 Witam.jestem szczesliwym posiadaczem primery p11 144 2.0 16v 140 KM kombi wersja se+ najwyzszy standard wyposazenia skora climatronik itd... dodatkowo w automacie skrzynia cvt...chciałbym poznac opinie osób ktore uzytkuja to auto na co dzien wady,na co sie szykowac,co je notorycznie boli,z ciekawosci do porownania spalanie pb itd...moja ma przebieg 176.000 km wymienilem łancuch z napinaczem,paski,płyny filtry jedyny jak narazie problem to falujace obroty na "luzie" 700-800-500-700-800 w czasie jazdy poprawnie...prosze o opinie tak od serca tak jak jest Juz lubie to auto a chcialbym sie przygotowac na niespodziewane niespodzianki Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarlew Posted October 7, 2013 Share Posted October 7, 2013 heheh Juz lubie to auto a chcialbym sie przygotowac na niespodziewane niespodzianki To kup sobie na zapas przepływki, no i skrzynie w zapasie też można trzymać bo awaria może zdarzyć się zawszę (silnik krokowy trzasnie kiedyś napewno i urwanie pasa stalowego, to już pech) A to bujanie obrotami to po mojemu już jest przepływka do wymiany. Link to comment Share on other sites More sharing options...
smu1 Posted October 7, 2013 Author Share Posted October 7, 2013 no wlasnie bede czyscil w tym tygodniu jak pomoze to super jak nie to wymieniam...a co z ta skrzynia?czemu druga w zapasie? sa az takie awaryjne? wiem ze nic nie trwa wiecznie ale z tego co sie orientowalem te skrzynie sa bardzo dobre....no ale chodzi mi tu wlasnie o opinie osob ktore maja i znaja... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Szaser (Sz-Ek) Posted October 7, 2013 Share Posted October 7, 2013 wymieniłeś łańcuch z napinaczem ? ten od rozrządu ? Ile zapłaciłeś za taką operacje ? 176 tys.? Gdzie ty go znalazłeś ... Sam przymierzam się do jakiegoś mycia przepływki i zastanawiam się nad jakimś specyfikiem czy ekstrakcyjną próbować. Link to comment Share on other sites More sharing options...
smu1 Posted October 8, 2013 Author Share Posted October 8, 2013 mieszkam na wyspach,ceny tu sa w stosunko do zarobków normalne...auto kupiłem za 299 funtów jako że "uszkodzone" łańcuch napierdzielał i to tyle,pomyślełem kupie nowy,wymienie i będzie żył...łańcuch z napinaczem kosztował mnie 150 funtów,robocizna za wymiane tego wszystkiego + olej paski filtry rozłozenie złozenie czyszczenie itd 180 funtów...także w sumie 629 funtów za wszystko podziel to przez stawke funta a Ci wyjdzie smieszna sumka ..auto ma potencjał,jest pełna historia serwisowa do 80k mil teraz ma 110k mil wiec brakuje 30k no a w tym czasie pewnie ktos odpalal jezdzil i nic nie robil no i sie posypalo to i owo...dlatego tez pytam o opinie uzytkownikow co z tym autem z takim przebiegiem?dbać? wyrzucić?...lubie to auto i chciałbym jeszcze troche nim pojezdzic Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Szaser (Sz-Ek) Posted October 10, 2013 Share Posted October 10, 2013 Hm to ciekawe, ja u siebie nie słyszę łańcuszka mimo 316 tys. przebiegu. Nie wiem czy rozrząd był kiedyś wymieniany ale mam kontakt z byłym właścicielem to ustalę. Co do twoich pytań nie pomogę bo sam dopiero tydzień jestem posiadaczem nissana i póki co jestem zadowolony. Co do pytania co z nim zrobić to chyba pytasz ironicznie przecież wiesz że dbać i jeździć bo po co innego kupować auto ? Aby zniszczyć i nie jeździć ? Powodzenia Link to comment Share on other sites More sharing options...
krecina Posted October 16, 2013 Share Posted October 16, 2013 Posiadam taką samą wp11 144 CVT jest super polecam ! ! ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.